Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    Mercedes-AMG A45 S – Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Klasa A to samochody osobowe klasy aut miejskich, a następnie klasy kompaktowej produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-Benz w od 1997 roku. Pierwszą generację o kodzie fabrycznym W168 produkowano w latach 1997–2005. Czwartą i najnowszą generację o kodzie fabrycznym W177 zaprezentowano w 2018 roku na Geneva Motor Show. Jego design jest oparty na nowym wzornictwie Mercedesa - "predator’s face", który został zastosowany w nowym CLS. Wraz z hatchbackiem, linię modelową uzupełnił także przedstawiony w kwietniu 2018 roku 4-drzwiowy sedan. W aucie zastosowano technologię znaną z aut wyższych klas, zwłaszcza jeśli chodzi o aspekty bezpieczeństwa, a także wygody. W 2019 roku do gamy Klasy A w wersji AMG dołączyły topowe wariaty z serii 45: A 45 oraz A 45 S. Oba korzystają z dwulitrowego silnika turbo odpowiednio o mocy 387 oraz 421 KM, 8-biegowej skrzyni dwusprzęgłowej AMG SPEEDSHIFT DCT-8G oraz aktywnego napędu na cztery koła AMG Performance 4MATIC+. A45 S osiąga prędkość maksymalną 270 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,9 sekund.
    Mercedes Benz – Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    Wersja była produkowana od 2007 do 2010 roku. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 386 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 wynosi 525 KM. Silnik MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 jest typu układ v posiadający 8 cylidrów o pojemności 6208 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 osiąga moment obrotowy 630 Nm. MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 to benzyna.

    Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ CL 63 AMG Coupe C 216 I 6.3 posiada 2 drzwi, 4 siedzenia. Wymiary samochodu: 5065 mm długości, 1871 mm szerokości, 1418 mm wysokości.
    Mercedes-AMG E63 S – Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Mercedes-AMG GT Black Series – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. W 2020 roku zaprezentowany został najmocniejszy wariant Mercedesa-AMG GT pod nazwą Black Series. Samochód napędza 730-konnysilnik V8 Twin-turbo, który został wyposażony m.in. we wzmocniony wał korbowy. GT Black Series osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy oraz prędkość maksymalną 325 km/h. Pod kątem wizualnym, Mercedes-AMG GT Black Series charakteryzuje się rozbudowanym pakietem aerodynamicznym m.in. z regulowanym tylnym skrzydłem z włókna węglowego i duktami powietrza w podwoziu, co zapewnia docisk sięgający 400 kg. Pojazd wyposażono też w ceramiczne tarcze hamulcowe oraz adaptacyjne zawieszenie z możliwością ręcznej zmiany ustawień stabilizatora i kąta pochylenia kół. W 2020 samochód pokonał pętlę toru Nurburgring w najkrótszym czasie wśród modeli seryjnych, osiągając czas 6:43,615 minut pobijając dotychczasowy rekord, jaki należał do Lamborghini Aventador SVJ o mocy 770 KM.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. W 2020 roku zaprezentowany został najmocniejszy wariant Mercedesa-AMG GT pod nazwą Black Series. Samochód napędza 730-konnysilnik V8 Twin-turbo, który został wyposażony m.in. we wzmocniony wał korbowy. GT Black Series osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy oraz prędkość maksymalną 325 km/h. Pod kątem wizualnym, Mercedes-AMG GT Black Series charakteryzuje się rozbudowanym pakietem aerodynamicznym m.in. z regulowanym tylnym skrzydłem z włókna węglowego i duktami powietrza w podwoziu, co zapewnia docisk sięgający 400 kg. Pojazd wyposażono też w ceramiczne tarcze hamulcowe oraz adaptacyjne zawieszenie z możliwością ręcznej zmiany ustawień stabilizatora i kąta pochylenia kół. W 2020 samochód pokonał pętlę toru Nurburgring w najkrótszym czasie wśród modeli seryjnych, osiągając czas 6:43,615 minut pobijając dotychczasowy rekord, jaki należał do Lamborghini Aventador SVJ o mocy 770 KM.