Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 157 takich materiałów
    29 kwietnia 2019, 22:34 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem wyruszyłem aż do Holandii aby pokazać Wam jak powstaje olej silnikowy w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie.
    13 marca 2019, 15:29 przez Kickster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    kickster.com.pl

    30 stycznia 2019, 20:06 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sprawdź jak wyczyścić, odpowietrzyć i wymienić płyn w układzie wspomagania – ATF III

    K2 ATF III D to wysoce nowoczesny olej przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów oraz układów wspomagania kierownicy, w których wymagany jest poziom jakości DEXRON III D lub II D. Unikalna receptura tego oleju została opracowana z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH".
    Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe i dodatki uszlachetniające zapewniają dłuższą żywotność przekładni, łagodniejszą zmianę biegów oraz ogranicza powstawanie osadów.
    Co pokazuje test?
    Test tarcia ma pokazać odporność filmu oleju na rozerwanie (siłę filmu olejowego).
    Metalowe elementy w silniku podczas swojej pracy (tarcia np. tłoki) mogą prowadzić do powstawania rys i zarysowań. Im olej ma silniejszy film olejowy jest lepszej jakości, tym lepiej powinien chronić silnik, przed ich powstawaniem.
    Każda próbka poddana temu testowi, na pewno będzie posiadała jakieś rysy (wgłębienia). Poprzez pomiar próbki, będziemy mogli sprawdzić głębokość wyżłobienia.
    12 listopada 2018, 19:49 przez ~Motomaniak199 | Do ulubionych | Skomentuj
    Jakie paliwo zużywał pierwszy silnik wysokoprężny opatentowany przez Rudolfa Diesla w 1892 r.? – Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję.  Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.
    Olej arachidowy. Silnik o zapłonie samoczynnym znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla to silnik cieplny spalinowy tłokowy o spalaniu wewnętrznym skonstruowany w 1892 r. Do zapłonu paliwa nie jest wymagane zewnętrzne źródło energii - następuje zapłon samoczyny. W 1892 r. Rudolf Diesel zdobył patent na swoją konstrukcję. Warto wspomnieć, że pierwszy silnik wysokoprężny zasilany był olejem arachidowym.
    Wymiana oleju przekładniowego w skrzyni biegów - Co ile wymieniać?
    Skrzynia biegów to obok silnika jeden z najważniejszych elementów samochodu. Duży wpływ na prawidłowe działanie przekładni ma sposób operowania biegami, jak również znajdujący się w niej olej. To właśnie ten lubrykant wśród specjalistów wielokrotnie jest tematem gorących dyskusji. Jak często wymieniać olej w skrzyni biegów i czy w ogóle jego wymiana jest niezbędna?
    17 października 2018, 10:32 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Co łączy mechaników samochodowych z lokalami gastronomicznymi?
    Jedni i drudzy twierdzą , że olej się nie starzeje!

    Gdyby słynna akorka wymieniła na czas płyn wspomagania kierownicy, mogłaby uniknąć tragicznego wypadku z kartonową scianą.

    K2 Power Steering Fluid to wysokiej jakości płyn do układu wspomagania kierownicy. Dzięki zastosowaniu specjalnie wyselekcjonowanych olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, chroni układ wspomagania przed nadmiernym zużyciem oraz wydłuża jego żywotność. Polecany do większości dostępnych na rynku typów układów wspomagania kierownicy.
    17 października 2018, 10:33 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z poradnika dowiesz się m.in.:
    - Jak wymienić płyn do chłodnicy
    - Jak wykonać płukanie układu chłodzenia

    Samodzielna wymiana płynu do chłodnicy jest stosunkowo łatwa.

    Jeśli potrafisz wymienić w swoim aucie olej – dasz radę przeprowadzić tę czynność samodzielnie, pamiętaj jednak o podstawowych zasadach, z czego najważniejsza mówi o wlewaniu płynu chłodniczego w nierozgrzany układ.

    Podczas wymiany płynu bardzo wskazane jest płukanie całego układu. Mimo że płyny do chłodnic są technologicznie bardzo wysokiej jakości, podczas rozgrzewania i schładzania cieczy wytrącają się z nich osady, które mogą zalegać na brzegach poszczególnych elementów układu chłodzenia. To z kolei nieuchronnie dąży do jego usterek. Z czasem układ traci swoją szczelność, a wyciekający płyn wpływa na pracę silnika oraz pompy wodnej.

    Dlatego układ chłodzenia powinno się czyścić. Płukanie chłodnicy należy wykonać każdorazowo podczas wymiany płynu do chłodnicy.

    Ponadto płukacz przeciwdziała przegrzewaniu się chłodnicy, zapewniając optymalną temperaturę pracy silnika. Może być stosowany we wszystkich typach chłodnic, niezależnie od rodzaju płynu chłodniczego i stopnia jego rozcieńczenia z wodą.

    Więcej informacji o tym jak wymienić płyn do chłodnic, wykonać płukanie chłodnicy i uszczelnić chłodnicę znajdziesz w poradniku na blogu K2 https://k2.com.pl/blog/jak-wymienic-p...
    17 października 2018, 10:30 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poldżer Atu – Pali jak smok, ruda tańcuje, ale jest mój. Foty zaraz po kupnie, na dziś zrobiony olej/filtry, oraz dołożone audio na nowych kablach. #zawszgratem
    Pali jak smok, ruda tańcuje, ale jest mój. Foty zaraz po kupnie, na dziś zrobiony olej/filtry, oraz dołożone audio na nowych kablach. #zawszgratem
    10 października 2018, 21:13 przez ~bordoszrot | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne