Szukaj
Znalazłem 157 takich materiałów
K2 ATF III D to wysoce nowoczesny olej przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów oraz układów wspomagania kierownicy, w których wymagany jest poziom jakości DEXRON III D lub II D. Unikalna receptura tego oleju została opracowana z wykorzystaniem najnowszej technologii ,,NANOTECH".
Specjalnie wyselekcjonowane oleje bazowe i dodatki uszlachetniające zapewniają dłuższą żywotność przekładni, łagodniejszą zmianę biegów oraz ogranicza powstawanie osadów.
Test tarcia ma pokazać odporność filmu oleju na rozerwanie (siłę filmu olejowego).
Metalowe elementy w silniku podczas swojej pracy (tarcia np. tłoki) mogą prowadzić do powstawania rys i zarysowań. Im olej ma silniejszy film olejowy jest lepszej jakości, tym lepiej powinien chronić silnik, przed ich powstawaniem.
Każda próbka poddana temu testowi, na pewno będzie posiadała jakieś rysy (wgłębienia). Poprzez pomiar próbki, będziemy mogli sprawdzić głębokość wyżłobienia.
Skrzynia biegów to obok silnika jeden z najważniejszych elementów samochodu. Duży wpływ na prawidłowe działanie przekładni ma sposób operowania biegami, jak również znajdujący się w niej olej. To właśnie ten lubrykant wśród specjalistów wielokrotnie jest tematem gorących dyskusji. Jak często wymieniać olej w skrzyni biegów i czy w ogóle jego wymiana jest niezbędna?
Jedni i drudzy twierdzą , że olej się nie starzeje!
Gdyby słynna akorka wymieniła na czas płyn wspomagania kierownicy, mogłaby uniknąć tragicznego wypadku z kartonową scianą.
K2 Power Steering Fluid to wysokiej jakości płyn do układu wspomagania kierownicy. Dzięki zastosowaniu specjalnie wyselekcjonowanych olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, chroni układ wspomagania przed nadmiernym zużyciem oraz wydłuża jego żywotność. Polecany do większości dostępnych na rynku typów układów wspomagania kierownicy.
- Jak wymienić płyn do chłodnicy
- Jak wykonać płukanie układu chłodzenia
Samodzielna wymiana płynu do chłodnicy jest stosunkowo łatwa.
Jeśli potrafisz wymienić w swoim aucie olej – dasz radę przeprowadzić tę czynność samodzielnie, pamiętaj jednak o podstawowych zasadach, z czego najważniejsza mówi o wlewaniu płynu chłodniczego w nierozgrzany układ.
Podczas wymiany płynu bardzo wskazane jest płukanie całego układu. Mimo że płyny do chłodnic są technologicznie bardzo wysokiej jakości, podczas rozgrzewania i schładzania cieczy wytrącają się z nich osady, które mogą zalegać na brzegach poszczególnych elementów układu chłodzenia. To z kolei nieuchronnie dąży do jego usterek. Z czasem układ traci swoją szczelność, a wyciekający płyn wpływa na pracę silnika oraz pompy wodnej.
Dlatego układ chłodzenia powinno się czyścić. Płukanie chłodnicy należy wykonać każdorazowo podczas wymiany płynu do chłodnicy.
Ponadto płukacz przeciwdziała przegrzewaniu się chłodnicy, zapewniając optymalną temperaturę pracy silnika. Może być stosowany we wszystkich typach chłodnic, niezależnie od rodzaju płynu chłodniczego i stopnia jego rozcieńczenia z wodą.
Więcej informacji o tym jak wymienić płyn do chłodnic, wykonać płukanie chłodnicy i uszczelnić chłodnicę znajdziesz w poradniku na blogu K2 https://k2.com.pl/blog/jak-wymienic-p...