Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 418 takich materiałów
    Pierwszy film z serii - pojechaliśmy do Japonii, aby poznać tamtejszą kulturę motoryzacyjną!
    11 maja 2019, 7:51 przez kacperoDaily (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: kacperoDaily
    Targi motoryzacyjne Geneva International Motor Show 2019 są już za nami i muszę przyznać że byłem na takiej imprezie pierwszy raz i stwierdzam że ta Motoryzacja jest pisana przez duże M . Moja relacja którą wam przygotowałem mam nadzieję się wam spodoba .
    13 marca 2019, 8:40 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: felixiada
    Subaru Brat (Brunby, Shifter)   Na rynek amerykański trafił z modyfikacją wymuszoną przez przepisy celne. Co to było? – Dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej. Z uwagi na przepisy celne, na rynek amerykański samochód wyposażony był w dwa dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej ("na pace").  Wycofano się z tego rozwiązania w 1985 roku.  Ciekawostka:  Ronald Reagan posiadał taki model Subaru.
    Dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej. Z uwagi na przepisy celne, na rynek amerykański samochód wyposażony był w dwa dodatkowe siedzenia w przestrzeni bagażowej ("na pace"). Wycofano się z tego rozwiązania w 1985 roku. Ciekawostka: Ronald Reagan posiadał taki model Subaru.
    Trochę starsza motoryzacja –
    19 stycznia 2019, 15:03 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Film z największej imprezy związanej z japońską motoryzacją w Polsce. Mistrzostwo!
    17 stycznia 2019, 12:24 przez ~mack | Do ulubionych | Skomentuj
    Boss Hoss – Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Środek na bazie wosku do zabezpieczania profili zamkniętych karoserii takich jak drzwi, błotniki, nadkola, progi, elementy nośne płyt podłogowych, korpusy reflektorów itp. przed wodą, solą i rdzą. Posiada doskonałe właściwości penetrujące, dobrze się rozlewa i nie spływa z powierzchni pionowych. Jest przeźroczysty w odcieniu bursztynowym. Nie uszkadza lakieru, elementów z gumy i tworzyw sztucznych.

    #SAMOCHODY #MOTORYZACJA #MECHANIKA
    W tym filmie został przedstawiony mój punkt widzenia na dosyć rozległy konflikt, jaki panuje między ludźmi w dziedzinie motoryzacji.
    Cały film sprowadza się do 1 bardzo prostej tezy, każdy powinien szanować zdanie innych osób na tle stylistycznym w wspólnym zrozumieniu jak i nie zamykać się na upodobanym nurcie stylistycznym nadwozi izolując się od wszystkiego co go otacza w panicznej agresji.



    Ps:tylko na tle stylistycznym z przeszłości jak i przyszłości i może podstawowymi zagadnieniami różnic mechaniki Pozdrawiam :D
    17 grudnia 2018, 15:29 przez TheSevent (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27 listopada 2018, 22:07 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witamy po kolejnej przerwie xd Tym razem odcinek specjalny z gazetką sprzed 25 lat, którą dostaliśmy od jednego z naszych fanów :) Enjoy.
    24 listopada 2018, 14:20 przez Yojimbo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: facebook.com/niechcemisiegarage