Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    BMW M5 E60 – Złapane w Szczecinie na Bramie Portowej.
Gdy właściciel dodał gazu, 5 litrów i 507 KM wystarczyło, by moje służbowe Berlingo rozpadło się od samego pięknego bulgotu silnika...
    Złapane w Szczecinie na Bramie Portowej.
    Gdy właściciel dodał gazu, 5 litrów i 507 KM wystarczyło, by moje służbowe Berlingo rozpadło się od samego pięknego bulgotu silnika...
    30 października 2014, 15:55 przez Darthu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Materiał: Własy

    Godny następca Matiza – Witam wszystkich, smutki zeszły, jest nowa pociecha, może parę słów wprowadzenia. Niedawno dostałem Golfa 3 do sprawdzenia, jako, że nie mam drugiego samochodu który jest potrzeby bo insia lata w trasy to bez chwili namysłu się zgodziłem. Mimo że nie przepadałem ani za tą marką ani modelem to jednak coś się zmieniło, może i to samochód dla ludu, prostego Kowalskiego któremu więcej nie trzeba, ale ten samochód ma coś takiego w sobie, czego nie mają nowe samochody, moim zdaniem duszę, to "coś". Miałem z nim już 2 incydenty które skończyły się holowaniem, ale jednak coś nie pozwoliło mi go oddać. Mimo że dużo pracy w niego trzeba włożyć to myślę, że będzie warto, jak na razie prowadzę walkę z silnikiem 1.6 z gazem. Wpierw padła cewka, hol wymiana. Nie patyczkowałem się kupiłem cewkę świece kopułkę paluch i kable. Dobra silnik ok ale coś nadal nie tak falowanie na obrotach a cewka zaczęła gniazdo wypalać. Po chwili namysłu i przejechaniu paru km okazało się, że padł gaz, tzn zamiast jechać na samym paliwie walił ostrą mieszankę, na 0 gdzie nie powinien nawet jechać bo to przestawienie na wypalenie gazu/benzyny samochód o dziwo jeździ. Hmm co dalej? Wizyta u gazownika czyszczenie wszystkiego sprawdzanie szczelności itp, zajęcie na weekend. Jak to nie pomoże od razu wymiana silnika. Mimo że to tylko golf to miło mi się nim jeździ. A na zdjątku zajęcie na nudne wieczory, dziś zakupione. Czyli czas brać się za lampy! W miarę możliwości będę pisać o zmianach i dokonanych odkryciach. Może to właśnie godny następca poczciwego Matizka? Pozdrawiam.
    Witam wszystkich, smutki zeszły, jest nowa pociecha, może parę słów wprowadzenia. Niedawno dostałem Golfa 3 do sprawdzenia, jako, że nie mam drugiego samochodu który jest potrzeby bo insia lata w trasy to bez chwili namysłu się zgodziłem. Mimo że nie przepadałem ani za tą marką ani modelem to jednak coś się zmieniło, może i to samochód dla ludu, prostego Kowalskiego któremu więcej nie trzeba, ale ten samochód ma coś takiego w sobie, czego nie mają nowe samochody, moim zdaniem duszę, to "coś". Miałem z nim już 2 incydenty które skończyły się holowaniem, ale jednak coś nie pozwoliło mi go oddać. Mimo że dużo pracy w niego trzeba włożyć to myślę, że będzie warto, jak na razie prowadzę walkę z silnikiem 1.6 z gazem. Wpierw padła cewka, hol wymiana. Nie patyczkowałem się kupiłem cewkę świece kopułkę paluch i kable. Dobra silnik ok ale coś nadal nie tak falowanie na obrotach a cewka zaczęła gniazdo wypalać. Po chwili namysłu i przejechaniu paru km okazało się, że padł gaz, tzn zamiast jechać na samym paliwie walił ostrą mieszankę, na 0 gdzie nie powinien nawet jechać bo to przestawienie na wypalenie gazu/benzyny samochód o dziwo jeździ. Hmm co dalej? Wizyta u gazownika czyszczenie wszystkiego sprawdzanie szczelności itp, zajęcie na weekend. Jak to nie pomoże od razu wymiana silnika. Mimo że to tylko golf to miło mi się nim jeździ. A na zdjątku zajęcie na nudne wieczory, dziś zakupione. Czyli czas brać się za lampy! W miarę możliwości będę pisać o zmianach i dokonanych odkryciach. Może to właśnie godny następca poczciwego Matizka? Pozdrawiam.
    14 października 2014, 22:20 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Bertone 128AS1 - zbieranie puzli – Bertone 128AS1 - zbieranie puzli. Chłodnica oleju z Audi A8 4,2TDI (w naszym przypadku posłuży jako chłodnica wody do Intercoolera). Intercooler wodny z Forda Focusa, pedał gazu z potencjometrem Punto Abarth, zestaw dodatkowych zegarów (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju, EGT temperatura spalin), adaptery potrzebne do podpięcia zegarów. Jeszcze poszukiwanie AFR (sonda juz jest).
    Bertone 128AS1 - zbieranie puzli. Chłodnica oleju z Audi A8 4,2TDI (w naszym przypadku posłuży jako chłodnica wody do Intercoolera). Intercooler wodny z Forda Focusa, pedał gazu z potencjometrem Punto Abarth, zestaw dodatkowych zegarów (ciśnienie doładowania, ciśnienie oleju, temperatura oleju, EGT temperatura spalin), adaptery potrzebne do podpięcia zegarów. Jeszcze poszukiwanie AFR (sonda juz jest).
    1 października 2014, 19:35 przez nonVtec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Google chce testować samochody bez kierownicy – Tymczasem jak donosi Wall Street Journall, stan Kalofornii już 16. września wprowadzi nowe przepisy, które znacznie pokrzyżują plany znajdującej się tam firmie Google. Nowe przepisy zakładają, że kierowca musi mieć możliwość odzyskania kontroli nad pojazdem w każdej chwili, jeżeli samochód znajduje się na drodze publicznej. To oznacza, że auto musi zostać wyposażone w kierownicę, hamulec i pedał gazu.

Google wciąż może testować swój autonomiczny samochód na drogach prywatnych lub po prostu wyjechać z nimi poza obszar Kalifornii. Firma ma jedna inny plan i by spełnić wymagania prawne, zamontuje w swoich niewielkich samochodach tymczasową kierownicę oraz system pedałów.
    Tymczasem jak donosi Wall Street Journall, stan Kalofornii już 16. września wprowadzi nowe przepisy, które znacznie pokrzyżują plany znajdującej się tam firmie Google. Nowe przepisy zakładają, że kierowca musi mieć możliwość odzyskania kontroli nad pojazdem w każdej chwili, jeżeli samochód znajduje się na drodze publicznej. To oznacza, że auto musi zostać wyposażone w kierownicę, hamulec i pedał gazu.

    Google wciąż może testować swój autonomiczny samochód na drogach prywatnych lub po prostu wyjechać z nimi poza obszar Kalifornii. Firma ma jedna inny plan i by spełnić wymagania prawne, zamontuje w swoich niewielkich samochodach tymczasową kierownicę oraz system pedałów.
    FSO Polonez Caro – Chciałbym się pochwalić moim nabytkiem, jakim jest Polonez Caro 1.6 GSi (bez gazu), rocznik 1996 zakupiony od pierwszego z przebiegiem niewiele ponad 100tys km. Plany: osadzić go niżej, jakieś dobre koło, a przede wszystkim ogarnąć blacharkę bo szalona ruda wtargnęła na rejony.
    Chciałbym się pochwalić moim nabytkiem, jakim jest Polonez Caro 1.6 GSi (bez gazu), rocznik 1996 zakupiony od pierwszego z przebiegiem niewiele ponad 100tys km. Plany: osadzić go niżej, jakieś dobre koło, a przede wszystkim ogarnąć blacharkę bo szalona ruda wtargnęła na rejony.
    27 lipca 2014, 17:00 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Civic EM2 – 1,7 z podtlenkiem gazu 125KM, VTEC, obniżony 30mm, postawiony na sportowych sprężynach, felunek 205/45/17.
    1,7 z podtlenkiem gazu 125KM, VTEC, obniżony 30mm, postawiony na sportowych sprężynach, felunek 205/45/17.
    19 lipca 2014, 8:09 przez ML9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Pieniądze szczęścia nie dają – Dają za to V12 i szczęście przychodzi po wciśnięciu pedału gazu!
    Dają za to V12 i szczęście przychodzi po wciśnięciu pedału gazu!
    16 lipca 2014, 17:17 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Masz BMW serii 3 z 2006 lub starsze? Masz problem – Koncern BMW zarządził odwołanie na fabryczne naprawy ponad 1,6 mln starszych samochodów serii 3 z powodu możliwości występowania w nich usterek systemu poduszek powietrznych - poinformowała agencja dpa.
Według koncernu chodzi o pojazdy wyprodukowane między majem 1999 roku i sierpniem 2006 roku. Ich przeglądy mają dotyczyć generatorów gazu w poduszkach powietrznych przed przednimi fotelami dla pasażerów, które to generatory mogą w rzadkich przypadkach pękać. BMW nie chciało ujawnić, kto był dostawcą zakwestionowanych części - pisze dpa.
 Advertisement

 Natomiast agencja Reuters podała, że w odwołanych samochodach mają zostać wymienione chroniące przednie miejsce pasażerskie poduszki powietrzne firmy Takata, gdyż ich inflatory mogą po uruchomieniu pękać i ranić pasażerów.    Jak oświadczył rzecznik BMW Dave Buchko, choć koncern nadal uczestniczy w regionalnym odwołaniu zarządzonym przez nadzór bezpieczeństwa transportu USA, postanowił rozciągnąć je na wszystkie wyprodukowane w latach 2000-2006 samochody, potencjalnie zagrożone tą usterką. Obecne odwołanie jest rozszerzeniem dokonanego z identycznego powodu odwołania ubiegłorocznego, które objęło 240 tys. samochodów na całym świecie - zaznaczył rzecznik.
 "Traktując to jako przedsięwzięcie prewencyjne uważamy, że jest teraz rzeczą właściwą odwołać je wszystkie i wymienić w nich poduszkę powietrzną po stronie pasażera" - powiedział Buchko.     Dostawcą poduszek jest japońska firma Takata, a związane z ich usterkami odwołania objęły w ciągu ubiegłych pięciu lat ponad 12 mln samochodów - również marek Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Ford i Chrysler.      BMW nie są znane jakiekolwiek doniesienia na temat wypadków bądź obrażeń wywołanych defektami poduszek - podkreślił Buchko. Pojazdów odwołanych wcześniej obecna akcja nie dotyczy.     

Spośród objętych najnowszym odwołaniem samochodów, 574 tys. sprzedano w USA, około 450 tys. w Niemczech i 189 tys. w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku BMW odwołało do naprawy w Stanach Zjednoczonych 42 tys. pojazdów.
    Koncern BMW zarządził odwołanie na fabryczne naprawy ponad 1,6 mln starszych samochodów serii 3 z powodu możliwości występowania w nich usterek systemu poduszek powietrznych - poinformowała agencja dpa.
    Według koncernu chodzi o pojazdy wyprodukowane między majem 1999 roku i sierpniem 2006 roku. Ich przeglądy mają dotyczyć generatorów gazu w poduszkach powietrznych przed przednimi fotelami dla pasażerów, które to generatory mogą w rzadkich przypadkach pękać. BMW nie chciało ujawnić, kto był dostawcą zakwestionowanych części - pisze dpa.
    Advertisement

    Natomiast agencja Reuters podała, że w odwołanych samochodach mają zostać wymienione chroniące przednie miejsce pasażerskie poduszki powietrzne firmy Takata, gdyż ich inflatory mogą po uruchomieniu pękać i ranić pasażerów. Jak oświadczył rzecznik BMW Dave Buchko, choć koncern nadal uczestniczy w regionalnym odwołaniu zarządzonym przez nadzór bezpieczeństwa transportu USA, postanowił rozciągnąć je na wszystkie wyprodukowane w latach 2000-2006 samochody, potencjalnie zagrożone tą usterką. Obecne odwołanie jest rozszerzeniem dokonanego z identycznego powodu odwołania ubiegłorocznego, które objęło 240 tys. samochodów na całym świecie - zaznaczył rzecznik.
    "Traktując to jako przedsięwzięcie prewencyjne uważamy, że jest teraz rzeczą właściwą odwołać je wszystkie i wymienić w nich poduszkę powietrzną po stronie pasażera" - powiedział Buchko. Dostawcą poduszek jest japońska firma Takata, a związane z ich usterkami odwołania objęły w ciągu ubiegłych pięciu lat ponad 12 mln samochodów - również marek Honda, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Ford i Chrysler. BMW nie są znane jakiekolwiek doniesienia na temat wypadków bądź obrażeń wywołanych defektami poduszek - podkreślił Buchko. Pojazdów odwołanych wcześniej obecna akcja nie dotyczy.

    Spośród objętych najnowszym odwołaniem samochodów, 574 tys. sprzedano w USA, około 450 tys. w Niemczech i 189 tys. w Wielkiej Brytanii. W ubiegłym roku BMW odwołało do naprawy w Stanach Zjednoczonych 42 tys. pojazdów.
    Według BP ropa naftowa skończy się za 53 lata – BP poinformowało, że złoża ropy na świecie szacowane są aktualnie na 1687,9 mld baryłek, co powinno nam wystarczyć na kolejne 53 lata. Oznacza to, że całkowita przesiadka na samochody elektryczne będzie obowiązkowa najwcześniej w roku 2067. Pozytywna wiadomość jest taka, że zeszłoroczne prognozy BP były o 1,1 % niższe.

Szacowany wzrost pochodzi m.in. ze Stanów Zjednoczonych. BP twierdzi, że USA mają aktualnie 44,2 mld baryłek rezerwy, co jest wynikiem o 26 % lepszym od szacunków zeszłorocznych. Jest to m.in. zasługa złóż łupkowych w Bakken, Eagle Ford oraz Permian Basin, których wyniki wpłynęły na powiększenie rezerw ropy naftowej.

Firma analityczna Pioneer Natural Resources szacuje obecnie, że w rejonie Permian Basin (Teksas) znajduje się 75 mld baryłek ropy oraz gazu, choć z zeszłym roku zakładano, że można stamtąd uzyskać tylko 50 mld baryłek tych surowców. Z raportu wynika także, że ze względu na zwiększające się możliwości technologiczne eksplorowania złóż łupkowych możemy spodziewać się dalszych wzrostów rezerw ropy.
    BP poinformowało, że złoża ropy na świecie szacowane są aktualnie na 1687,9 mld baryłek, co powinno nam wystarczyć na kolejne 53 lata. Oznacza to, że całkowita przesiadka na samochody elektryczne będzie obowiązkowa najwcześniej w roku 2067. Pozytywna wiadomość jest taka, że zeszłoroczne prognozy BP były o 1,1 % niższe.

    Szacowany wzrost pochodzi m.in. ze Stanów Zjednoczonych. BP twierdzi, że USA mają aktualnie 44,2 mld baryłek rezerwy, co jest wynikiem o 26 % lepszym od szacunków zeszłorocznych. Jest to m.in. zasługa złóż łupkowych w Bakken, Eagle Ford oraz Permian Basin, których wyniki wpłynęły na powiększenie rezerw ropy naftowej.

    Firma analityczna Pioneer Natural Resources szacuje obecnie, że w rejonie Permian Basin (Teksas) znajduje się 75 mld baryłek ropy oraz gazu, choć z zeszłym roku zakładano, że można stamtąd uzyskać tylko 50 mld baryłek tych surowców. Z raportu wynika także, że ze względu na zwiększające się możliwości technologiczne eksplorowania złóż łupkowych możemy spodziewać się dalszych wzrostów rezerw ropy.
    Pierwsze własne auto – Pierwsza własna Hondzinka za swoje. 1.6 16V 115 kucy. Bez gazu, bez rdzy.
    Pierwsza własna Hondzinka za swoje. 1.6 16V 115 kucy. Bez gazu, bez rdzy.
    18 czerwca 2014, 13:58 przez ~killmoto | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne