Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Rodzynek – piękny z allegro (szkoda że podtlenek gazu)
    Piękny z allegro (szkoda że podtlenek gazu)
    11 stycznia 2013, 16:55 przez mmaajjsstteerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: http://otomoto.pl
    Po co jeździć, skoro można latać?! – Podtlenek azotu... Kto by nie chciał poczuć na własnej skórze niesamowitej mocy tego gazu.
    Podtlenek azotu... Kto by nie chciał poczuć na własnej skórze niesamowitej mocy tego gazu.
    3 stycznia 2013, 20:53 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Opel Vectra – 2002
1.8L benzyna BEZ GAZU
Podoba się?
    2002
    1.8L benzyna BEZ GAZU
    Podoba się?
    31 grudnia 2012, 13:32 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Otwocki styl jazdy
    23 grudnia 2012, 12:55 przez AutoGazSerwis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 listopada 2012, 12:35 przez jahho (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polonez Track – firmowy bez gazu, za to ze wspomaganiem i czujnikiem cofania :)
    Firmowy bez gazu, za to ze wspomaganiem i czujnikiem cofania :)
    20 sierpnia 2012, 17:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Moja Bawara E36 – Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;) 
Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L 

Zmiany jakie wprowadziłem:
- koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
- filtr podwójny stożek,
- największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
- wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
- halogeny dające czysto białe światło
- nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
- nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
- nowe tylne lampy
- i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    Moja perełka;) pod maską R6 2.0 VANOS 150KM B+G! fele 16" w środku czarna skóra i całkiem przyjemne audio;)
    Na trasie jestem w stanie zejść do 7L/100km (gazu), ale mało kiedy wytrzymuję takie tempo więcej niż kilka kilometrów;) na autostradzie bez wysiłku przyśpiesza do 140km/h i równie łatwo taką prędkość utrzymuje zostawiając wszystkie Golfy w tyle;P
    W mieście przy spokojnej jeździe pali około 10-13L ;)
    Nie wiem jak tam z gazem w reszcie Polski ale w Rzeszowie mamy po 2.49zł/L

    Zmiany jakie wprowadziłem:
    - koła: przód 205/55/16", tył 215/65/16",
    - filtr podwójny stożek,
    - największa z dostępnych chłodnic dla tego modelu,
    - wymiana wszystkich uszczelek silnika i świec
    - halogeny dające czysto białe światło
    - nowe, wentylowane tarcze i klocki przód
    - nowe sprężyny zawieszenia przód i tył + nowe amory na przód
    - nowe tylne lampy
    - i pare drobiazgów w środku zniszczonych przez poprzednich właścicieli;)
    3 lipca 2012, 9:38 przez ciechoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Moje

    I pomyśleć... – Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Jestem mechanikiem i montuje gazowe instalacje do samochodów... Tak wiem wielu tu takich którzy klną na "gazówki" ale ja tak zarabiam... :) ale jeżeli ktoś kupuje Jeepa srt8 za kupę Amerykańskich dolarów i dwu letnie auto prowadzi do nas do warsztatu na montaż to śmiać mi się chce :) Tak to już niestety bywa... Pewnie niektórzy zwolennicy LPG Mnie teraz zjedzą ale bądźmy szczerzy Kłaść gaz do silnika HEMI?? Żal... Powiem tylko tyle że na zachodzie montowanie gazu do takich pojazdów jak min. ten jest bardzo popularne... Mimo wszystko jestem na nie...
    Znacie? – Pragnę zaprezentować samochód, który posiadam już jakiś czas. To Toyota Paseo drugiej generacji. Uwielbiam to uczucie, gdy nawet najwięksi specjaliści nie są w stanie rozpoznać co to za model ;)

P.S. Zdjęcie nie jest modyfikowane. Po prostu mam taki ładny lakier :)

Wyposażenie auta jak na połowę lat 90. należy uznać za wystarczające. Samochód w standardzie posiadał 2 poduszki powietrzne, centralny zamek, ABS, szyberdach, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, w wersjach bogatszych dodatkowo klimatyzację.

Silnik o pojemności 1.5 litra i mocy 90 KM to trwały motor. Jest efektem współpracy inżynierów Toyoty i Yamahy. Dość dobrze znoszący upływ czasu, obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta, potrafi pokonać bardzo duże przebiegi.

Rozrząd napędzają dwa wałki. Jeden steruje zaworami wylotowymi, drugi zaworami ssącymi. Dzięki temu silnik uzyskuje większą moc i inny przebieg momentu obrotowego. Na niskich obrotach silnik jest zaskakująco ekonomiczny spalanie 6-6,5 litra na 100 km, jednak wciskając pedał gazu i dynamicznie wchodząc na obroty, motor potrafi pokazać lwi pazur.
Rozpędzenie od 0-100 km/h zajmuje 10,9 sekundy.
    Pragnę zaprezentować samochód, który posiadam już jakiś czas. To Toyota Paseo drugiej generacji. Uwielbiam to uczucie, gdy nawet najwięksi specjaliści nie są w stanie rozpoznać co to za model ;)

    P.S. Zdjęcie nie jest modyfikowane. Po prostu mam taki ładny lakier :)

    Wyposażenie auta jak na połowę lat 90. należy uznać za wystarczające. Samochód w standardzie posiadał 2 poduszki powietrzne, centralny zamek, ABS, szyberdach, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, w wersjach bogatszych dodatkowo klimatyzację.

    Silnik o pojemności 1.5 litra i mocy 90 KM to trwały motor. Jest efektem współpracy inżynierów Toyoty i Yamahy. Dość dobrze znoszący upływ czasu, obsługiwany zgodnie z zaleceniami producenta, potrafi pokonać bardzo duże przebiegi.

    Rozrząd napędzają dwa wałki. Jeden steruje zaworami wylotowymi, drugi zaworami ssącymi. Dzięki temu silnik uzyskuje większą moc i inny przebieg momentu obrotowego. Na niskich obrotach silnik jest zaskakująco ekonomiczny spalanie 6-6,5 litra na 100 km, jednak wciskając pedał gazu i dynamicznie wchodząc na obroty, motor potrafi pokazać lwi pazur.
    Rozpędzenie od 0-100 km/h zajmuje 10,9 sekundy.
    11 czerwca 2012, 20:53 przez ziomek07 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Fiat Dino – W przeciwieństwie do Dino karoserię dla Coupe opracowała nie Pininfarina lecz Bertone. Oba samochody zaliczały się do najbardziej interesujących sportowych modeli produkowanych pod koniec lat 60. Silnik V6 skonstruowany przez Alfredo Ferrari posłużył za podstawę do homologacji nowego silnika Formuły 2. Dino Coupe, który w przeciwieństwie do Spidera miał większy rozstaw osi (2550 zamiast 2280), nadawał się do bardziej forsownej jazdy. Reagował bardzo precyzyjnie na pedał gazu i przy większych obrotach stawał się naprawdę szybki. Miał pięciobiegową skrzynię biegów. Pojemność silnika wynosiła 2418 cm³, 6 cylindrów, 180 KM (131,9 kW).
    W przeciwieństwie do Dino karoserię dla Coupe opracowała nie Pininfarina lecz Bertone. Oba samochody zaliczały się do najbardziej interesujących sportowych modeli produkowanych pod koniec lat 60. Silnik V6 skonstruowany przez Alfredo Ferrari posłużył za podstawę do homologacji nowego silnika Formuły 2. Dino Coupe, który w przeciwieństwie do Spidera miał większy rozstaw osi (2550 zamiast 2280), nadawał się do bardziej forsownej jazdy. Reagował bardzo precyzyjnie na pedał gazu i przy większych obrotach stawał się naprawdę szybki. Miał pięciobiegową skrzynię biegów. Pojemność silnika wynosiła 2418 cm³, 6 cylindrów, 180 KM (131,9 kW).
    17 maja 2012, 20:19 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj