Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Policyjne 1.6 GSI – 3 dni temu w moje ręce wpadł Polonezik z 1996 GSI służący w policji, stan niemal idealny, gazu nie widział, lecz instalacja jest do założenia. Oceniajcie, w planach jedynie żółte halogeny, pomarańczowe kierunki i FSO OZ.
    3 dni temu w moje ręce wpadł Polonezik z 1996 GSI służący w policji, stan niemal idealny, gazu nie widział, lecz instalacja jest do założenia. Oceniajcie, w planach jedynie żółte halogeny, pomarańczowe kierunki i FSO OZ.
    30 czerwca 2015, 23:47 przez przemek5535 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne z telefonu

    Mój Kropek – Mój kropek po drobnych modach. 
Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
-LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
- wymieniłem rozrząd 
- wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
- wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
- dołożyłem halogeny
- zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
- kupiłem alufelgi
- zrobiłem poprawki lakiernicze
- wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
- zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    Mój kropek po drobnych modach.
    Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
    -LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
    - wymieniłem rozrząd
    - wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
    - wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
    - dołożyłem halogeny
    - zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
    - kupiłem alufelgi
    - zrobiłem poprawki lakiernicze
    - wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
    - zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
    Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    18 maja 2015, 20:43 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    "Nowy Jaguar F-Type Coupe nie jest tylko piękną bryłą z drogą ceną na doczepionej doń metce; w wersji z doładowanym V6 jest najlepiej brzmiącym sześciocylindrowym samochodem w historii."

    Odważne słowa prowadzącego program Alexa Kerstena, mogłyby sprawiać wrażenie wypowiedzianych na wyrost. Warto jednak zapoznać się z niniejszym materiałem, który powinien dość trafnie i niepodważalnie uargumentować powyższe stwierdzenie. Niesamowity, gardłowy ryk z ostrym prychnięciem po każdym odpuszczeniu pedału gazu, serwowany jest spod ostrych, lecz wyrafinowanych oraz pełnych charakteru linii nadwozia.

    Dla mnie jest to godny następca legendarnego E-Type.
    A jakie jest Twoje zdanie? Podziel się nim w komentarzu!
    29 marca 2015, 0:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Car Throttle: https://www.youtube.com/channel/UCN…

    CT230R-NGV (CNG Evo) – Podczas japońskich zawodów time attack, od wielu lat można zobaczyć sporo ciekawych projektów. Bardzo szybkie i dopracowane maszyny, nie rzadko mocno zmodyfikowane. Jedną z ciekawostek, jest Mitsubishi Lancer Evo, znany jako CT230R-NGV, gdzie jako paliwa użyto... gazu ziemnego!
    Podczas japońskich zawodów time attack, od wielu lat można zobaczyć sporo ciekawych projektów. Bardzo szybkie i dopracowane maszyny, nie rzadko mocno zmodyfikowane. Jedną z ciekawostek, jest Mitsubishi Lancer Evo, znany jako CT230R-NGV, gdzie jako paliwa użyto... gazu ziemnego!
    W końcu od czego mamy swojego pilota?
    22 stycznia 2015, 20:13 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piaskarka własnej roboty – Piaskarka syfonowa własnej produkcji butla z samochodu od gazu. Pomalowana jutro zaczyna pracę przy moim Mecenasie.
    Piaskarka syfonowa własnej produkcji butla z samochodu od gazu. Pomalowana jutro zaczyna pracę przy moim Mecenasie.
    Ani to samochód sportowy ani wersja SS, zwykłe co najwyżej V6. Z zewnątrz też nie powala wyglądem, matowy lakier już z starości, trochę rdzy ogólnie nic specjalnego.

    Nic specjalnego dopóki nie odpali silnika i nie doda gazu, bo pod maską tego miejskiego samochodu siedzi LS2 6.2L Twin Supercharged co na hamowni daje 1160KM ! Dlatego właściciel sam nazwał go Super Sleeper - w tym momencie wersja SS jest jak najbardziej na miejscu.
    24 listopada 2014, 10:34 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf R400 – 394 KM i napęd 4x4 – Golf R 400 napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem 2.0 TSI o mocy aż 394 koni mechanicznych (400 PS), co daje oszałamiający wynik prawie 200 koni mechanicznych z jednego litra pojemności! Oznacza to także, że na 1 KM przypada 3,5 kg auta, czyli całkiem dobrze.

Silnik bardziej przypomina jednostki startujące w rajdach, niż te znane z dróg publicznych, bowiem jego maksymalna moc osiągana jest przy 7200 obr./min. Moment obrotowy wynoszący 450 Nm dostępny jest już od 2800 obr./min i utrzymywany do 6000 obr./min. Jednostka napędowa współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów, a moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła z wykorzystaniem znanego napędu 4MOTION.

Ważną informacją jest to, że w warunkach dobrej przyczepności większość mocy przekazywana jest na przednią oś. Wg producenta takie rozwiązanie zapewnia niespotykaną dotąd oszczędność paliwa przy tak mocnym silniku. Co ciekawe, dzięki zastosowaniu sprzęgła Haldex 5, tylna oś jest dołączana jest jeszcze przed rozpoczęciem uślizgu kół przednich, wystarczy mocniej docisnąć pedał gazu.

Dzięki swojej niewielkiej masie wynoszącej 1420 kilogramów oraz potężnej mocy osiągi samochodu są niesamowite. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie wynosi 280 km/h. Aby kierowca mógł poradzić sobie z tak mocnym silnikiem, zawieszenie w porównaniu z cywilną odmianą musiało zostać zmodyfikowane. Z przodu zastosowano sprężyny z wahaczem dolnym, z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Całość jednak znajduje się na tej samej wysokości co 300-konny Golf R, który w porównaniu do standardowej wersji został obniżony o 2 cm. Ponadto auto osadzono na 19 calowych felgach ozutych w opony o rozmiarze 235/35 R19.
    Golf R 400 napędzany jest 4-cylindrowym silnikiem 2.0 TSI o mocy aż 394 koni mechanicznych (400 PS), co daje oszałamiający wynik prawie 200 koni mechanicznych z jednego litra pojemności! Oznacza to także, że na 1 KM przypada 3,5 kg auta, czyli całkiem dobrze.

    Silnik bardziej przypomina jednostki startujące w rajdach, niż te znane z dróg publicznych, bowiem jego maksymalna moc osiągana jest przy 7200 obr./min. Moment obrotowy wynoszący 450 Nm dostępny jest już od 2800 obr./min i utrzymywany do 6000 obr./min. Jednostka napędowa współpracuje z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów, a moc przekazywana jest na wszystkie 4 koła z wykorzystaniem znanego napędu 4MOTION.

    Ważną informacją jest to, że w warunkach dobrej przyczepności większość mocy przekazywana jest na przednią oś. Wg producenta takie rozwiązanie zapewnia niespotykaną dotąd oszczędność paliwa przy tak mocnym silniku. Co ciekawe, dzięki zastosowaniu sprzęgła Haldex 5, tylna oś jest dołączana jest jeszcze przed rozpoczęciem uślizgu kół przednich, wystarczy mocniej docisnąć pedał gazu.

    Dzięki swojej niewielkiej masie wynoszącej 1420 kilogramów oraz potężnej mocy osiągi samochodu są niesamowite. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie zaledwie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie wynosi 280 km/h. Aby kierowca mógł poradzić sobie z tak mocnym silnikiem, zawieszenie w porównaniu z cywilną odmianą musiało zostać zmodyfikowane. Z przodu zastosowano sprężyny z wahaczem dolnym, z tyłu zastosowano układ wielowahaczowy. Całość jednak znajduje się na tej samej wysokości co 300-konny Golf R, który w porównaniu do standardowej wersji został obniżony o 2 cm. Ponadto auto osadzono na 19 calowych felgach ozutych w opony o rozmiarze 235/35 R19.
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne