Szukaj
Znalazłem 164 takie materiały
PS. pozdrawiam wszystkich co komentują to i zwalają to na kobietę w Toyocie.
http://olx.pl/oferta/mercedes-w124-coupe-2-3-CID5-ID5DD4X.html
Tutaj więcej o gazie drzewnym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.
Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.
Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.
Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.
Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
Zgadzacie się z tą techniką? Ja osobiście gdy chce zaoszczedzić jade na najwyższym biegu bez gazu, ponieważ mowili mi że na luzie auto więcej pali
Połączono tutaj płynne płaszczyzny z wyrazistymi, mocnymi detalami, co sprawia, że VisionC rzuca się w oczy. Przód nowej Skody wygląda bardzo agresywco uzyskano instalując wąskie podłużne lampy. Oprócz oryginalnego designu producent obiecuje również dużą przestronność wnętrza.
Model powstał na płycie podłogowej MQB, a pod jego maską pracuje turbodoładowany silnik 1,4 TSI o mocy 110 KM, który przystosowany jest do zużycia benzyny oraz gazu CNG.
Zużycie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na kilometr, co przekłada się na emisję dwutlenku węgla na poziomie 91 g/km.