Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Ku przestrodze – Byłem świadkiem wypadku w Gdyni, w którym zmarł motocyklista. Chodzi o ten z obrazka - i tu drobne dopowiedzenie: facet jechał na Kawasaki Ninja jakimś ale co, jechał powoli? zagapił się? nie drodzy Państwo. Ścigał się on ze znanym w Gdyni zielonym Focusem RS. W centrum miasta chyba na najbardziej ruchliwej ulicy. Kobieta w Toyocie zupełnie przepisowo, rozsądnie przejeżdżała przez pasy, a jadący ok 160 km/h łeb w łeb z Focusem Kawasaki nie wyrobił się i nie zdążył jej wyminąć, uderzył w tył i przeleciał. Aha i jechał w jeansach i kurtce. Jestem dużym zwolennikiem szybkiej jazdy, ale kur*a obok jest szkoła, wychodziła grupa ze 30 dzieci z jakichś pokazów, to że sam ryzykuje jego sprawa, ale niech nie naraża innych. Kierowca z tego Focusa się zatrzymał i jeszcze go zwyzywali przechodnie. Nie wysyłam każdego mocnego auta żeby się ścigał nagle na torze, ale w Gdyni jest parę ulic, na których gazu można dodać. Myślenie przede wszystkim! 
PS. pozdrawiam wszystkich co komentują to i zwalają to na kobietę w Toyocie.
    Byłem świadkiem wypadku w Gdyni, w którym zmarł motocyklista. Chodzi o ten z obrazka - i tu drobne dopowiedzenie: facet jechał na Kawasaki Ninja jakimś ale co, jechał powoli? zagapił się? nie drodzy Państwo. Ścigał się on ze znanym w Gdyni zielonym Focusem RS. W centrum miasta chyba na najbardziej ruchliwej ulicy. Kobieta w Toyocie zupełnie przepisowo, rozsądnie przejeżdżała przez pasy, a jadący ok 160 km/h łeb w łeb z Focusem Kawasaki nie wyrobił się i nie zdążył jej wyminąć, uderzył w tył i przeleciał. Aha i jechał w jeansach i kurtce. Jestem dużym zwolennikiem szybkiej jazdy, ale kur*a obok jest szkoła, wychodziła grupa ze 30 dzieci z jakichś pokazów, to że sam ryzykuje jego sprawa, ale niech nie naraża innych. Kierowca z tego Focusa się zatrzymał i jeszcze go zwyzywali przechodnie. Nie wysyłam każdego mocnego auta żeby się ścigał nagle na torze, ale w Gdyni jest parę ulic, na których gazu można dodać. Myślenie przede wszystkim!
    PS. pozdrawiam wszystkich co komentują to i zwalają to na kobietę w Toyocie.
    Ręka z gazu –
    4 czerwca 2014, 18:44 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ostrzegam! – Ostrzegam przed kupnem tego auta. Pojechałem ze znajomym zakupić to jakże piękne na zdjęciach auto. Zajechaliśmy i okazało się, że jest to totalny wrak samochodu, szyba z tyłu się rozwarstwia a do tego pęknięta, wszystkie progi, plastikowe odpadają, środek bez klamek i wszystko porwane, jest porysowany i nic do siebie nie pasuje. Butla gazu zawala calutki bagażnik i jeszcze nie ma do niej papierów, ale właściciel twierdzi, że takie coś wcale nie jest potrzebne. Przejechałem 1000 km na marne i jak właścicielowi powiedzieliśmy, że na zdjęciach wyglądała ładniej to trzasnął maską i odszedł.


http://olx.pl/oferta/mercedes-w124-coupe-2-3-CID5-ID5DD4X.html
    Ostrzegam przed kupnem tego auta. Pojechałem ze znajomym zakupić to jakże piękne na zdjęciach auto. Zajechaliśmy i okazało się, że jest to totalny wrak samochodu, szyba z tyłu się rozwarstwia a do tego pęknięta, wszystkie progi, plastikowe odpadają, środek bez klamek i wszystko porwane, jest porysowany i nic do siebie nie pasuje. Butla gazu zawala calutki bagażnik i jeszcze nie ma do niej papierów, ale właściciel twierdzi, że takie coś wcale nie jest potrzebne. Przejechałem 1000 km na marne i jak właścicielowi powiedzieliśmy, że na zdjęciach wyglądała ładniej to trzasnął maską i odszedł.


    http://olx.pl/oferta/mercedes-w124-coupe-2-3-CID5-ID5DD4X.html
    1 czerwca 2014, 15:39 przez Dundersztyc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Pantera w gazie – Szkoleniowa Pantera przerobiona na gaz. Różnica jest tylko taka, że nie LPG, a gaz drzewny. Jak widać, polityka gazu pamięta czasy II wojny światowej.
Tutaj więcej o gazie drzewnym:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
    Szkoleniowa Pantera przerobiona na gaz. Różnica jest tylko taka, że nie LPG, a gaz drzewny. Jak widać, polityka gazu pamięta czasy II wojny światowej.
    Tutaj więcej o gazie drzewnym:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_drzewny
    20 maja 2014, 20:03 przez serekczek55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Profil WorldOfTanks na Facebooku

    25 kwietnia 2014, 15:13 przez ~kostra | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Jak wszyscy to i ja – Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    Wiele tutaj jest zdjęć samochodów z internetu, a znacznie mniej naszych perełek.

    Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.

    Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.

    Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.

    Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.

    Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
    31 marca 2014, 10:57 przez eMDek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Zdjęcia i obróbka: własne (materiosdragonius.deviantart.com)

    Maszyna do poszukiwania gazu łupkowego. – Służy do szukania gazu (chyba) ale jak to się dokładnie nazywa to nie wiem
    Służy do szukania gazu (chyba) ale jak to się dokładnie nazywa to nie wiem
    16 marca 2014, 19:15 przez styrex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Poznajcie pana Andrzeja - miłośnika samochodów marki BMW oraz "eksperta" od ekonomicznej jazdy. Nasz bohater na co dzień porusza się modelem e39 i jak widać na załączonym filmie, bardzo chwali sobie "latanie na luzie"

    Zgadzacie się z tą techniką? Ja osobiście gdy chce zaoszczedzić jade na najwyższym biegu bez gazu, ponieważ mowili mi że na luzie auto więcej pali
    6 marca 2014, 19:31 przez vtec69 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (50)
    Skoda Vision C – Skoda Vi­sionC to kon­cept pię­cio­drzwio­we­go coupe, opar­te­go na in­no­wa­cyj­nej kon­struk­cji pod­wo­zia. Od­zna­cza się pełną ener­gii sty­li­sty­ką pod­kre­ślo­ną jasną, zie­lo­ną barwą.
Po­łą­czo­no tutaj płyn­ne płasz­czy­zny z wy­ra­zi­sty­mi, moc­ny­mi de­ta­la­mi, co spra­wia, że Vi­sionC rzuca się w oczy. Przód nowej Skody wy­glą­da bar­dzo agre­syw­co uzy­ska­no in­sta­lu­jąc wą­skie po­dłuż­ne lampy. Oprócz ory­gi­nal­ne­go de­si­gnu pro­du­cent obie­cu­je rów­nież dużą prze­stron­ność wnę­trza.
Model po­wstał na pły­cie pod­ło­go­wej MQB, a pod jego maską pra­cu­je tur­bo­do­ła­do­wa­ny sil­nik 1,4 TSI o mocy 110 KM, który przy­sto­so­wa­ny jest do zu­ży­cia ben­zy­ny oraz gazu CNG.
Zu­ży­cie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na ki­lo­metr, co prze­kła­da się na emi­sję dwu­tlen­ku węgla na po­zio­mie 91 g/km.
    Skoda Vi­sionC to kon­cept pię­cio­drzwio­we­go coupe, opar­te­go na in­no­wa­cyj­nej kon­struk­cji pod­wo­zia. Od­zna­cza się pełną ener­gii sty­li­sty­ką pod­kre­ślo­ną jasną, zie­lo­ną barwą.
    Po­łą­czo­no tutaj płyn­ne płasz­czy­zny z wy­ra­zi­sty­mi, moc­ny­mi de­ta­la­mi, co spra­wia, że Vi­sionC rzuca się w oczy. Przód nowej Skody wy­glą­da bar­dzo agre­syw­co uzy­ska­no in­sta­lu­jąc wą­skie po­dłuż­ne lampy. Oprócz ory­gi­nal­ne­go de­si­gnu pro­du­cent obie­cu­je rów­nież dużą prze­stron­ność wnę­trza.
    Model po­wstał na pły­cie pod­ło­go­wej MQB, a pod jego maską pra­cu­je tur­bo­do­ła­do­wa­ny sil­nik 1,4 TSI o mocy 110 KM, który przy­sto­so­wa­ny jest do zu­ży­cia ben­zy­ny oraz gazu CNG.
    Zu­ży­cie gazu to tylko 3,4 kg lub 5,1 m3 na ki­lo­metr, co prze­kła­da się na emi­sję dwu­tlen­ku węgla na po­zio­mie 91 g/km.
    4 marca 2014, 19:26 przez Tryku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Oto Hyundai Intrado – Co czyni z tego auta konstrukcję wartą uwagi? źródło napędu Hyundai Intrado zasilany będzie ogniwami wodorowymi. W przyszłości gdy człowiek wyczerpie wszystkie zasoby ropy naftowej i gazu, ta technologia pozwoli nam dalej podróżować jak do tej pory i nie będzie potrzeby przesiadania się na zaprzęgi konne. Nie będzie też potrzeby spędzania całej doby na stacji benzynowej czekając na naładowanie akumulatora w naszym samochodzie elektrycznym.
    Co czyni z tego auta konstrukcję wartą uwagi? źródło napędu Hyundai Intrado zasilany będzie ogniwami wodorowymi. W przyszłości gdy człowiek wyczerpie wszystkie zasoby ropy naftowej i gazu, ta technologia pozwoli nam dalej podróżować jak do tej pory i nie będzie potrzeby przesiadania się na zaprzęgi konne. Nie będzie też potrzeby spędzania całej doby na stacji benzynowej czekając na naładowanie akumulatora w naszym samochodzie elektrycznym.
    3 marca 2014, 18:48 przez Zielin_PL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj