Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Niewielu wie... – Niewielu wie, że podtlenek azotu nie tylko rozwesela nas podczas wciśnięcia czerwonego przycisku na kierownicy ale też potrafi rozweselić nas!!!
To też gaz rozweselający po wciągnięciu niewielkiej ilości tego gazu do płuc przez chwilą nie możemy przestać się ŚMIAĆ to po prostu obezwładnia!
Osobiście próbowałem i szczerze jest niesamowita pompa
    Niewielu wie, że podtlenek azotu nie tylko rozwesela nas podczas wciśnięcia czerwonego przycisku na kierownicy ale też potrafi rozweselić nas!!!
    To też gaz rozweselający po wciągnięciu niewielkiej ilości tego gazu do płuc przez chwilą nie możemy przestać się ŚMIAĆ to po prostu obezwładnia!
    Osobiście próbowałem i szczerze jest niesamowita pompa
    2 lipca 2013, 23:27 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Układ dolotowy – Passat B5 90KM 1.9TDI

Po zamontowaniu układu dolotowego:
 - zwiększone spalanie
 - szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu
 - auto rozpędziło się o 15km/h więcej

Po doprowadzeniu powietrza z zewnątrz do filtra:
 - auto zrobiło się bardziej żwawsze
 - cały układ jest zimny po ostrej jeździe (wcześniej się trochę grzał)

niedługo będzie hamowanie Paska (zobaczymy ile wypluje - nie oczekuję rewelacji)

ps: wstawię też info po montażu IC
    Passat B5 90KM 1.9TDI

    Po zamontowaniu układu dolotowego:
    - zwiększone spalanie
    - szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu
    - auto rozpędziło się o 15km/h więcej

    Po doprowadzeniu powietrza z zewnątrz do filtra:
    - auto zrobiło się bardziej żwawsze
    - cały układ jest zimny po ostrej jeździe (wcześniej się trochę grzał)

    niedługo będzie hamowanie Paska (zobaczymy ile wypluje - nie oczekuję rewelacji)

    ps: wstawię też info po montażu IC
    1 lipca 2013, 14:03 przez ernix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Słowa mojego brata podczas tankowania LPG w jego Lanosie: – bo samochód jest jak kobieta, podczas tankowania benzyny to tak jakbyś uprawiał seks, ale podczas tankowania gazu to tak jakbyś uprawiał seks analny..
    Bo samochód jest jak kobieta, podczas tankowania benzyny to tak jakbyś uprawiał seks, ale podczas tankowania gazu to tak jakbyś uprawiał seks analny..
    1 lipca 2013, 12:23 przez gacek138 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    BMW e30 czy e36 – Witam planuję kupić auto BMW, ale mam dylemat czy e30 czy e36. Oczywiście interesuje mnie wersja coupe najlepiej bez gazu i bezwypadkowa. Do wydania mam jakieś 4 tysiące, wiem że rodzynka nie kupię ale ma być to auto które będę dopieszczał. Co możecie dodać z swojej strony? Na co zwrócić uwagę? Z góry każdemu dziękuję i pozdrawiam
    Witam planuję kupić auto BMW, ale mam dylemat czy e30 czy e36. Oczywiście interesuje mnie wersja coupe najlepiej bez gazu i bezwypadkowa. Do wydania mam jakieś 4 tysiące, wiem że rodzynka nie kupię ale ma być to auto które będę dopieszczał. Co możecie dodać z swojej strony? Na co zwrócić uwagę? Z góry każdemu dziękuję i pozdrawiam
    25 czerwca 2013, 16:15 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Ostatnio do polerowania zajechało coś ciekawego – Camaro które polerowałem miało piękny dźwięk silnik V8 6.2 litra. Próbowałem nagrać dźwięk silnika, ale gdy stałem z tyłu i nagrywałem kolega dodał gazu ja zostałem ochlapany benzyną, właściciel takiego auta jest też chyba właścicielem stacji benzynowych.
    Camaro które polerowałem miało piękny dźwięk silnik V8 6.2 litra. Próbowałem nagrać dźwięk silnika, ale gdy stałem z tyłu i nagrywałem kolega dodał gazu ja zostałem ochlapany benzyną, właściciel takiego auta jest też chyba właścicielem stacji benzynowych.
    22 czerwca 2013, 19:24 przez Lygrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Wiedza Motokillera vol.2 - Twin scroll turbo – TST, czyli Twin scroll turbo, to bardzo ogólnie turbosprężarka z twin scroll'em. Jest to nowoczesne rozwiązanie stosowane w turbosprężarkach.
Turbosprężarka z twin scroll'em różni się od zwykłej tym, że przez część ciepłą przechodzą dwa kanały napędzające wirnik turbiny, a nie jeden, jak w klasycznym turbo. Jeden z nich jest mniejszy i krótszy dla szybszej odpowiedzi turbiny na otworzenie przepustnicy (czytaj: wciśnięcie gazu), a drugi większy i dłuższy dla wygenerowania większego ciśnienia doładowania na wyższych obrotach.
Działanie takiej turbiny jest dość skomplikowane, przynajmniej ja dużo główkowałem i czytałem, zanim zrozumiałem, jak to działa. W każdym bądź razie dwa kanały wykorzystują różną prędkość spalin wydalanych z cylindrów. Do każdego kanału prowadzi kolektor wydechowy od innych cylindrów. Dla wyjaśnienia załóżmy, że mamy rzędową szóstkę turbodoładowaną z twin scroll'em. W takim razie np. większy kanał napędzają cylindry od pierwszego do trzeciego, a mały kanał od czwartego do szóstego.
Jak już pisałem wcześniej taka turbosprężarka daje podobny efekt do układu BiTurbo - szybsza reakcja turbiny na dodanie gazu na niskich obrotach (spaliny poruszają się małym kanałem, a co za tym idzie mają większą prędkość), a jednocześnie generowanie dość wysokiego ciśnienia doładowania na wysokich obrotach (duża ilość spalin poruszających się większym kanałem daje taki sam efekt, jak mała ilość spalin mniejszym kanałem). Reakcja jest na tyle szybka, że rzekomo w turbo z twin scroll'em wręcz nie istnieje zjawisko turbodziury. Dzieje się tak też dlatego, że twin scroll znakomicie radzi sobie ze spontanicznymi zmianami ciśnienia w kolektorze wydechowym na niskich obrotach.
Turbosprężarka z twin scroll'em jest montowana m.in. w Mitsubishi Lancer EVO X, oraz BMW M3 E92 (akurat tu są dwie turbiny z twin scroll'em).

Chyba trochę namieszałem przy objaśnianiu działania, więc jakby ktoś czegoś nie zrozumiał to niech po prostu zapyta w komentarzu - jeżeli nie ja, to na pewno inny Motokiller rozeznany w temacie odpowie.
    TST, czyli Twin scroll turbo, to bardzo ogólnie turbosprężarka z twin scroll'em. Jest to nowoczesne rozwiązanie stosowane w turbosprężarkach.
    Turbosprężarka z twin scroll'em różni się od zwykłej tym, że przez część ciepłą przechodzą dwa kanały napędzające wirnik turbiny, a nie jeden, jak w klasycznym turbo. Jeden z nich jest mniejszy i krótszy dla szybszej odpowiedzi turbiny na otworzenie przepustnicy (czytaj: wciśnięcie gazu), a drugi większy i dłuższy dla wygenerowania większego ciśnienia doładowania na wyższych obrotach.
    Działanie takiej turbiny jest dość skomplikowane, przynajmniej ja dużo główkowałem i czytałem, zanim zrozumiałem, jak to działa. W każdym bądź razie dwa kanały wykorzystują różną prędkość spalin wydalanych z cylindrów. Do każdego kanału prowadzi kolektor wydechowy od innych cylindrów. Dla wyjaśnienia załóżmy, że mamy rzędową szóstkę turbodoładowaną z twin scroll'em. W takim razie np. większy kanał napędzają cylindry od pierwszego do trzeciego, a mały kanał od czwartego do szóstego.
    Jak już pisałem wcześniej taka turbosprężarka daje podobny efekt do układu BiTurbo - szybsza reakcja turbiny na dodanie gazu na niskich obrotach (spaliny poruszają się małym kanałem, a co za tym idzie mają większą prędkość), a jednocześnie generowanie dość wysokiego ciśnienia doładowania na wysokich obrotach (duża ilość spalin poruszających się większym kanałem daje taki sam efekt, jak mała ilość spalin mniejszym kanałem). Reakcja jest na tyle szybka, że rzekomo w turbo z twin scroll'em wręcz nie istnieje zjawisko turbodziury. Dzieje się tak też dlatego, że twin scroll znakomicie radzi sobie ze spontanicznymi zmianami ciśnienia w kolektorze wydechowym na niskich obrotach.
    Turbosprężarka z twin scroll'em jest montowana m.in. w Mitsubishi Lancer EVO X, oraz BMW M3 E92 (akurat tu są dwie turbiny z twin scroll'em).

    Chyba trochę namieszałem przy objaśnianiu działania, więc jakby ktoś czegoś nie zrozumiał to niech po prostu zapyta w komentarzu - jeżeli nie ja, to na pewno inny Motokiller rozeznany w temacie odpowie.
    15 czerwca 2013, 20:22 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    8 czerwca 2013, 10:04 przez ~Der | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    24 maja 2013, 6:27 przez forgor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 maja 2013, 20:45 przez forgor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj