Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    DeadHei

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 16 marca 2013 - 16:21
    Ostatnio: 4 sierpnia 2019 - 14:08
    O sobie:

    Chevrolet Evanda 2.0SED CDX 2006r

    • Materiałów na głównej: 14 z 17 (3 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 449
    • Komentarzy: 55
    • Punktów za komentarze: 33
     
    Z serii: Jak wszyscy to i ja cz.3 – Była gmerana Primera P10, potem Fiat Uno 1.4ies a teraz po długich poszukiwaniach Chevrolet Evanda 2.0CDX (SED). Mam małe plany co do auta, ale wszystko w swoim czasie.
    Była gmerana Primera P10, potem Fiat Uno 1.4ies a teraz po długich poszukiwaniach Chevrolet Evanda 2.0CDX (SED). Mam małe plany co do auta, ale wszystko w swoim czasie.
    17 maja 2017, 18:24 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne podwórko
    Nowy początek - Z serii jak wszyscy to i ja cz.2 – Był Nissan to teraz Fiat. Rocznik 97 z oryginalnym przebiegiem 95 tyś. Silnik 1.4 i.e.s 70KM. Poprzedni właściciel wygrał bój z pordzewiałymi blachami, więc ja mogę zająć się modyfikacjami. Zamierzam z czasem pomóc biednemu Uno zbierać się ze świateł. Na razie na celownik idzie wałek rozrządu z Punto 75 i jakieś car audio żeby to nie trzeba było kobity słuchać.
    Był Nissan to teraz Fiat. Rocznik 97 z oryginalnym przebiegiem 95 tyś. Silnik 1.4 i.e.s 70KM. Poprzedni właściciel wygrał bój z pordzewiałymi blachami, więc ja mogę zająć się modyfikacjami. Zamierzam z czasem pomóc biednemu Uno zbierać się ze świateł. Na razie na celownik idzie wałek rozrządu z Punto 75 i jakieś car audio żeby to nie trzeba było kobity słuchać.
    28 września 2015, 16:42 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło: Podwórko
    Wszystko kiedyś się kończy – Po 21 latach służby, pracy i zabawy. Z bólem serca muszę oddać na złom auto, które dawało mi radość i pomagało w pracy od 16 roku życia. 170 kucy zabawy, 200Nm radości i 7.6s do poprawy najgorszego humoru.
    Po 21 latach służby, pracy i zabawy. Z bólem serca muszę oddać na złom auto, które dawało mi radość i pomagało w pracy od 16 roku życia. 170 kucy zabawy, 200Nm radości i 7.6s do poprawy najgorszego humoru.
    10 lipca 2015, 19:05 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło: życie
    Takie tam EVO – Przeglądaj dalej.
    Przeglądaj dalej.
    2 czerwca 2014, 23:13 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Integra – Czyli prawdziwy Japoniec
    Czyli prawdziwy Japoniec
    2 października 2013, 22:50 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" cz.2 – Było zainteresowanie więc wrzucam zdjęcie silnika mojej Primery.
Opis co było robione, a przynajmniej część ponieważ auto było robione już 2-3 lata wstecz mogłem nie wymienić wszystkiego jest na 1 wstawce.
    Było zainteresowanie więc wrzucam zdjęcie silnika mojej Primery.
    Opis co było robione, a przynajmniej część ponieważ auto było robione już 2-3 lata wstecz mogłem nie wymienić wszystkiego jest na 1 wstawce.
    27 czerwca 2013, 19:36 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło: Własne
    Lincoln Mark VIII – Facet mieszka u mnie na osiedlu, nie powiem fajnie to bydle brzmi.
    Facet mieszka u mnie na osiedlu, nie powiem fajnie to bydle brzmi.
    22 czerwca 2013, 12:10 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne
    A tak wyglądam gdy ojciec tankuje mi auto –
    9 maja 2013, 23:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ma być ogień na każdym biegu! –
    9 maja 2013, 23:29 przez DeadHei (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Mój prywatny folder "Downloads"