Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 159 takich materiałów
    McLaren w deszczu – Moje zdjęcie McLarena z zeszłej niedzieli
    Moje zdjęcie McLarena z zeszłej niedzieli
    Supersamochód produkowany przez szwedzką firmę Koenigsegg w latach 2011 - 2018. Nazwa pochodzi od szwedzkiego czasownika 'agera', co oznacza "działać" lub w formie imperatywnej "(Ty) działasz!
    19 marca 2019, 18:59 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Supersamochód produkowany przez włoską firmę Ferrari, zadebiutował w 1987 roku, w którym firma Ferrari obchodziła swoje 40-lecie.
    14 listopada 2018, 19:05 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Elektryczny NIO EP9 pobił rekord północnej pętli Nurburgringu - 12 maja 2017 uzyskał czas 6 m 45,900 s, co jest lepszym wynikiem od uzyskanego przez Radicala SR8LM, którego, mimo homologacji drogowej, można traktować bardziej jak auto wyczynowe. Zatem chiński supersamochód ustanowił nie tylko rekord dla pojazdów elektrycznych, ale też wszystkich modeli produkcyjnych. Należy też dodać, że to wyjątkowe auto pobiło też rekord dla modeli elektrycznych na francuskim torze Paul Ricard, gdzie ustanowiło czas 1 m 52,78 s.

    Dane techniczne:
    Samochód posiada cztery silniki elektryczne o łącznej mocy 1360 KM. Prędkość 100 km/h osiąga w 2,7 s, 200 km/h w 7,1 s, a 300 km/h w 15,9 s. Prędkość maksymalna to 313 km/h. Akumulatory mają zapewniać zasięg 427 km, a ich naładowanie ma zajmować 45 min.
    18 maja 2017, 21:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vern Schuppan 962 C – Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
    Schuppan 962CR – supersamochód zbudowany w 1994 przez australijskiego kierowcę rajdowego Verna Schuppana. Został stworzony jako wyraz uznania dla Schuppana za zwycięstwo w 24 Godzinnym Wyścigu Le Mans w 1983 oraz w 1989 All Japan Sports Prototype Championship. Schuppan 962CR opiera się na modelu 962 który dominował w tamtych czasach w seriach wyścigów Le Mans, 962 jeździł Vern Schuppan.
    Nieco zapomniany już supersamochód szwedzkiego producenta. Przez krótki czas (niecałe 2 miesiące) był najszybszym samochodem na świecie, między McLarenem F1 a Bugatti Veyronem.
    11 września 2016, 12:44 przez snowstorm213x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz A 32 K AMG HWA – Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.
    Planów na produkcję sportowej klasy A nie było, nawet po przejęciu większości udziałów w firmie AMG, która stała się wkrótce w całości częścią koncernu Daimlera. Szalony A 32 K powstał z inicjatywy pewnego kolekcjonera, któremu marzył się najbardziej dyskretny supersamochód na świecie. Jak bardzo "super"? Już na samym początku przymierzono się do upchnięcia pod maską przeszło 500-konnej, widlastej ósemki od AMG! Tak potężna jednostka napędowa okazała się za duża i właściwy motor znaleziono kilka szczebli niżej. Był nim silnik z 354-konnego roadstera SLK 32 AMG.
    Sercem A 32 K została widlasta szóstka z trzema zaworami na cylinder i jednym wałkiem rozrządu o pojemności 3,2 litrów. Litera K w nazwie zdradzała obecność sprężarki, pod której naciskiem wydobyto aż 370 koni mechanicznych przy 6,1 tysiącach obrotów na minutę i 450 niutonometrów przy 4,4 tysiącach obrotów! Takie parametry przy masie niespełna 1,7 tony pozwalały na rozwinięcie stu kilometrów na godzinę w czasie pięciu sekund i 200 km/h w około dwadzieścia sekund. Prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 230 km/h.
    Gemballa Mirage GT – Supersamochód zbudowany na bazie Porsche Carrery GT. Jest to jedna z 13 zbudowanych sztuk na świecie. Konwersja "zwykłej" Carrery na Mirage GT kosztowała około 260 tysięcy dolarów.
    Supersamochód zbudowany na bazie Porsche Carrery GT. Jest to jedna z 13 zbudowanych sztuk na świecie. Konwersja "zwykłej" Carrery na Mirage GT kosztowała około 260 tysięcy dolarów.
    Autozam (Mazda) AZ-1 – Mikro supersamochód. Napęd na tył, umieszczony centralnie turbodoładowany 3-cylindrowy silnik, 5-biegowy manual.
    Mikro supersamochód. Napęd na tył, umieszczony centralnie turbodoładowany 3-cylindrowy silnik, 5-biegowy manual.
    Supersamochód jest hołdem dla bogatej wyścigowej tradycji marki, a szczególnie dla Bugatti Type 57 Tank.

    Co do samego samochodu wiemy niewiele, lecz znamy prawdopodobne rozwiązania. Silnik hybrydowy, 1400KM 8-litrowy silnik W16? Brzmi emocjonująco, zapraszam do oglądania.

    World Of Cars
    31 grudnia 2015, 12:09 przez WorldOfCars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj