Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 159 takich materiałów
    LAMBORGHINI DIABLO VT 6.0 KONKURS – Prawdziwy supersamochód a nie naszpikowany plastikiem i elektryką szajs.
    Prawdziwy supersamochód a nie naszpikowany plastikiem i elektryką szajs.
    6 kwietnia 2012, 20:07 przez filip (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XJ220 KONKURS – Jaguar XJ220 jest to supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar Cars Ltd., która ma swoją siedzibę w Coventry, a zakłady produkcyjne są rozmieszczone w Coventry, Birmingham i Halewood (wszystkie w Wielkiej Brytanii). XJ 220 wyposażony był silnik 3,5-litrowy, dwudziestocztero-zaworowy silnik V6 podwójnym turbodoładowaniem zaprojektowany przez firmę TWR (Tom Walkinshaw Racing). Wyprodukowano zaledwie 281 z planowej produkcji 350 egzemplarzy tego modelu.

Mimo iż ma 20 lat to i tak według wielu jest uznawany jako jeden z wielu najlepszych aut świata.
    Jaguar XJ220 jest to supersamochód skonstruowany i produkowany przez brytyjską firmę Jaguar Cars Ltd., która ma swoją siedzibę w Coventry, a zakłady produkcyjne są rozmieszczone w Coventry, Birmingham i Halewood (wszystkie w Wielkiej Brytanii). XJ 220 wyposażony był silnik 3,5-litrowy, dwudziestocztero-zaworowy silnik V6 podwójnym turbodoładowaniem zaprojektowany przez firmę TWR (Tom Walkinshaw Racing). Wyprodukowano zaledwie 281 z planowej produkcji 350 egzemplarzy tego modelu.

    Mimo iż ma 20 lat to i tak według wielu jest uznawany jako jeden z wielu najlepszych aut świata.
    4 kwietnia 2012, 16:54 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rosyjski supersamochód Marussia B2 – Czy wy też uważacie że jest przekonkretny?
    Czy wy też uważacie że jest przekonkretny?
    29 marca 2012, 11:34 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pagani Huayra w częściach – Pagani Huayra – supersamochód skonstruowany przez włoską markę Pagani Automobili, następca modelu Zonda.
Oparty jest na na poprzedniku, modelu Zonda. Do napędu użyto pochodzącej od firmy AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położoną centralnie, generującą moc maksymalną 700 KM. Prędkość maksymalna wynosi 375 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h 3,3 s. Cena wynosi milion euro. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Rozstaw osi wynosi 2795 mm. Pagani Huayra składa się z 3770 części (na zdjęciu jest ich trochę mniej).

Dane techniczne

Silnik

AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
Maksymalny moment obrotowy: 1000 N•m
Moc maksymalna: 700 KM

Osiągi

Prędkość maksymalna: 375 km/h
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s
    Pagani Huayra – supersamochód skonstruowany przez włoską markę Pagani Automobili, następca modelu Zonda.
    Oparty jest na na poprzedniku, modelu Zonda. Do napędu użyto pochodzącej od firmy AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położoną centralnie, generującą moc maksymalną 700 KM. Prędkość maksymalna wynosi 375 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h 3,3 s. Cena wynosi milion euro. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Rozstaw osi wynosi 2795 mm. Pagani Huayra składa się z 3770 części (na zdjęciu jest ich trochę mniej).

    Dane techniczne

    Silnik

    AMG Mercedes V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położony centralnie
    Maksymalny moment obrotowy: 1000 N•m
    Moc maksymalna: 700 KM

    Osiągi

    Prędkość maksymalna: 375 km/h
    Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,2 s
    10 marca 2012, 16:16 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pogromca Veyrona – SSC Ultimate Aero 2 - supersamochód skonstruowany przez Shelby SuperCars. Planowana cena pojedynczego egzemplarza to 970.000 dolarów amerykańskich ($). Przewidywana prędkość maksymalna to 442,5 km/h (275 mph), przyspieszenie 0-100 km/h zaś - 2,9 s. Do napędu użyto jednostki V8 osiągającej 1350 KM przy 9000 obr/min. Nadwozie pojazdu wykonano z aluminium i włókna węglowego. Przypomina Maserati Birdcage 75th.
    SSC Ultimate Aero 2 - supersamochód skonstruowany przez Shelby SuperCars. Planowana cena pojedynczego egzemplarza to 970.000 dolarów amerykańskich ($). Przewidywana prędkość maksymalna to 442,5 km/h (275 mph), przyspieszenie 0-100 km/h zaś - 2,9 s. Do napędu użyto jednostki V8 osiągającej 1350 KM przy 9000 obr/min. Nadwozie pojazdu wykonano z aluminium i włókna węglowego. Przypomina Maserati Birdcage 75th.
    9 marca 2012, 17:02 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ford GT40 – Ford GT40 – supersamochód produkowany przez Ford Motor Company zaprezentowany w 1964 roku w Nowym Jorku. Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych (który wygrał Le Mans sześć razy z rzędu w latach 1960-1965). Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    Ford GT40 – supersamochód produkowany przez Ford Motor Company zaprezentowany w 1964 roku w Nowym Jorku. Czterokrotny zwycięzca wyścigu Le Mans w latach 1966 (pierwsze, drugie i trzecie miejsce), 1967 (pierwsze i czwarte), 1968 i 1969 (pierwsze i trzecie). Jego nazwa pochodzi od "Grand Touring" i 40 cali wysokości, stąd GT i 40. Wybudowano go, żeby przełamać hegemonię Ferrari w wyścigach samochodowych (który wygrał Le Mans sześć razy z rzędu w latach 1960-1965). Prędkość maksymalna wyścigowej wersji wynosi 327 km/h.
    25 lutego 2012, 12:34 przez Lalus00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zrodzony z pasji i miłości do motoryzacji... Tak brzmią pierwsze słowa na portalu arrinera.pl Bo dziś będę pisał o tym aucie. Pierwszy polski supersamochód Arrinera. Cała rzecz urodziła się jako projekt w czerwcu 2008 roku. Potem Polacy zebrali naprawdę bardzo dobrych konstruktorów (m.in. Lee Noble, który robi własne auta, a w przeszłości testował takie wozy jak McLaren F1, oraz pracował w Ascari). Potem losy projektu auta (nazwanego jako VENO, później przemianowanego na Arrinera) były różne. Najpierw miał być produkowany w Chinach, ostatecznie jednak będzie robiony u nas w kraju. Wyprodukowanie w pełni jeżdżącego prototypu pochłonęło 3 000 000 zł. Jak na takie auto jest to kwota można powiedzieć znikoma. Można rzec to ułamek tego, co wydają najwięksi, by wdrożyć auto do produkcji. W końcu udało się i jest. W maju 2011 roku nastąpiła prezentacja dla inwestorów, a w czerwcu Arrinera pojeździła sobie po naszych drogach. Wszędzie wzbudzała zachwyt. Wszyscy patrzą z niedowierzaniem - jak to? To cacko to nasze? Polskie? Ano nasze. Kilka słów o aucie:
    SILNIK
    Pod maską znajdziemy 8-cylindrową jednostkę LS9 o pojemności 6,2 l (pochodzący z Chevroleta Corvette ZR1). Jednostka otrzymała sprężarkę mechaniczną Eaton, dzięki czemu moc maksymalna wynosi 647 KM (476 kW) a moment obrotowy 819 Nm. Daje to pewność, że samochód jeździ naprawdę tak dobrze jak wygląda.
    KOŁA
    19-calowe koła tworzą dodatkową przestrzeń dla wydatnie powiększonego układu hamulcowego. Na obręczach będących odlewem z metali lekkich założono opony o rozmiarze 255/30 R19 z przodu i 335/25 R20 z tyłu.
    RAMA I NADWOZIE
    Rama zaprojektowana z wykorzystaniem programów CATIA i SolidWorks, powstała z elementów aluminiowych oraz z włókien węglowych a także z rur z wysokowytrzymałej stali o zróżnicowanym przekroju. Nadwozie wykonane jest z kompozytów węglowych i kewlarowych.
    HAMULCE CERAMICZNE
    Hamulce ceramiczne coraz śmielej wkraczają do samochodów. W pojazdach z najwyższej półki ich stosowanie to niemal standard. Taki kompozyt ma ponadto świetne przewodnictwo cieplne i dużą pojemność cieplną (absorbuje dużo ciepła, ale szybko je odbiera i oddaje). Tarcze hamulców ceramicznych są o ok. 50% lżejsze od tradycyjnych stalowych. Poza samym zmniejszeniem ogólnej masy ma to także bardzo duży wpływ na moment bezwładności. Koła dużo łatwiej zmieniają szybkość obrotową, co jest szczególnie wyczuwalne na zakrętach, gdzie szybkości obrotowe poszczególnych kół się różnią.
    Wysoka odporność na ścieranie sprawia, że hamulce ceramiczne wytrzymują nawet 300 tysięcy kilometrów normalnej eksploatacji i można przyjąć, że nie powinny być wymieniane przez cały okres życia samochodu, gdyż maksymalnie stracić mogą ok. 0,5 mm grubości. Kierowcy posiadający tego typu hamulce w swoich samochodach doceniają także świetne i powtarzalne wyczucie hamulca oraz niemal zupełny brak wibracji: nawet przy długim i ostrym hamowaniu.
    KAMERA TERMOWIZYJNA
    Nie od dziś wiadomo, że najsłabszym ogniwem samochodu jest jego kierowca. Dlatego też w przypadku naszego samochodu, elektronika wydatnie wspomaga spostrzegawczość kierowcy, uczulając go na obecność ludzi i zwierząt na drodze. Pojazd ma mianowicie zainstalowaną najnowszej generacji kamerę termowizyjną, która monitoruje przestrzeń kilkuset metrów przed samochodem. Ilekroć kamera zarejestruje obiekt o podwyższonej wobec otoczenia temperaturze, czyli przypuszczalnie człowieka lub zwierzę, kierowca będzie mógł dostrzec jasny i wyraźny obraz tego obiektu na wyświetlaczu umiejscowionym w środkowej konsoli na wysokości oczu kierowcy.
    Z przodu drogę oświetla oczywiście bi-xenon (nie może być inaczej - po prostu nie wypada), z tyłu natomiast drapieżności dodają światła wykonane w technologii LED. Wnętrze jest przepięknie wykonane z najwyższej gatunkowo skóry, okraszone bardzo wysokiej jakości sprzętem audio, oraz nawigacją.
    Osiągi pojazdu na razie nieznane. Ale patrząc na to cudeńko na pewno będą wyśmienite.
    24 października 2011, 23:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    arrinera.pl veno-sa.blogspot.com Internet

    12 sierpnia 2011, 13:19 przez konrad6428 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes 300 SL (W198) – Auto kultowe. Pierwszy supersamochód . Od niego wszystko się zaczęło. Niewygodny, fatalny w prowadzeniu, a jednak... Marzenie każdego... Wyprzedził swoją epokę. Bo przecież dziś jest piękny. A zrobiony został w roku 1954...
    Auto kultowe. Pierwszy supersamochód . Od niego wszystko się zaczęło. Niewygodny, fatalny w prowadzeniu, a jednak... Marzenie każdego... Wyprzedził swoją epokę. Bo przecież dziś jest piękny. A zrobiony został w roku 1954...
    9 sierpnia 2011, 23:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj