Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Lancer Evo IX R4 –
    30 maja 2014, 1:38 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 2000 – (1966-1972) silnik: R4 2,0 w tym egzemplarzu 100KM choć mogły mieć nawet 130 KM
Kilkukrotnie widziałem ten piękny samochód i w końcu udało mi się  zrobić mu zdjęcie. Nie jest w tragicznym stanie choć ma liczne ogniska korozji.
    (1966-1972) silnik: R4 2,0 w tym egzemplarzu 100KM choć mogły mieć nawet 130 KM
    Kilkukrotnie widziałem ten piękny samochód i w końcu udało mi się zrobić mu zdjęcie. Nie jest w tragicznym stanie choć ma liczne ogniska korozji.
    28 maja 2014, 16:24 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Morgan będzie dostępny w Polsce! – Wszystkie auta firmy Morgan budowane są ręcznie i nie zawsze mają 4 koła. Ich ramy wykonane z drewna, a pod maskami pracują przeróżne silniki – od V2, przez R4, aż po V8 o mocach sięgających 400 KM!

Morgan, legendarny angielski producent samochodów planuje otworzyć swoją filię w Polsce. Do pierwszego salonu będzie można zajrzeć już w czerwcu, bo właśnie wtedy zostanie uruchomiony Morgan Park Warszawa. Będzie to partner niemieckiego dealera z Hamburga.

Samochody oferowane przez firmę Morgan są autami produkowanymi wyłącznie ręcznie technikami z lat 30. Co ciekawe auta oparte są na ramach wykonanych z… drewna! Ta Angielska firma jako jedna z ostatnich na świecie posiada na terenie swojej fabryki stolarnię.

Historia firmy sięga 1919 roku, kiedy Henry Frederick Stanley Morgan rozpoczął produkcję trzykołowych pojazdów w malowniczej miejscowości Malvern w Anglii. Obecnie firma zatrudnia 163 pracowników, a roczna produkcja wszystkich modeli nie przekracza 1000 szt.
    Wszystkie auta firmy Morgan budowane są ręcznie i nie zawsze mają 4 koła. Ich ramy wykonane z drewna, a pod maskami pracują przeróżne silniki – od V2, przez R4, aż po V8 o mocach sięgających 400 KM!

    Morgan, legendarny angielski producent samochodów planuje otworzyć swoją filię w Polsce. Do pierwszego salonu będzie można zajrzeć już w czerwcu, bo właśnie wtedy zostanie uruchomiony Morgan Park Warszawa. Będzie to partner niemieckiego dealera z Hamburga.

    Samochody oferowane przez firmę Morgan są autami produkowanymi wyłącznie ręcznie technikami z lat 30. Co ciekawe auta oparte są na ramach wykonanych z… drewna! Ta Angielska firma jako jedna z ostatnich na świecie posiada na terenie swojej fabryki stolarnię.

    Historia firmy sięga 1919 roku, kiedy Henry Frederick Stanley Morgan rozpoczął produkcję trzykołowych pojazdów w malowniczej miejscowości Malvern w Anglii. Obecnie firma zatrudnia 163 pracowników, a roczna produkcja wszystkich modeli nie przekracza 1000 szt.
    Auta z " 60 sekund " – Pozycja nr 2. Aston Martin DB1 1962r. - Barbara

Aut to 2-drzwiowy roadster z 4-biegowa manualna skrzynią biegów i tylnym napędem.

Silnik - R4 2,0 l (1970 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, na gaźniku

Moc maksymalna: 91 KM
Masa własna: 1016 kg
    Pozycja nr 2. Aston Martin DB1 1962r. - Barbara

    Aut to 2-drzwiowy roadster z 4-biegowa manualna skrzynią biegów i tylnym napędem.

    Silnik - R4 2,0 l (1970 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, na gaźniku

    Moc maksymalna: 91 KM
    Masa własna: 1016 kg
    17 maja 2014, 14:15 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia Delta S4 – Legendarny B Grupowy potwór.


samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie. 
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów. 
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    Legendarny B Grupowy potwór.


    samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
    Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
    Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    16 maja 2014, 14:42 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Serduszko - Nissan Primera P11 – Oto obiecane zdjęcie co znajduje się pod maską mojej primery: Silnik o pojemności zaledwie 1.6 Twin cam R4/16 valve 107KM (80kW) sekwencja, po małych modyfikacjach. Co sądzicie?
    Oto obiecane zdjęcie co znajduje się pod maską mojej primery: Silnik o pojemności zaledwie 1.6 Twin cam R4/16 valve 107KM (80kW) sekwencja, po małych modyfikacjach. Co sądzicie?
    7 maja 2014, 14:02 przez Brind94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dzwięk mojego Suzuki Baleno 1.6 16v z wydechem bez żadnych modyfikacji (no bo końcówka nie ma nic dźwięku). Chyba całkiem ładnie jak na seryjny silnik R4. Dla ciekawskich mogę dodać zdjęcia.
    12 kwietnia 2014, 8:48 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Pierwsze autko - Opinia – Witam motokillerów !

Zwracam się do was z prośbą o opinie na temat wyboru pierwszego auta dla siebie. Mam do wykorzystania kwotę do 13tyś maxymalnie.

Moje typy to:
1. BMW E46 Sedanik, silniczek max 1.9 czyli 318i R4 - Baaardzo się napaliłem na to autko, podoba mi się straasznie, ale... (nobo zawsze jest jakieś ale). Naczytałem się na forum BMW, że po zakupie trzeba wydać około 2tys na nowe części ( oleje filtry itp) i że jeśli mam tylko tyle pieniędzy to lepiej sobie odpuścić zważając też na to, że nie pracuję ( student ) i nie będe przeznaczał na auto wiele. 

Druga sprawa to spalanie, myśle że zmieścił bym się w granicach 8 litrach w trybie mieszanym. Moja kieszeń powinna to wytrzymać. 

318i to dość oszczędne autko oraz nie aż tak drogie w eksploatacji, ale posty na forum BMW trochę mnie zdołowały i poważnie przemyślam ta opcje. 
2. Seat Cordoba III - autko dość tanie, ładne z zewnątrz lecz w środku już gorzej. Silniki też nie najgorsze, oszczędne lecz niezbyt dynamiczne
3. Honda Civic V bądź VI - silniki dobre, dynamiczne, autka ładne lecz stare i blacha w każdym modelu przerdzewiała co bardzo odstrasza.

Proszę o opinie na temat tych autek, najbardziej mnie interesuje opinia na BMW ;d Zaznaczam, że nie interesują mnie VW w tym też i Golfy bądź Audi, nie mam nic do tych marek lecz po prostu nie są w moim guście.

Z góry dziękuje ! ;)
    Witam motokillerów !

    Zwracam się do was z prośbą o opinie na temat wyboru pierwszego auta dla siebie. Mam do wykorzystania kwotę do 13tyś maxymalnie.

    Moje typy to:
    1. BMW E46 Sedanik, silniczek max 1.9 czyli 318i R4 - Baaardzo się napaliłem na to autko, podoba mi się straasznie, ale... (nobo zawsze jest jakieś ale). Naczytałem się na forum BMW, że po zakupie trzeba wydać około 2tys na nowe części ( oleje filtry itp) i że jeśli mam tylko tyle pieniędzy to lepiej sobie odpuścić zważając też na to, że nie pracuję ( student ) i nie będe przeznaczał na auto wiele.

    Druga sprawa to spalanie, myśle że zmieścił bym się w granicach 8 litrach w trybie mieszanym. Moja kieszeń powinna to wytrzymać.

    318i to dość oszczędne autko oraz nie aż tak drogie w eksploatacji, ale posty na forum BMW trochę mnie zdołowały i poważnie przemyślam ta opcje.
    2. Seat Cordoba III - autko dość tanie, ładne z zewnątrz lecz w środku już gorzej. Silniki też nie najgorsze, oszczędne lecz niezbyt dynamiczne
    3. Honda Civic V bądź VI - silniki dobre, dynamiczne, autka ładne lecz stare i blacha w każdym modelu przerdzewiała co bardzo odstrasza.

    Proszę o opinie na temat tych autek, najbardziej mnie interesuje opinia na BMW ;d Zaznaczam, że nie interesują mnie VW w tym też i Golfy bądź Audi, nie mam nic do tych marek lecz po prostu nie są w moim guście.

    Z góry dziękuje ! ;)
    1 kwietnia 2014, 22:09 przez shocknage (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    To teraz coś innego – Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
- 2.0 R4 165KM
- 2.9 V6 210KM
- 2.2 R4 150KM
Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    Renault Aventime- 2 drzwiowy 4 miejscowy mini van, dostępny w trzech wersjach silnika:
    - 2.0 R4 165KM
    - 2.9 V6 210KM
    - 2.2 R4 150KM
    Możliwość kupna w internecie za około 20000zł.
    16 marca 2014, 18:58 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Saab 9-3 viggen – wersja Viggen otrzymała silnik R4 2.3 Turbo 230 KM. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało mu 6,4 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Od zwykłej wersji Saaba 9-3 różniła go turbosprężarka Mitsubishi TD04-HL15-5, dzięki której uzyskano ciśnienie do 1,4 bara
    Wersja Viggen otrzymała silnik R4 2.3 Turbo 230 KM. Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmowało mu 6,4 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Od zwykłej wersji Saaba 9-3 różniła go turbosprężarka Mitsubishi TD04-HL15-5, dzięki której uzyskano ciśnienie do 1,4 bara
    14 lutego 2014, 19:43 przez jdm96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj