Szukaj
Znalazłem 144 takie materiały
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
Pod koniec widać przyczynę dźwięku. Szkoda, że z pełnym przelotem nie przeszedłby przeglądu, bo brzmienie było super jak na R4.
Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm
PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)