Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Opel Omega - często go widzisz? – Opel Omega B
Benzyna: R4 2.0i, V6 2.5, V6 2.6, V6 3.0
Diesel R4 2.0, R6 2.5
    Opel Omega B
    Benzyna: R4 2.0i, V6 2.5, V6 2.6, V6 3.0
    Diesel R4 2.0, R6 2.5
    Lancia Beta Montecarlo Series 2 – Silnik
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
    Silnik
    R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
    Stopień sprężania: 9,35:1
    Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
    Prędkość maksymalna: 192 km/h
    Czyli akcja wymiana tłumika w dziadku.

    Pod koniec widać przyczynę dźwięku. Szkoda, że z pełnym przelotem nie przeszedłby przeglądu, bo brzmienie było super jak na R4.
    10 czerwca 2015, 13:11 przez Jackass89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Morris Garages TC – R4 1,2 l (1249 cm3)
Moc maksymalna: 54 KM przy 5200 obr./min.[1]
Prędkość maksymalna: 129 km/h
    R4 1,2 l (1249 cm3)
    Moc maksymalna: 54 KM przy 5200 obr./min.[1]
    Prędkość maksymalna: 129 km/h
    Łukasz Habaj i Lancer Evo IX R4 – Łukasz Habaj II wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP.
    Łukasz Habaj II wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej RSMP.
    22 marca 2015, 14:29 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeep Wrangler – Niezawodny wszędołaz. Silnik R4 2.5 122KM.
    Niezawodny wszędołaz. Silnik R4 2.5 122KM.
    22 lutego 2015, 15:49 przez aleurwal250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moskwicz 408 – Pięknie zachowany klasyk napotkany we Wrocławiu. Posiada silnik R4 o pojemności 1358 cm³ o mocy 50KM, czterobiegową skrzynię, napęd na tylną oś i przyspiesza do setki w 32 sekundy!
    Pięknie zachowany klasyk napotkany we Wrocławiu. Posiada silnik R4 o pojemności 1358 cm³ o mocy 50KM, czterobiegową skrzynię, napęd na tylną oś i przyspiesza do setki w 32 sekundy!
    30 stycznia 2015, 14:57 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Lancia Delta S4 rysunek – Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037. 
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

    Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
    Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
    Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
    osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

    PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)