Profil użytkownika
piotreX
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 28 października 2012 - 14:49 |
Ostatnio: | 4 stycznia 2016 - 0:17 |
- Materiałów na głównej: 12 z 12
- Punktów za materiały: 198
- Komentarzy: 20
- Punktów za komentarze: 7
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
"Becia" znaleziona pod Wrocławiem i sprowadzona na moje podwórko w lipcu. Silnik to M40B16 z gazem (niestety kieszeń studenta na więcej nie pozwala). Jestem tym bardziej zadowolony z zakupy ponieważ karoseria, podłoga i progi są zdrowe, a przy zakupie dostałem do niej sporo części. Nie bita, w 80% oryginalny lakier-wszystko dokładnie sprawdzane.
Mimo rozkosznych ujęć jest w niej dużo do zrobienia. Zawieszenie, układ wydechowy, nowe opony i standardowe problemy M40 to konieczne podstawy do zrobienia na wiosne.
Autko planuje zrobić na oryginalne, oczywiście z naciskiem na własny gust. Nie będą to żadne KJS`y czy drifty ponieważ szczerze szkoda mi egzemplarza.
Pierwszy egzemplarz w wersji Hardtop zjechał z taśmy produkcyjnej w 1957 roku.
Brougham był czterodrzwiową najbardziej ekskluzywną limuzyną w rodzinie Cadillac`ów.
Auto wyposażone było w ogrzewanie, klimatyzacje, radio i zawieszenie pneumatyczne. Poza tym dostępne były: elektrycznie regulowane siedzenia i okna, antena, automatyczne otwieranie pokrywy bagażnika i elektryczne zamki w drzwiach.
Ewenementem był skórzany notes i elektryczny zegarek :)
Tylne drzwi otwierają się pod wiatr.
silnik - V8 6l (5.980 cm³)
Moc maksymalna: 325 KM
Wyprodukowano (najdroższego modelu w ówczesnej ofercie) tylko 704 sztuk.
Cena dwukrotnie wyższa od pozostałych modeli z tego samego roku, oscylowała -/+ w okolicach 16 tyś. dolarów (50 tyś. zł).
Obecnie perfekcyjnie zadbane auta za oceanem kosztują w okolicach 140 tyś dolarów (430 tyś. zł).
Silnik - V8 ok. 8.2 cm³
Moc maksymalna: 190 KM w wersji gaźnikowej i 215 KM z wtryskiem paliwa
Kryzys paliwowy powodował skuteczne obniżanie mocy silników w autach amerykańskich.
Długość pojazdu wynosi 5,7 m.
Od 1971 roku zaczęto budować auto z otwartym nadwoziem, który nie różnił się technicznie od swoich poprzedników.
Wyprodukowano ponad 51 tyś. egzemplarzy.
Zapisał się w historii jako ostatni amerykański kabriolet lat siedemdziesiątych w połowie, których ze względu na nowe regulacje kabriolety uznano za niebezpieczne.
Cena auta na rynku amerykańskim oscyluje w okolicach 15 tyś dolarów (około 46 tyś zł).
Przepraszam za kilkudniową nieobecność :)
Silnik - V8 6,2 l (6223 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Jednostka napędowa jest produkcji firmy Rolls-Royce. Auto wyposażone zostało w 4-biegową automatyczną skrzynie biegów, która przenosi moc na tylną oś. Masa własna pojazdu wynosi 2077 kg.
Niestety nie ma danych szczegółowych dotyczących tego modelu.
Obecne ceny tego samochodu zaczynają się w okolicach 300 tyś. dolarów (około 920 tyś złotych). Za egzemplarz w świetnym stanie możemy zapłacić na ten dzień nawet 435 tyś dolarów (1 330 000 zł)
Mi osobiście podoba się stylistyka tego auta
Silnik - V8 6,75 l (6750 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV, turbo
To ta sama jednostka która napędza inne auta firmy Bentley z tamtych lat.
V8 pod maską generuje dużą moc która przenoszona jest na tylne koła przez 4- bądź 6- stopniową automatyczną skrzynie biegów.
Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m
Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 250 km/h
-Średnie zużycie paliwa: 17,8 l / 100 km
Cena tego luksusowego wozu wynosiła 350 tys. dolarów, czyli ponad 1 mln PLN w ówczesnych czasach (1995 rok).
Jest to druga z trzech wersji tego modelu, "R" (Arnage Red Label). Czterodrzwiowy, tylnonapędowy sedan z automatyczną czterostopniową skrzynią biegów.
To 2585 kilogramowe auto posiada pod maską aluminiową jednostkę konstrukcji Rolls-Royce`a, która znajdowała się między innymi w autach tkj. Bentley Continental czy Azure.
Silnik - V8 6,75l (6750 cm³), OHV,
Jednostka wspomagana jest dwiema turbosprężarkami Garrett T3.
Moc maksymalna: 405,6 KM
Maksymalny moment obrotowy: 835 N•m
Osiągi:
-Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s
-Prędkość maksymalna: 249 km/h
Bentley posiada przelicznik mocy do masy równy 155 KM/tone.
W Ameryce te 2,5 tony stali obecnie wyceniono na około 40-50 tyś. dolarów (ok. 125- 150 tyś. zł)
Wszelkie dane szczegółowe znajdują się w źródle :)
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »