Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Lata 50. – Triumph TR2 - samochód typu roadster dla szalonych brytyjskich dżentelmenów, którzy z jazdy samochodem chcieli czerpać radość pełnymi garściami. Innymi słowy samochód sportowy z silnikiem R4 o pojemności 2 litrów i mocy 90KM. Zastosowano w nim skrzynię automatyczną 4-biegową z nadbiegiem przenoszącą moc na tylne koła.
    Triumph TR2 - samochód typu roadster dla szalonych brytyjskich dżentelmenów, którzy z jazdy samochodem chcieli czerpać radość pełnymi garściami. Innymi słowy samochód sportowy z silnikiem R4 o pojemności 2 litrów i mocy 90KM. Zastosowano w nim skrzynię automatyczną 4-biegową z nadbiegiem przenoszącą moc na tylne koła.
    SUZUKI GSX-R 1000 2011 – Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: 330 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
    Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: 330 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
    18 listopada 2014, 20:42 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    40 lat minęło – Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Dla Alfy Romeo Alfetta GT. Ten model został zaprojektowany przez przez Giorgetto Giugiaro. W samochodzie zastosowano układ napędowy typu transaxle, sprzęgło oraz skrzynię biegów przeniesiono na tył samochodu, w pobliże tylnego mostu, co wpływało pozytywnie na rozkład masy na osie. W zawieszeniu przedniej osi wykorzystywano podwójne wahacze oraz drążki skrętne, z tyłu zaś oś de Dion.
    Napęd przenoszony był na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów bądź też, opcjonalnie, przez 3-biegowy automat.
    oprócz silników R4 i V8, był napędzany słynną jednostką V6 "Busso"
    Renault Megane RS R4 – Rajdówka z pakietem R4.
    Rajdówka z pakietem R4.
    13 października 2014, 11:22 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cee'd GT – KIA CEE'D GT
Benzynowy, turbo R4, 16V, pojemność 1.6, moc maksymalna 204 KM, 0-100 km/h-7,5 s.
    KIA CEE'D GT
    Benzynowy, turbo R4, 16V, pojemność 1.6, moc maksymalna 204 KM, 0-100 km/h-7,5 s.
    17 lipca 2014, 21:39 przez Simpson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Piękny dźwięk rzędowej trzy cylindrowej MV Augusty na hamowni.
    W Polsce niestety albo masz R4 albo nic innego.
    Filmik zaczyna się od 1:25
    5 lipca 2014, 22:22 przez Braformeg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mitsubishi Mirage R5 – Kolejne fotki nadchodzącej rajdówki. Oby była bardziej udana niż Ostatni Lancer WRC oraz Evo X R4.
    Kolejne fotki nadchodzącej rajdówki. Oby była bardziej udana niż Ostatni Lancer WRC oraz Evo X R4.
    29 czerwca 2014, 3:12 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett GT/E – Wersja: 1.9 GTE
Silnik: R4 1,9 l (1897 cm³), SOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica × skok tłoka: 93,00 mm × 69,80 mm
St. sprężania: 9,2:1
Moc maksymalna: 107 KM (78 kW) przy 5400 obr/min
Maks. moment obrotowy: 149 N•m przy 4600 obr/min.
    Wersja: 1.9 GTE
    Silnik: R4 1,9 l (1897 cm³), SOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica × skok tłoka: 93,00 mm × 69,80 mm
    St. sprężania: 9,2:1
    Moc maksymalna: 107 KM (78 kW) przy 5400 obr/min
    Maks. moment obrotowy: 149 N•m przy 4600 obr/min.
    12 czerwca 2014, 2:35 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Subaru Impreza

Ostatnie WRC od Subaru poszło na emeryturę razem ze starym regulaminem tej klasy.Wersja R4 oraz czasem N4 do tej pory we wprawnych rękach może zagrozić nowszym konstrukcjom w klasie RC2.
    Subaru Impreza

    Ostatnie WRC od Subaru poszło na emeryturę razem ze starym regulaminem tej klasy.Wersja R4 oraz czasem N4 do tej pory we wprawnych rękach może zagrozić nowszym konstrukcjom w klasie RC2.
    9 czerwca 2014, 2:24 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fabryczny folder reklamowy Fiata Coupe z 1995 – 2.0 R4 turbo z Delty HF Integrale.
190 KM i napęd na przednią oś.
    2.0 R4 turbo z Delty HF Integrale.
    190 KM i napęd na przednią oś.
    3 czerwca 2014, 17:22 przez szopen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)