Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Audi R4 coupe concept – Ładne jest, szkoda że nie oficjalne.
    Ładne jest, szkoda że nie oficjalne.
    BAC Mono – Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

Silnik: R4
Pojemność: 2,3 l
Moc: 280 KM
Moment obrotowy: 280 Nm
Liczba zaworów: 16
Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
Prędkość maksymalna: 274 km/h
    Supersamochód jest wyposażony w pełni regulowane zawieszenie, z amortyzatorami firmy Sachs Racing, hamulcami AP Racing, aluminiowymi kołami OZ Racing i oponami Kumho. Można by pomyśleć, że ten samochód nie ma homologacji na publiczne drogi, ale to nieprawda. BAC Mono może być pełnoprawnym uczestnikiem ruchu drogowego, ma nawet bagażnik (zmieści się w nim niestety jedynie kask).

    Silnik: R4
    Pojemność: 2,3 l
    Moc: 280 KM
    Moment obrotowy: 280 Nm
    Liczba zaworów: 16
    Liczba zaworów na cylinder: 2 DOHC
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 2,8 s
    Prędkość maksymalna: 274 km/h
    26 stycznia 2014, 18:44 przez LaRive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volkswagen Polo R WRC – Silnik 1984 cm3, R4 turbo, benzyna,napęd na przód, 220 KM, 350 Nm, Spalanie 7,5l/100km. Od 0 do 100 w 6,4 s. Prędkość maksymalna 243 km/h. Masa 1324 kg.
    Silnik 1984 cm3, R4 turbo, benzyna,napęd na przód, 220 KM, 350 Nm, Spalanie 7,5l/100km. Od 0 do 100 w 6,4 s. Prędkość maksymalna 243 km/h. Masa 1324 kg.
    24 stycznia 2014, 20:47 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Audi 80 GTE – Lata produkcji 1975 – 1978
Silnik R4-8v SOHC
(wtrysk Bosch K-Jetronic)
Pojemność 1588 cm³
Moc 110 przy 6100 obr./min
Prędkość max 181 km/h
    Lata produkcji 1975 – 1978
    Silnik R4-8v SOHC
    (wtrysk Bosch K-Jetronic)
    Pojemność 1588 cm³
    Moc 110 przy 6100 obr./min
    Prędkość max 181 km/h
    22 stycznia 2014, 12:18 przez Dux92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Abarth 500 – Ten model jest produkowany w Polsce (Tychach) od 2008r.
1110kg, FWD, 1.4 R4 Turbo 135KM
    Ten model jest produkowany w Polsce (Tychach) od 2008r.
    1110kg, FWD, 1.4 R4 Turbo 135KM
    6 stycznia 2014, 13:41 przez kacper626 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Capri Mk III 2.0 R4 –
    15 grudnia 2013, 0:14 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Suzuki GSX-R 1000 K10 – Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: ok.300 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
Jak na razie marzenie mam nadzieję, że się spełni. Na razie trzeba wyczekiwać wiosny!
    Silnik: R4
    Pojemność silnika: 999 cm³
    Moc maksymalna: 185 KM/11500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 117 Nm/10000 obr/min
    Prędkość maksymalna: ok.300 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,2 s
    Jak na razie marzenie mam nadzieję, że się spełni. Na razie trzeba wyczekiwać wiosny!
    11 grudnia 2013, 17:57 przez marcinek080 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prelude IV – Honda Prelude IV zadebiutowała w 1991 roku. Auto otrzymało bardziej sportowy wygląd, a system 4WS zmieniono z mechanicznego na komputerowy. Sprzedano 98 627 egzemplarzy tej generacji.
Samochód można było wyposażyć m.in. w elektrycznie regulowane fotele, adaptacyjne reflektory, czujnik deszczu, bez kluczykowy system otwierania zamków, wbudowany telewizor, czujnik zmierzchu, kontrolę trakcji, automatyczną klimatyzację. W 1994 roku auto przeszło modernizację. Zmieniono m.in. lampy kierunkowskazów, wloty powietrza. Najwięcej zmian dokonano we wnętrzu dyskretnie przeprojektowano konsolę centralną i fotele, usunięto schowek między tylnymi fotelami, a w ofercie pojawiły się zupełnie nowe wzory tapicerki.
Silniki
R4 2,0 (133 KM)
R4 2,2 VTEC (185 KM)
R4 2,2 VTEC (137, 160, 195-200 KM) wersje dostępne tylko w Japonii i USA
R4 2,3 (160 KM)
    Honda Prelude IV zadebiutowała w 1991 roku. Auto otrzymało bardziej sportowy wygląd, a system 4WS zmieniono z mechanicznego na komputerowy. Sprzedano 98 627 egzemplarzy tej generacji.
    Samochód można było wyposażyć m.in. w elektrycznie regulowane fotele, adaptacyjne reflektory, czujnik deszczu, bez kluczykowy system otwierania zamków, wbudowany telewizor, czujnik zmierzchu, kontrolę trakcji, automatyczną klimatyzację. W 1994 roku auto przeszło modernizację. Zmieniono m.in. lampy kierunkowskazów, wloty powietrza. Najwięcej zmian dokonano we wnętrzu dyskretnie przeprojektowano konsolę centralną i fotele, usunięto schowek między tylnymi fotelami, a w ofercie pojawiły się zupełnie nowe wzory tapicerki.
    Silniki
    R4 2,0 (133 KM)
    R4 2,2 VTEC (185 KM)
    R4 2,2 VTEC (137, 160, 195-200 KM) wersje dostępne tylko w Japonii i USA
    R4 2,3 (160 KM)
    2 grudnia 2013, 17:01 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Polski Fiat – Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    Polski Fiat 125p – samochód osobowy klasy średniej produkowany w FSO na Żeraniu od 28 listopada 1967r do 29 czerwca 1991 na podstawie umowy licencyjnej z włoską firmą FIAT z 1965 roku. Po wygaśnięciu licencji w 1983 roku nazwę zmieniono na FSO 125p.

    Samochód został wprowadzony jako następca dla przestarzałej Warszawy 223/224. Konstrukcyjnie był połączeniem włoskich modeli 1300/1500 i 125. Napęd stanowiły benzynowe silniki R4 OHV o pojemności 1,3 i 1,5 litra, w późniejszym czasie dodatkowo przejęto gamę jednostek napędowych z Poloneza. Powstały także krótkie serie z silnikami wysokoprężnymi i benzynowymi DOHC. Moment obrotowy przenoszony był przez: suche jednotarczowe sprzęgło, 4-biegową manualną (od 1985 5-biegową) skrzynię biegów, dwuczęściowy wał napędowy i tylny most na koła tylne. Samochód dostępny był początkowo jako 4-drzwiowy sedan, w 1972 roku do oferty dołączyła wersja kombi, trzy lata później pick-up. Przez cały okres polskiej produkcji przeprowadzane były liczne modernizacje modelu, najbardziej widoczna z nich przygotowana została dla rocznika 1975, zmieniono wówczas znacznie wygląd nadwozia i kabiny pasażerskiej. W roku 1978 wprowadzono następcę, Poloneza, oba modele produkowane były jednak równocześnie aż do 1991 roku. Łącznie powstało 1 445 699 egzemplarzy modelu, z czego 874 966 trafiło na eksport.
    29 listopada 2013, 8:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj