Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Sportowy samochód osobowy, produkowany przez włoską firmę Lancia w latach 1975-1982, w 1980 przeprowadzono facelifting. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupé i targa. Do napędu użyto silnika R4 o pojemności dwóch litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.
    12 listopada 2018, 15:45 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieograniczony garaż marzeń cz.14 Alfa Romeo 75 – Czołem Motokillerzy!
Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Czołem Motokillerzy!
    Dawno nic nie dodawałem, ale miałem bardzo dużo różnych komplikacji. Teraz znowu jest w miarę, więc mogę się udzielać :).
    W 14 części mojej serii prezentuję auto, które nie dawno miałem okazję obejrzeć na żywo i uznać "tak chcę".
    Oto Alfa Romeo 75, ostatnia tylnonapędowa Alfa Romeo przed przejęciem przez koncern Fiat. Również ostatni model z układem transaxle. Autko może nie powala wyglądem,design to typowe lata 80 XX wieku, ale technologia to już inna sprawa. Silniki od 1.6 r4 do 3.0 v6. W Alfie 75 oprócz świetnych właściwości jezdnych można było znaleźć: elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, klimatyzację, komputer pokładowy, wskaźnik ciśnienia i temperatury oleju, a także epicką dźwignię od hamulca ręcznego. Jest to fajne auto, które dzisiaj już ciężko spotkać.
    Infiniti Q70 – V6 3.7L 
RWD / AWD 
335 KM 366 Nm

V8 5.6L 
RWD / AWD
426 KM 565 Nm

V6 hybryda 3.5L 
RWD
365 KM 546 Nm

V6 3.0L turbodiesel
RWD
238 KM 550 Nm

R4 2.2L turbodiesel
RWD
170 KM 400 Nm
    V6 3.7L
    RWD / AWD
    335 KM 366 Nm

    V8 5.6L
    RWD / AWD
    426 KM 565 Nm

    V6 hybryda 3.5L
    RWD
    365 KM 546 Nm

    V6 3.0L turbodiesel
    RWD
    238 KM 550 Nm

    R4 2.2L turbodiesel
    RWD
    170 KM 400 Nm
    Silnik SpeedFactory Civic z 170 KM na 1850 KM ! – Silnik B18C1 seryjnie 1793 cc R4 16 V DOHC VTEC 170 KM/174 NM . Obecnie rozwiert na 2.0 l moc 1600 WHP ~ 1850 KM . 
Jednostka siedzi w obecnie najszybszym na świecie aucie z przednim napędem z seryjnym podwoziem - najlepszy czas przejazdu 1/4 mili(402m) w 7.61 s ,najwyższa prędkość na mecie 323 km/h ( 201 mp/h ) , jako ciekawostkę można dodać iż samo auto ma przejechane 350 tyś mil czyli 563 tyś km !

W źródle film z przejazdów auta na 1/4 mili
    Silnik B18C1 seryjnie 1793 cc R4 16 V DOHC VTEC 170 KM/174 NM . Obecnie rozwiert na 2.0 l moc 1600 WHP ~ 1850 KM .
    Jednostka siedzi w obecnie najszybszym na świecie aucie z przednim napędem z seryjnym podwoziem - najlepszy czas przejazdu 1/4 mili(402m) w 7.61 s ,najwyższa prędkość na mecie 323 km/h ( 201 mp/h ) , jako ciekawostkę można dodać iż samo auto ma przejechane 350 tyś mil czyli 563 tyś km !

    W źródle film z przejazdów auta na 1/4 mili
    Tak wygląda 2145 KM  / 1171 KM z litra! – Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
Kilka faktów  
Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Jest to jeden z najbardziej wyżyłowanych silników jaki kiedykolwiek zbudowano.
    Kilka faktów
    Silnik - 4G63 (R4 16v) ~ pojemność 1831 cm3 z seryjnych 2.0, turbosprężarka - Garrett GTX 55 ( 94 mm ), paliwo - nitrometan, max obroty - 12 200, Przyśpieszenie od 80 do 280 km/h w 5,8 s
    Audi A6 4.2 V8 300HP vs Honda Prelude V 2.2 VTiS 185HP + Pasażer
    22 lutego 2017, 8:32 przez ~Gutek | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Gloria 2800 SGL – Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.
    Generacja 330, z drugiej połowy lat 70. Napęd na tył, silniki R6 2.8, R6 2.0 oraz R4 2.0.
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR FQ-400 – R4 2.0 L
411 KM
0-100 km/h - 3,8 s
V-max 282 km/h
Spalanie 60l/100km
    R4 2.0 L
    411 KM
    0-100 km/h - 3,8 s
    V-max 282 km/h
    Spalanie 60l/100km