Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Opel Speedster – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Opel w latach 2001–2005. Opel Speedster powstał w wyniku współpracy koncernu General Motors z Lotus Cars, który wraz ze zmianą prawa europejskiego w 2000 roku musiał wprowadzić wymagane zmiany w konstrukcji modelu Lotus Elise. General Motors zaproponował Lotusowi współfinansowanie projektu w zamian za możliwość sprzedaży samochodu z silnikiem General Motors oraz pod logiem Opla i Vauxhalla. Opel Speedster produkowany był również równolegle w wariancie na rynek brytyjski, gdzie sprzedawano go pod lokalnym opowiednikiem Opla jako Vauxhall VX220. Poza kierownicą po prawej stronie, samochód odróżniał się innym wypełnieniem atrapy chłodnicy z charakterystyczną poprzeczką w kształcie V. Samochód posiada czterolitrowy silnik DOHC o pojemności 2,2 l, który wytwarza moc maksymalną 147 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 217 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,9 sekundy. W wersji turbo Turbo pojazd napędzany jest dwulitrowym silnikiem R4 DOHC turbo generującym moc 200 KM. Pojazd osiąga prędkość maksymalną 243 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,9 sekundy.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany pod niemiecką marką Opel w latach 2001–2005. Opel Speedster powstał w wyniku współpracy koncernu General Motors z Lotus Cars, który wraz ze zmianą prawa europejskiego w 2000 roku musiał wprowadzić wymagane zmiany w konstrukcji modelu Lotus Elise. General Motors zaproponował Lotusowi współfinansowanie projektu w zamian za możliwość sprzedaży samochodu z silnikiem General Motors oraz pod logiem Opla i Vauxhalla. Opel Speedster produkowany był również równolegle w wariancie na rynek brytyjski, gdzie sprzedawano go pod lokalnym opowiednikiem Opla jako Vauxhall VX220. Poza kierownicą po prawej stronie, samochód odróżniał się innym wypełnieniem atrapy chłodnicy z charakterystyczną poprzeczką w kształcie V. Samochód posiada czterolitrowy silnik DOHC o pojemności 2,2 l, który wytwarza moc maksymalną 147 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 217 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 5,9 sekundy. W wersji turbo Turbo pojazd napędzany jest dwulitrowym silnikiem R4 DOHC turbo generującym moc 200 KM. Pojazd osiąga prędkość maksymalną 243 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,9 sekundy.
    11 kwietnia 2022, 21:48 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault 5 Turbo – Specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego, produkowana w latach 1980-1984. 5 Turbo napędzane jest turbodoładowany umieszczony centralnie silnikiem R4 o pojemności 1,4 l. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 209 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,6 sekundy. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    Specjalna odmiana modelu samochodu osobowego Renault 5 przystosowana zarówno do rajdów jak i do użytku drogowego, produkowana w latach 1980-1984. 5 Turbo napędzane jest turbodoładowany umieszczony centralnie silnikiem R4 o pojemności 1,4 l. Samochód został oparty na zmodyfikowanym podwoziu Renault 5. W podstawowej odmianie silnik osiąga 160 KM i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 209 km/h i przyspieszenia 0-100 km/h w 6,6 sekundy. Pierwsza wersja Renault 5 Turbo spełniała wymagania Grupy 4. Druga wersja, Turbo 2, została wyprodukowana przy użyciu części pochodzących z oryginalnego Renault 5, cięższych od tych z pierwszej wersji 5 Turbo. Wszystkie odmiany rajdowe Turbo 5 były budowane na bazie Turbo 1. Renault zwiększał moc silnika samochodu do 180 KM, 210 KM i 350 KM w Maxi 5 Turbo. Wyprodukowano tylko 3167 egzemplarzy modelu.
    10 kwietnia 2022, 18:54 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Sport Spider – Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    Samochód typu roadster, produkowany przez francuskie Renault w latach 1995–1999. Pojazd był przeznaczony do pełnienia dwóch funkcji – samochodu drogowego, a także wyścigowego. Koncepcja Renault Spidera została sformułowana we wczesnych latach 90.: Renault chciał wyprodukować samochód, który wypromowałby go jako markę sportową. Nadwozie Spidera zostało złożone z aluminium. Pierwsze prototypy Spidera zostały stworzone w 1994, a wersja koncepcyjna zaprezentowana została na Salon International de l'Auto w 1995. Miała ona kilka różnic w stosunku do wersji ostatecznej, m.in. drzwi otwierane do góry. Spider był pierwszym w historii samochodem drogowym oznaczonym jako Renault Sport, a nazwa marki była następnie używana dla wszystkich samochodów Renault o wysokich osiągach, które są opracowywane przez oddział Renault Sport. Samochód napędzany był dwulitrowym silnikiem R4 wytwarzającym moc 146 KM. Spider osiągał prędkość maksymalną 215 km/h i 100 km/h osiągał w 6,5 sekundy. Do 1999 roku wyprodukowano około 1800 egzemplarzy.
    10 kwietnia 2022, 18:45 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus 2-Eleven – Produkowany przez brytyjską firmę Lotus w latach 2007-2011, dostępny jako bezdrzwiowy roadster. Do napędu użyto doładowanego mechanicznie silnika R4 o pojemności 1,8 litra produkcji Toyoty, wytwarzającego moc 256 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 251 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4 sekundy. Moc jest przenoszona na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów.
    Produkowany przez brytyjską firmę Lotus w latach 2007-2011, dostępny jako bezdrzwiowy roadster. Do napędu użyto doładowanego mechanicznie silnika R4 o pojemności 1,8 litra produkcji Toyoty, wytwarzającego moc 256 KM, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 251 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 4 sekundy. Moc jest przenoszona na oś tylną poprzez 6-biegową manualną skrzynię biegów.
    Ford RS200 – Produkowany pod amerykańską marką Ford w Wielkiej Brytanii w latach 1984-1986. W wersji drogowej moc generowana była przez silnik 1,8 l R4 Ford/Cosworth BDT wspomagany turbosprężarką o mocy 253 KM, dla wersji rajdowej wahała się ona w zależności od ustawienia pomiędzy 355-456 KM. Najlepszym wynikiem samochodu w karierze rajdowej było trzecie miejsce w 1986 Rajdzie Szwecji.
    Produkowany pod amerykańską marką Ford w Wielkiej Brytanii w latach 1984-1986. W wersji drogowej moc generowana była przez silnik 1,8 l R4 Ford/Cosworth BDT wspomagany turbosprężarką o mocy 253 KM, dla wersji rajdowej wahała się ona w zależności od ustawienia pomiędzy 355-456 KM. Najlepszym wynikiem samochodu w karierze rajdowej było trzecie miejsce w 1986 Rajdzie Szwecji.
    25 marca 2022, 19:42 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 GLS
    1976 – 1978
    R4-8v SOHC (gaźnik)
    1588 cm³
    85 przy 5600 obr./min
    170 km/h
    " Kolizja przy zmianie pasa ruchu na ul. Morskiej w Gdyni w grudniu 2020. Nikt z uczestników zdarzenia nie został ranny. "
    -Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-
    Subskrybuj i bądź na bieżąco
    21 stycznia 2021, 15:50 przez AutemSzanujeZasady (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    AutemSzanujeZasady

    V12 (6.5) Lamborghini Aventador
    V10 (5.2) Lamborghini Huracan
    V8 (4.5) Ferrari Italia
    V6 (3.5) Nissan 350Z
    VR6 (2.8) VW Corrado
    VR5 (2.3) VW Scirocco
    R6 (3.0) BMW M4
    R5 (2.0) Fiat Bravo
    R4 (1.2) Fiat Punto
    R3 (0.8) Daewoo Matiz
    R2 (650) Fiat 126p
    16 października 2020, 15:13 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Model: Mercedes-Benz CLK w208
    Rok/Year: 1997r
    Silnik/Engine: 2.0 R4
    Kolor/Colour: 744 brilliant silver metallic
    Felgi/Rims: OEM 18 amg monoblock
    Właściciel/Owner: Przemek Kurnik


    Jeśli interesuje Cię podobny klip z Twoją gwiazdą to odezwij się do nas!
    Kompaktowy samochód osobowy oparty na piątej generacji Corolli produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1983–1987. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé oraz 3-drzwiowy hatchback. Do napędu używano benzynowych silników R4 o pojemności 1.5 i 1.6 L. Wersja Levin charakteryzowała się zespolonymi lampami przednimi, Trueno zaś chowanymi reflektorami. Model ten często używany jest w zawodach driftingowych.