Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    Honda S2000 – a pod maską jest: R4 2.2L VTEC, oraz tyle karbonu, że można by z niego zbudować ramę do Buggy
    A pod maską jest: R4 2.2L VTEC, oraz tyle karbonu, że można by z niego zbudować ramę do Buggy
    19 lutego 2013, 15:01 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW Golf III A59 – Prototyp Rajdowej wersji Golfa 3. Pod maską 2.0L R4, 16-zaworowa, turbodoładowana, z wielopunktowym wtryskiem paliwa. 
Moc 275 KM 
Moment obrotowy: 367nm
Przyśpieszenie 0-100: 4.2s
V-max: ponad 250 km/h
Napęd 4x4, 6 biegowa skrzynia
    Prototyp Rajdowej wersji Golfa 3. Pod maską 2.0L R4, 16-zaworowa, turbodoładowana, z wielopunktowym wtryskiem paliwa.
    Moc 275 KM
    Moment obrotowy: 367nm
    Przyśpieszenie 0-100: 4.2s
    V-max: ponad 250 km/h
    Napęd 4x4, 6 biegowa skrzynia
    19 lutego 2013, 15:31 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Escort 1700t – Po wprowadzeniu modelu Escort Mk3 w 1980 roku, Ford Motorsport podjął się rozwoju tylno napędowego samochodu z turbodoładowanym silnikiem, który mógłby startować w rajdach Grupy B. Opracowywany pojazd otrzymał nazwę Escort RS 1700T. Nad rozwojem tego projektu opiekę sprawował John Wheeler. Standardowy Escort Mk3 został przebudowany pod silnik turbo Transaxle (układ transaxle – skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym).  W 1982 roku powyższy projekt powinien zostać homologowany do Grupy B, jednakże został on odstawiony na rzecz nowego projektu pod nazwą RS 200. Zdecydowano, że w nowym samochodzie bezwzględnie należy zamontować napęd na cztery koła, co pomoże nawiązać walkę z dominującymi w grupie modelami takimi jak Audi Quattro.

Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.

Nadwozie: Coupe
Motor
Liczba i rodzaj cylindrów: R4
Ładowanie Turbo
Pojemność skokowa (cm ³): 1700
Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
Felgi i opony
Przód: 230/45 VR16
Tył: 275/40 VR16
Masa własna (ISO, w kg): 900
Produkcja: 1981
    Po wprowadzeniu modelu Escort Mk3 w 1980 roku, Ford Motorsport podjął się rozwoju tylno napędowego samochodu z turbodoładowanym silnikiem, który mógłby startować w rajdach Grupy B. Opracowywany pojazd otrzymał nazwę Escort RS 1700T. Nad rozwojem tego projektu opiekę sprawował John Wheeler. Standardowy Escort Mk3 został przebudowany pod silnik turbo Transaxle (układ transaxle – skrzynia biegów zintegrowana z mechanizmem różnicowym). W 1982 roku powyższy projekt powinien zostać homologowany do Grupy B, jednakże został on odstawiony na rzecz nowego projektu pod nazwą RS 200. Zdecydowano, że w nowym samochodzie bezwzględnie należy zamontować napęd na cztery koła, co pomoże nawiązać walkę z dominującymi w grupie modelami takimi jak Audi Quattro.

    Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.

    Nadwozie: Coupe
    Motor
    Liczba i rodzaj cylindrów: R4
    Ładowanie Turbo
    Pojemność skokowa (cm ³): 1700
    Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
    Felgi i opony
    Przód: 230/45 VR16
    Tył: 275/40 VR16
    Masa własna (ISO, w kg): 900
    Produkcja: 1981
    6 lutego 2013, 0:49 przez FordBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    SHELBY Focus CT – a teraz kolej na Focusa ST... Otrzymał ospojlerowanie i zmodyfikowane zderzaki. Silnik 2.0 EcoBoost R4 DOHC (turbo). Jego moc została podniesiona z 250 KM do ponad 300. Sam pakiet tuningowy do Focusa ST będzie kosztował 14 995 dolarów, czyli ponad połowę kwoty, którą trzeba zapłacić w USA za sam samochód. Shelby Focus ST będzie limitowany i powstanie 500 egzemplarzy tego modelu.
    A teraz kolej na Focusa ST... Otrzymał ospojlerowanie i zmodyfikowane zderzaki. Silnik 2.0 EcoBoost R4 DOHC (turbo). Jego moc została podniesiona z 250 KM do ponad 300. Sam pakiet tuningowy do Focusa ST będzie kosztował 14 995 dolarów, czyli ponad połowę kwoty, którą trzeba zapłacić w USA za sam samochód. Shelby Focus ST będzie limitowany i powstanie 500 egzemplarzy tego modelu.
    1 lutego 2013, 15:00 przez majsterek123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Tygodnik Motor

    Tola  T18 '93 – Mało tu takich Celinek
Toyota Celica AT180
R4 4a-fe 105HP
1993r
Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
Wnętrze z GTi oprócz foteli.
Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
    Mało tu takich Celinek
    Toyota Celica AT180
    R4 4a-fe 105HP
    1993r
    Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
    Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
    Wnętrze z GTi oprócz foteli.
    Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
    1 lutego 2013, 12:24 przez kain047 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Audi 80 2.0E i BMW e34 520i – 2 litry r4 i 2 litry r6
    2 litry r4 i 2 litry r6
    24 stycznia 2013, 15:18 przez ~lilchrisp | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Honda Prelude V – Piąta generacja, produkowana od listopada 1996 r. do kwietnia 2001 r. W najmocniejszej wersji posiadała wolnossący silnik R4 2.2L 220 KM (H22A).
    Piąta generacja, produkowana od listopada 1996 r. do kwietnia 2001 r. W najmocniejszej wersji posiadała wolnossący silnik R4 2.2L 220 KM (H22A).
    26 grudnia 2012, 16:43 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Szósta generacja Galanta przyniosła ze sobą wersję VR-4, która powstała na potrzeby rajdów (grupa A). VR-4 w tej generacji produkowano od 1987 do 1992 roku. Samochód posiadał napęd na cztery koła, a pod maską kultowy silnik 4G63T (R4 2.0L turbo, znany później m.in. z dziewięciu generacji Lancera Evo) którego moc była podnoszona w ciągu lat: 205 KM (1987 r.), następnie 220 KM (1989 r.) i ostatecznie 240 KM (1990 r.). Więcej zdjęć po kliknięciu poniżej na źródło (lub wpisaniu na google: The Long Awaited Professional Pics of Galant VR4).
    Szósta generacja Galanta przyniosła ze sobą wersję VR-4, która powstała na potrzeby rajdów (grupa A). VR-4 w tej generacji produkowano od 1987 do 1992 roku. Samochód posiadał napęd na cztery koła, a pod maską kultowy silnik 4G63T (R4 2.0L turbo, znany później m.in. z dziewięciu generacji Lancera Evo) którego moc była podnoszona w ciągu lat: 205 KM (1987 r.), następnie 220 KM (1989 r.) i ostatecznie 240 KM (1990 r.). Więcej zdjęć po kliknięciu poniżej na źródło (lub wpisaniu na google: The Long Awaited Professional Pics of Galant VR4).
    10 grudnia 2012, 17:14 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf Mk.II 16vampir Boba-Motoring – Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring. 
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h   : 2.3 s
0-200 km/h   : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    Dziwię się, że jeszcze żaden fan golfów tego tu nie wstawił. Niesamowity projekt niemieckiej firmy Boba-Motoring.
    Silnik: R4 1.8L turbo
    Moc: 920 koni mechanicznych
    Moment obrotowy: 820 Nm
    Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
    Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
    Waga: 1135 kg bez kierowcy
    0-100 km/h : 2.3 s
    0-200 km/h : 5.4 s
    100-200 km/h : 3.15 s
    1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
    Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
    Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
    Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp
    10 grudnia 2012, 20:30 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)