Szukaj
Znalazłem 144 takie materiały
Większość z wyprodukowanych 18 sztuk została rozbita, jednak kilka prototypów z dopuszczeniem do ruchu ulicznego istnieje do dzisiaj. Natomiast większość z wyprodukowanych silników w celu homologacji posłużyła w późniejszym okresie przy budowie RS 200.
Nadwozie: Coupe
Motor
Liczba i rodzaj cylindrów: R4
Ładowanie Turbo
Pojemność skokowa (cm ³): 1700
Moc (w KM): 160(wersja drogowa) – ~300(wersja rajdowa)
Felgi i opony
Przód: 230/45 VR16
Tył: 275/40 VR16
Masa własna (ISO, w kg): 900
Produkcja: 1981
Toyota Celica AT180
R4 4a-fe 105HP
1993r
Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
Wnętrze z GTi oprócz foteli.
Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
Silnik: R4 1.8L turbo
Moc: 920 koni mechanicznych
Moment obrotowy: 820 Nm
Turbo: Garrett GTX4202R wystrojone na 3.8 bara
Napęd: AWD, 4-biegowa skrzynia sekwencyjna
Waga: 1135 kg bez kierowcy
0-100 km/h : 2.3 s
0-200 km/h : 5.4 s
100-200 km/h : 3.15 s
1/4 mili: 8.65 s @ 266,8 km/h
Daj moc dla najszybszego Golfa na świecie, który jak twierdzi właściciel firmy został stworzony, by pogromić Veyrona
Daj lajka dla firmy, która w najbliższym czasie zamierza zbudowac Golfa II z silnikiem 2.0L 16v o mocy ok. 1100 koni mechanicznych.
Piszcie, komentujcie, na YT znajdziecie pełno filmików, jak sobie radzi, wystarczy wpisać golf 2 awd 900 hp