Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 144 takie materiały
    A propos "tylko ten Lancer", tego tu nie było – Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    Sportowe coupé produkowane przez Mitsubishi Motors w latach 1994-2000. Samochód miał być sprzedawany wyłącznie na rynku rodzimym, dzięki popularności za oceanem zdecydowano się jednak na limitowaną sprzedaż modelu w innych rejonach świata. Samochód zdobył w latach 1994-95 tytuł Car of the Year Japan. Nazwa FTO to akronim od "Fresh Touring Origination", nawiązuje ona do modelu Galant FTO coupé z roku 1971. Samochód dostępny był jedynie jako 2-drzwiowe przednionapędowe coupé. Do napędu używano silników R4 oraz V6.
    Najmocniejsza wersja to 6A12 2.0l DOHC 24v MIVEC V6, która miała 200 KM i 199 Nm, V-Max 225 km/h, od 0 do 100 km/h w 7,5 s przy masie własnej 1170 kg, wyłącznie napęd na przód.
    16 lipca 2013, 15:50 przez lektor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline RS-X (DR30) – W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    W latach 70, kryzys paliwowy na świecie oraz ostrzejsze normy emisji spalin, zmusiły Nissana do zaprzestania produkcji najbardziej sportowych wersji Skyline, czyli GT-R, stąd też generacje C210, R30 oraz R31 musiały zadowolić się czymś innym. W przypadku szóstej generacji Skyline, jako bazowa, sportowa wersja, najpierw wyszła GT, posiadała silnik L20ET (R6, 2.0L turbo, SOHC, 12V) o mocy 145 KM, znany jeszcze z poprzedniej generacji Skyline (swoją drogą, pod koniec lat 70 był to pierwszy, japoński, turbodoładowany silnik zastosowany w seryjnym samochodzie osobowym), który w szóstej generacji Skyline doczekał się kilku poprawek. Jednak dwa miesiące później, Skyline otrzymał bardziej sportową wersję. Nosiła oznaczenia RS i dostępna była w dwóch wariantach: z silnikiem wolnossącym (2.0L FJ20E R4 DOHC 150 KM) lub turbodoładowanym (2.0L FJ20ET R4 DOHC 190 KM). Z czasem wersja turbo doczekała się poprawek. Ostateczna specyfikacja najmocniejszej wersji RS, czyli RS-X Turbo-C (model na rok 1984) : 205 KM i 245 Nm, 0-100 km/h: 7.4 s., 1/4 mili: 15.4 s.
    Klasyk BMW 2000CS – Kilka faktów:

Silnik: R4 2,0 (1991 cm3), 2 zawory na cylinder, SOHC

Moc maks.: 120 KM przy 5500 obr/min

Maks. mom. obr.: 167 Nm przy 3600obr/min

0-100 km/h w 11 s

Predkośc maks.: 185 km/h
    Kilka faktów:

    Silnik: R4 2,0 (1991 cm3), 2 zawory na cylinder, SOHC

    Moc maks.: 120 KM przy 5500 obr/min

    Maks. mom. obr.: 167 Nm przy 3600obr/min

    0-100 km/h w 11 s

    Predkośc maks.: 185 km/h
    7 lipca 2013, 19:56 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Mégane RS – Napędza je silnik R4 o pojemności 2,0l dysponujący mocą 265KM i 360Nm momentu obrotowego.
    Napędza je silnik R4 o pojemności 2,0l dysponujący mocą 265KM i 360Nm momentu obrotowego.
    18 maja 2013, 0:36 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 – Źródłem napędu 037 był dwulitrowy silnik R4 DOHC z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Początkowo silnik osiągał moc 269KM, później został wzmocniony do 304KM. Ostateczna wersja 037, Evolution II, wyposażona była w rozwierconą do 2111 cm³ jednostkę o mocy maksymalnej 330KM. Był to ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    Źródłem napędu 037 był dwulitrowy silnik R4 DOHC z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Początkowo silnik osiągał moc 269KM, później został wzmocniony do 304KM. Ostateczna wersja 037, Evolution II, wyposażona była w rozwierconą do 2111 cm³ jednostkę o mocy maksymalnej 330KM. Był to ostatni samochód tylnonapędowy, który zdobył tytuł mistrzowski WRC.
    8 maja 2013, 0:02 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Scirocco R – Silnik R4 turbo o pojemności 1984cm3. Dysponuje mocą 265KM i momentem obrotowym wynoszącym 350Nm.
    Silnik R4 turbo o pojemności 1984cm3. Dysponuje mocą 265KM i momentem obrotowym wynoszącym 350Nm.
    17 kwietnia 2013, 14:40 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moskwicz 407 – 4 drzwiowy sedan produkowany w Moskwie przez MZMA w latach 1958–1963. Posiadał silnik górnozaworowy R4 o pojemności 1358 cm³ osiągający moc 45 KM. Wyposażony był w skrzynie trójstopniową a od 1960 czterostopniową. Były też bardzo podobne modele 402, 403 oraz 410 który posiadał napęd 4x4.
    4 drzwiowy sedan produkowany w Moskwie przez MZMA w latach 1958–1963. Posiadał silnik górnozaworowy R4 o pojemności 1358 cm³ osiągający moc 45 KM. Wyposażony był w skrzynie trójstopniową a od 1960 czterostopniową. Były też bardzo podobne modele 402, 403 oraz 410 który posiadał napęd 4x4.
    10 kwietnia 2013, 16:49 przez bizek93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra RS Cosworth – - Silnik R4 2,0l
- Turbodoładowanie Garett T3
- Moc maksymalna: 220 KM
    - Silnik R4 2,0l
    - Turbodoładowanie Garett T3
    - Moc maksymalna: 220 KM
    2 kwietnia 2013, 21:09 przez ~Siechu | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun B110 – Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka
    Do dragu. Pod maską drzemie 801 koni. Jak myślicie z czego wyciśnięte? Nie wiem co pomyśleliście, ale prawdopodobnie pomyliliście się. Ponieważ nie jest to żaden V8, czy V6, a zaledwie 2-litrowa R4 - SR20DET. Oczywiście taką moc zapewniły odpowiednie modyfikacje, takie jak ogromna turbina Garrett GT40, wymieniony rozrząd na wyścigowy (dlatego w sumie silnik powinien mieć kod SR20VE zamiast DET), całkowicie nowa mapa komputera, czy krótki, wysokoprzepływowy wydech. Waga to 970 kg.
    1/4 mili robi w 8,8 sekundy, przy 246 km/h. Jest moc
    Dla żądnych wiedzy załączam artykuł o tej bestii, jako źródło obrazka