Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Witam. Od 3 miesiaków jestem dumnym posiadaczem E30. Interesuje się motoryzacją-mechaniką od 5 latek i od samego początku marzyło mi się takie autko. Jestem osobą młodą-student mimo to zdecydowałem się na taką skarbonkę.
    "Becia" znaleziona pod Wrocławiem i sprowadzona na moje podwórko w lipcu. Silnik to M40B16 z gazem (niestety kieszeń studenta na więcej nie pozwala). Jestem tym bardziej zadowolony z zakupy ponieważ karoseria, podłoga i progi są zdrowe, a przy zakupie dostałem do niej sporo części. Nie bita, w 80% oryginalny lakier-wszystko dokładnie sprawdzane.
    Mimo rozkosznych ujęć jest w niej dużo do zrobienia. Zawieszenie, układ wydechowy, nowe opony i standardowe problemy M40 to konieczne podstawy do zrobienia na wiosne.
    Autko planuje zrobić na oryginalne, oczywiście z naciskiem na własny gust. Nie będą to żadne KJS`y czy drifty ponieważ szczerze szkoda mi egzemplarza.
    20 października 2015, 18:56 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne!

    Nowy nabytek CLK 320 – Zima idzie. Trzeba mieć czym się zająć w długie zimowe wieczory.

Mercedes CLK 320. Pancerna wersja 3.2 V6 w maksymalnym wyposażeniu wraz z fabrycznymi Xenonami.

Samochód w stanie niemal kolekcjonerskim. Nigdzie nigdy nie uderzony, na całym samochodzie oryginalny lakier. Wnętrze jakby wczoraj wyjechało z fabryki. A to 98 rocznik. 

Od nowości był u jednego właściciela jeździł rzadko i to tylko latem.

Mile zaskoczenie spotkało mnie w bagażniku. Nigdy nie wyciągnięte z zaczepów oryginalne koło zapasowe, zestaw naprawczy, który na tą chwilę nigdy nie opuścił bagażnika. 


Co myślicie?
    Zima idzie. Trzeba mieć czym się zająć w długie zimowe wieczory.

    Mercedes CLK 320. Pancerna wersja 3.2 V6 w maksymalnym wyposażeniu wraz z fabrycznymi Xenonami.

    Samochód w stanie niemal kolekcjonerskim. Nigdzie nigdy nie uderzony, na całym samochodzie oryginalny lakier. Wnętrze jakby wczoraj wyjechało z fabryki. A to 98 rocznik.

    Od nowości był u jednego właściciela jeździł rzadko i to tylko latem.

    Mile zaskoczenie spotkało mnie w bagażniku. Nigdy nie wyciągnięte z zaczepów oryginalne koło zapasowe, zestaw naprawczy, który na tą chwilę nigdy nie opuścił bagażnika.


    Co myślicie?
    Pierwsze auto - cz. 2 – Trochę rdzy pojawia się na krawędzi drzwi. Tragedii nie ma, no ale zimą problem z pewnością się pogłębi. Lakier niestety już zmatowiał, lecz wygląda na oryginalny co daje duże szanse na to, że egzemplarz jest bezwypadkowy.
    Trochę rdzy pojawia się na krawędzi drzwi. Tragedii nie ma, no ale zimą problem z pewnością się pogłębi. Lakier niestety już zmatowiał, lecz wygląda na oryginalny co daje duże szanse na to, że egzemplarz jest bezwypadkowy.
    Porsche Speedster – Uwielbiam klasykę właśnie za ten szczegół, elegancję i ten oryginalny styl.
    Uwielbiam klasykę właśnie za ten szczegół, elegancję i ten oryginalny styl.
    Tiger Superbusa 2012r – Choć oryginalny Lotus Seven powstał ponad pół wieku temu, jego genialne założenia konstrukcyjne doskonale sprawdzają się i dziś. Dla wyścigowego samochodu w pierwszej kolejności najważniejsza jest niska masa, w drugiej – możliwie mocny silnik, w trzeciej – aerodynamika. Jeżeli zrezygnujemy z tej ostatniej zabawa również będzie doskonała, czego dowodzą powstające na całym świecie repliki słynnego oryginału. Tiger Superbusa został zbudowany w Polsce, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych elementów. Odnajdziemy w nim tytana mocy, 200-konną motocyklową jednostkę z Suzuki Hayabusa, połączoną z 6-cio biegową skrzynią sekwencyjną i wyścigowym zawieszeniem wielowahaczowym. 3,2 s do setki to wynik, który zapewnia wrażenia porównywalne wyłącznie z jazdą na motocyklu, choć za kierownicą możemy się czuć zdecydowanie bezpieczniej. Szybszego wozu z klimatem retro raczej nie mamy szansy znaleźć…
    Choć oryginalny Lotus Seven powstał ponad pół wieku temu, jego genialne założenia konstrukcyjne doskonale sprawdzają się i dziś. Dla wyścigowego samochodu w pierwszej kolejności najważniejsza jest niska masa, w drugiej – możliwie mocny silnik, w trzeciej – aerodynamika. Jeżeli zrezygnujemy z tej ostatniej zabawa również będzie doskonała, czego dowodzą powstające na całym świecie repliki słynnego oryginału. Tiger Superbusa został zbudowany w Polsce, z wykorzystaniem najlepszych dostępnych elementów. Odnajdziemy w nim tytana mocy, 200-konną motocyklową jednostkę z Suzuki Hayabusa, połączoną z 6-cio biegową skrzynią sekwencyjną i wyścigowym zawieszeniem wielowahaczowym. 3,2 s do setki to wynik, który zapewnia wrażenia porównywalne wyłącznie z jazdą na motocyklu, choć za kierownicą możemy się czuć zdecydowanie bezpieczniej. Szybszego wozu z klimatem retro raczej nie mamy szansy znaleźć…
    Mercedes SLS AMG 9.3 – Yy...nie znalazłem o nim żadnych informacji, ale na pewno nie jest to seryjny egzemplarz.

(napisałem 9.3 bo taki ma znaczek, wiem że oryginalny ma 6.3)
    Yy...nie znalazłem o nim żadnych informacji, ale na pewno nie jest to seryjny egzemplarz.

    (napisałem 9.3 bo taki ma znaczek, wiem że oryginalny ma 6.3)
    BMW E46 320D Touring – Moja bunia, kupiona 2 miesiące temu od fanatyka. BMW Przebieg oryginalny 263 tyś km, 183hp, 404Nm. Felgi 19", z przodu 8 cali, z tyłu 9 cali. Przód 225x35, tył 235x35. Oświetlenie ledowe. Środek ALCANTARA.
    Moja bunia, kupiona 2 miesiące temu od fanatyka. BMW Przebieg oryginalny 263 tyś km, 183hp, 404Nm. Felgi 19", z przodu 8 cali, z tyłu 9 cali. Przód 225x35, tył 235x35. Oświetlenie ledowe. Środek ALCANTARA.
    19 lipca 2015, 10:38 przez ~SLAVKO320 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MÓJ WŁASNY APARAT

    BMW E46 320D Touring – Moja bunia, kupiona 2 miesiące temu od fanatyka. BMW Przebieg oryginalny 263 tyś km, 183hp, 404Nm. Felgi 19", z przodu 8 cali, z tyłu 9 cali. Przód 225x35, tył 235x35. Oświetlenie ledowe. Środek ALCANTARA.
    Moja bunia, kupiona 2 miesiące temu od fanatyka. BMW Przebieg oryginalny 263 tyś km, 183hp, 404Nm. Felgi 19", z przodu 8 cali, z tyłu 9 cali. Przód 225x35, tył 235x35. Oświetlenie ledowe. Środek ALCANTARA.
    19 lipca 2015, 10:36 przez ~SLAVKO320 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MÓJ APARAT

    Moj S51 – Oryginalny DDR też może wyglądać.
    Oryginalny DDR też może wyglądać.
    18 lipca 2015, 1:52 przez ~Grubyy | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    FSO – Według właściciela 99% oryginalny (akumulator nowy), lakier orygianał w idealnym stanie.
    Według właściciela 99% oryginalny (akumulator nowy), lakier orygianał w idealnym stanie.