Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Oryginalny pokoik – Karmann Ghia?
    Karmann Ghia?
    16 października 2012, 21:37 przez Sevcenko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Modelarstwo: Alfa Romeo Giulietta - Centro Stile Alfa Romeo – Model oryginalny prosto z Centro Stile Alfa Romeo, czyli głównego ośrodka stylistycznego tej marki . Model dostałem od samego stylisty tego pięknego samochodu - Alessandro Maccoliniego podczas DesignForum w Poznaniu . Model przepiękny, w oryginalnym stanie, bez żadnej rysy - cały czas trzymany w opakowaniu, otwierany może kilka razy .
    Model oryginalny prosto z Centro Stile Alfa Romeo, czyli głównego ośrodka stylistycznego tej marki . Model dostałem od samego stylisty tego pięknego samochodu - Alessandro Maccoliniego podczas DesignForum w Poznaniu . Model przepiękny, w oryginalnym stanie, bez żadnej rysy - cały czas trzymany w opakowaniu, otwierany może kilka razy .
    13 października 2012, 22:10 przez luk22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf  V – mojego taty.
Zwyczajny fabrycznie oryginalny.
    Mojego taty.
    Zwyczajny fabrycznie oryginalny.
    25 lipca 2012, 23:15 przez LUKAS7618 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    LUKAS7618 (własne)

    Fiat 500L...czy to już nie przesada? – oryginalny Fiat 500 był kultowym miejskim samochodem.
Nowy Fiat 500 jeszcze niech im ujdzie chociaż powinien być mniejszy i mieć silnik z tyłu...
Ale to już całkowite zatracenie tradycji...wygląda jak połączenie Nissana Note, Citroena DS3 i Fiata Pandy...
Ktoś popiera?
    Oryginalny Fiat 500 był kultowym miejskim samochodem.
    Nowy Fiat 500 jeszcze niech im ujdzie chociaż powinien być mniejszy i mieć silnik z tyłu...
    Ale to już całkowite zatracenie tradycji...wygląda jak połączenie Nissana Note, Citroena DS3 i Fiata Pandy...
    Ktoś popiera?
    4 lipca 2012, 10:34 przez donArkadio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dość oryginalny pomysł na zrobienie grilla –
    5 lipca 2012, 8:54 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    VW Golf II GL – Oryginalny Golf II z silnikiem 1.6 PN 70PS  rocznik 89
    Oryginalny Golf II z silnikiem 1.6 PN 70PS rocznik 89
    19 czerwca 2012, 14:23 przez ~Stanior | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Oryginalny znaczek –
    16 czerwca 2012, 12:16 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    E36 COUPE 318IS – Moja E36.
140KM, pełen oryginalny M-Pakiet jak zewnętrzny tak wewnętrzny, full elektryka, gwint, ksenon 4.3k.
A tak się u nas podjeżdża, odstęp między rejestracjami ~0,5cm :D
    Moja E36.
    140KM, pełen oryginalny M-Pakiet jak zewnętrzny tak wewnętrzny, full elektryka, gwint, ksenon 4.3k.
    A tak się u nas podjeżdża, odstęp między rejestracjami ~0,5cm :D
    27 maja 2012, 17:00 przez FireWall (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Znaleziono po latach Shelby GT500 Cobra – W poszukiwaniu nieużywanych i zapomnianych motoryzacyjnych perełek nie trzeba plądrować szop ani stodół. Powyższy Shelby Cobra GT500 jest dowodem na to, że takie auto można znaleźć nawet... na pustyni.
Oryginalny GT500 z 1967 roku został odnaleziony na pustyni w Kalifornii, gdzie stał nieużywany przez 25 lat. Wiatr i piasek wprawdzie całkowicie zniszczyły jego lakier, ale niska wilgotność zapobiegła korozji.
Egzemplarz ten został sprawdzony pod względem oryginalności i zostało dowiedzione, że jest to autentyczny Shelby GT500. Silnik to siedmiolitrowa jednostka typu big block, nominalnie wytwarzająca ok. 410 KM. Motor jednak najprawdopodobniej został poddany modyfikacjom przez poprzednich właścicieli.

Co ciekawe, obecny właściciel nie ma w planach doprowadzenia nadwozia do stanu idealnego, a jedyne, co zostanie poddane renowacji, to silnik i pozostałe układy mechaniczne i elektryczne.
    W poszukiwaniu nieużywanych i zapomnianych motoryzacyjnych perełek nie trzeba plądrować szop ani stodół. Powyższy Shelby Cobra GT500 jest dowodem na to, że takie auto można znaleźć nawet... na pustyni.
    Oryginalny GT500 z 1967 roku został odnaleziony na pustyni w Kalifornii, gdzie stał nieużywany przez 25 lat. Wiatr i piasek wprawdzie całkowicie zniszczyły jego lakier, ale niska wilgotność zapobiegła korozji.
    Egzemplarz ten został sprawdzony pod względem oryginalności i zostało dowiedzione, że jest to autentyczny Shelby GT500. Silnik to siedmiolitrowa jednostka typu big block, nominalnie wytwarzająca ok. 410 KM. Motor jednak najprawdopodobniej został poddany modyfikacjom przez poprzednich właścicieli.

    Co ciekawe, obecny właściciel nie ma w planach doprowadzenia nadwozia do stanu idealnego, a jedyne, co zostanie poddane renowacji, to silnik i pozostałe układy mechaniczne i elektryczne.
    19 maja 2012, 12:51 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Mazda RX-7 – Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
Stopień sprężania - 9,0:1
Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
Masa własna pojazdu - 1320 kg
Prędkość maksymalna - 250 km/h
Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    Samochód Mazda RX-7 oficjalnie zaprezentowano w marcu 1978 roku. Było to auto sportowe, które charakteryzowało się bardzo niskim jak na tamte czasy współczynnikiem oporu powietrza Cx=0,36. We wszystkich modelach tego auta montowany był oryginalny silnik z tłokiem obrotowym skonstruowany według patentu Feliksa Wankla nazwany od jego nazwiska silnikiem Wankla. Pierwszy model RX-7 był wyposażony w silnik o pojemności 1146 cm³ (2x573cm³) porównywalną z pojemnością 2292 cm³ silnika konwencjonalnego. Początkowo był produkowany w dwóch wersjach silnikowych o mocy 95 KM i 105 KM. Od roku 1983 pojazd otrzymał nowy turbodoładowany silnik i elektroniczny system wtrysku paliwa. W roku 1985 pojawiła się druga generacja modelu RX-7 o pojemności 2x654 cm³ z turbodoładowaniem. Trzecia generacja tego modelu produkowana była od roku 1992. Zasadniczą wadą tego modelu było wysokie spalanie. Obecnie jego miejsce w Europie zajmuje nowy model sportowego coupe - Mazda RX-8.

    Dane techniczne samochodu Mazda RX-7 (trzecia generacja)[edytuj]

    Nadwozie 2-drzwiowe, 2-miejscowe
    2-wirnikowy silnik Wankla z dwiema turbosprężarkami
    Pojemność skokowa - 2 x 654 cm³
    Moc maksymalna - 176 kW(239 KM) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy - 294 Nm przy 5000 obr/min
    Stopień sprężania - 9,0:1
    Skrzynia przekładniowa 5-biegowa manualna lub 4-biegowa automatyczna
    Hamulce przednie tarczowe wentylowane i tylne tarczowe
    Ogumienie o wymiarach 225/50 ZR16
    Długość/szerokość/wysokość - 429,5/175/123 cm
    Masa własna pojazdu - 1320 kg
    Prędkość maksymalna - 250 km/h
    Zużycie paliwa - 16 l/100 km (dane testowe)
    14 maja 2012, 23:15 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)