Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Moja Škoda 105S – Przyszła kolej i na mnie.

Moja Škoda 105S.

Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
Pojemność silnika (cm3): 1 000
Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
Skrzynia biegów: 4 + R
Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
Typ: Sedan
Liczba drzwi: 4
Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
Stan: Bardzo dobry.
Uszkodzony: Nigdy.
Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
Zero rdzy.
Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
Podłoga zakonserwowana.
Silnik suchutki.
No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

Jeśli podoba Wam się połączenie 
osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    Przyszła kolej i na mnie.

    Moja Škoda 105S.

    Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
    Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
    Pojemność silnika (cm3): 1 000
    Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
    Skrzynia biegów: 4 + R
    Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
    Typ: Sedan
    Liczba drzwi: 4
    Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
    Stan: Bardzo dobry.
    Uszkodzony: Nigdy.
    Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).

    25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
    Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
    Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
    Zero rdzy.
    Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
    Podłoga zakonserwowana.
    Silnik suchutki.
    No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.

    Jeśli podoba Wam się połączenie
    osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
    7 maja 2012, 13:08 przez xavyer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    Jak wszyscy to ja też – Mercedes W124 2.5 Diesel
na dzień dzisiejszy chcialbym go polakierować na nowo,pare "złośliwych" rys niedawno po zakupie tylko na kazdym elemencie oprócz maski.
silnik 3.0 Diesel poźniej moze za rok.
alufelgi AMG już jadą kurierem :D
gdy automat wysiądzie,chce zamontować 5 biegowy.Dziś zamontowany przelotowy wydech o takiej samej średnicy co seryjny.wałek rozrządu wykonam sam typu GT czyli ok 20% mocy przybędzie.Serwisowany po dziś dzień i będzie jeszcze dłużej.Przebieg oryginalny ponad 330tys z groszami.Zrobiłem nim dopiero 2575km. dzisiejszy test
prędkości-200km/h (licznik zamyka)
Jak na 95,7KM(wynik z hamowni) przy ponad 1500kg wagi radzi sobie całkiem dobrze.Pozdrawiam wszystkich właścicieli Niemieckich limuzyn,nie tylko MB ale i BMW itd bo tymi autami można jeździć  szybko i w środku można rozmawiać szeptem
    Mercedes W124 2.5 Diesel
    na dzień dzisiejszy chcialbym go polakierować na nowo,pare "złośliwych" rys niedawno po zakupie tylko na kazdym elemencie oprócz maski.
    silnik 3.0 Diesel poźniej moze za rok.
    alufelgi AMG już jadą kurierem :D
    gdy automat wysiądzie,chce zamontować 5 biegowy.Dziś zamontowany przelotowy wydech o takiej samej średnicy co seryjny.wałek rozrządu wykonam sam typu GT czyli ok 20% mocy przybędzie.Serwisowany po dziś dzień i będzie jeszcze dłużej.Przebieg oryginalny ponad 330tys z groszami.Zrobiłem nim dopiero 2575km. dzisiejszy test
    prędkości-200km/h (licznik zamyka)
    Jak na 95,7KM(wynik z hamowni) przy ponad 1500kg wagi radzi sobie całkiem dobrze.Pozdrawiam wszystkich właścicieli Niemieckich limuzyn,nie tylko MB ale i BMW itd bo tymi autami można jeździć szybko i w środku można rozmawiać szeptem
    27 kwietnia 2012, 13:21 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    osobiste

    26 kwietnia 2012, 21:05 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prostota najtrwalsza KONKURS – VW T2 nieprzerwanie od 1976 roku powstaje w Brazylii i właśnie z Ameryki Południowej będzie trafiał do Holandii. Samochód przez tyle lat przeszedł niewielkie modyfikacje, ale do dziś został oryginalny kształt i styl tego klasyka. Na wyposażeniu Campera znajduje się łóżko, składany stół, lodówka, zlew i dwupalnikowa kuchenka. Za dopłatą można zamówić między innymi skórzaną tapicerkę.
Za napęd odpowiada silnik o pojemności 1,4 l i mocy 80 KM współpracujący z czterobiegową skrzynią manualną. Taki napęd nie zapewnia imponujących osiągów, ale w T2 nie ma takiej potrzeby. Do 100 km/h na godzinę rozpędza się dopiero po 16 sekundach i osiąga prędkość maksymalną 135 km/h.
    VW T2 nieprzerwanie od 1976 roku powstaje w Brazylii i właśnie z Ameryki Południowej będzie trafiał do Holandii. Samochód przez tyle lat przeszedł niewielkie modyfikacje, ale do dziś został oryginalny kształt i styl tego klasyka. Na wyposażeniu Campera znajduje się łóżko, składany stół, lodówka, zlew i dwupalnikowa kuchenka. Za dopłatą można zamówić między innymi skórzaną tapicerkę.
    Za napęd odpowiada silnik o pojemności 1,4 l i mocy 80 KM współpracujący z czterobiegową skrzynią manualną. Taki napęd nie zapewnia imponujących osiągów, ale w T2 nie ma takiej potrzeby. Do 100 km/h na godzinę rozpędza się dopiero po 16 sekundach i osiąga prędkość maksymalną 135 km/h.
    17 kwietnia 2012, 19:48 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Złomek - KONKURS – Złomek - Oryginalny Chevrolet Pickup z 1955r.
    Złomek - Oryginalny Chevrolet Pickup z 1955r.
    3 kwietnia 2012, 0:03 przez Brutus1988 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    LAMBORGHINI REVENTON ZA 14000 $ – Będący wielkim fanem lamborghini chiński właściciel salonu fryzjerskiego znany pod pseudonimem Asan nie mógł sobie kupić nowego Reventona.Użył więc swojej kreatywnośći oraz 14tys$ żeby stworzyć go sam.Cena oryginalnego Reventona to 2.3 miliony dolarów.Asan użył materiałów własnej produkcji i wstawił oryginalny silnik RB25 od lamborghini.Całość była niemalże skończona w 12dni
    Będący wielkim fanem lamborghini chiński właściciel salonu fryzjerskiego znany pod pseudonimem Asan nie mógł sobie kupić nowego Reventona.Użył więc swojej kreatywnośći oraz 14tys$ żeby stworzyć go sam.Cena oryginalnego Reventona to 2.3 miliony dolarów.Asan użył materiałów własnej produkcji i wstawił oryginalny silnik RB25 od lamborghini.Całość była niemalże skończona w 12dni
    3 kwietnia 2012, 14:42 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oryginalny wypoczynek –
    24 marca 2012, 10:37 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Replika McLarena F1 z Polski – Czy w Polsce można spotkać tak ekstremalnie rzadkie samochody jak McLaren F1? Niestety nie wiemy czy na terenie naszego kraju znajduje się choć jeden oryginalny egzemplarz, ale wiemy gdzie można znaleźć jego replikę.

Na podstawie zdjęć można stwierdzić, że ktoś w zbudowanie repliki angielskiego super samochodu włożył sporo pracy i pieniędzy. Niestety nie znajdziemy w nim oryginalnego silnika budowanego przez BMW czy zawieszenia. Sam pojazd został zbudowany na bazie bliżej nieokreślonego modelu Audi, z którego pozostały niektóre elementy wnętrza, zawieszenie i 2,7 litrowy silnik o mocy ok 200 KM.

Wiecej inf na: http://www.motoweek.pl/replika-mclarena-f1-z-polski/59705/
    Czy w Polsce można spotkać tak ekstremalnie rzadkie samochody jak McLaren F1? Niestety nie wiemy czy na terenie naszego kraju znajduje się choć jeden oryginalny egzemplarz, ale wiemy gdzie można znaleźć jego replikę.

    Na podstawie zdjęć można stwierdzić, że ktoś w zbudowanie repliki angielskiego super samochodu włożył sporo pracy i pieniędzy. Niestety nie znajdziemy w nim oryginalnego silnika budowanego przez BMW czy zawieszenia. Sam pojazd został zbudowany na bazie bliżej nieokreślonego modelu Audi, z którego pozostały niektóre elementy wnętrza, zawieszenie i 2,7 litrowy silnik o mocy ok 200 KM.

    Wiecej inf na: http://www.motoweek.pl/replika-mclarena-f1-z-polski/59705/
    11 lutego 2012, 13:28 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)