Szukaj
Znalazłem 168 takich materiałów
Moja Škoda 105S.
Rok produkcji: 1986. Tak, tak ten samochód ma 26 lat!
Przebieg (km): 60 000 po kupnie. W tej chwili 66 000.
Pojemność silnika (cm3): 1 000
Moc silnika (KM): 45. Niestety najsłabsza jednostka montowana w tych samochodach. No cóż... wszystkiego mieć nie można : )
Skrzynia biegów: 4 + R
Rodzaj paliwa: Benzyna. BEZ gazu.
Typ: Sedan
Liczba drzwi: 4
Kolor: Pomarańczowy. Tak! To jest pomarańczowy a nie czerwony i koniec kropka.
Stan: Bardzo dobry.
Uszkodzony: Nigdy.
Wyposażenie: Wersja Exlusiv tak więc ma np. przeciwmgielne, fotele z zagłówkami, kieszenie boczne w drzwiach (razem z miejscem na głośniki).
25 lat jeździł tym dziadek aż w końcu stan zdrowia przestał mu pozwalać na prowadzenie Škodziny.
Ze łzami w oczach podpisywał mi tą umowę.
Jeździł tylko od święta a przed wiazdem do garażu zawsze ją czyścił o czym świadczy stan blacharki.
Zero rdzy.
Nawet w bagażniku jest dywan a pod dywanem piękny oryginalny pomarańczowy lakier.
Podłoga zakonserwowana.
Silnik suchutki.
No po prostu trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno.
Jeśli podoba Wam się połączenie
osiemnastolatka z dwudziestosześciolatką dajcie moc a wtedy wstawię więcej zdjęć Mandarynki :)
na dzień dzisiejszy chcialbym go polakierować na nowo,pare "złośliwych" rys niedawno po zakupie tylko na kazdym elemencie oprócz maski.
silnik 3.0 Diesel poźniej moze za rok.
alufelgi AMG już jadą kurierem :D
gdy automat wysiądzie,chce zamontować 5 biegowy.Dziś zamontowany przelotowy wydech o takiej samej średnicy co seryjny.wałek rozrządu wykonam sam typu GT czyli ok 20% mocy przybędzie.Serwisowany po dziś dzień i będzie jeszcze dłużej.Przebieg oryginalny ponad 330tys z groszami.Zrobiłem nim dopiero 2575km. dzisiejszy test
prędkości-200km/h (licznik zamyka)
Jak na 95,7KM(wynik z hamowni) przy ponad 1500kg wagi radzi sobie całkiem dobrze.Pozdrawiam wszystkich właścicieli Niemieckich limuzyn,nie tylko MB ale i BMW itd bo tymi autami można jeździć szybko i w środku można rozmawiać szeptem
Za napęd odpowiada silnik o pojemności 1,4 l i mocy 80 KM współpracujący z czterobiegową skrzynią manualną. Taki napęd nie zapewnia imponujących osiągów, ale w T2 nie ma takiej potrzeby. Do 100 km/h na godzinę rozpędza się dopiero po 16 sekundach i osiąga prędkość maksymalną 135 km/h.
Na podstawie zdjęć można stwierdzić, że ktoś w zbudowanie repliki angielskiego super samochodu włożył sporo pracy i pieniędzy. Niestety nie znajdziemy w nim oryginalnego silnika budowanego przez BMW czy zawieszenia. Sam pojazd został zbudowany na bazie bliżej nieokreślonego modelu Audi, z którego pozostały niektóre elementy wnętrza, zawieszenie i 2,7 litrowy silnik o mocy ok 200 KM.
Wiecej inf na: http://www.motoweek.pl/replika-mclarena-f1-z-polski/59705/