Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    juras737

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 3 kwietnia 2012 - 21:30
    Ostatnio: 1 kwietnia 2014 - 19:00
    • Materiałów na głównej: 25 z 27 (2 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1520
    • Komentarzy: 49
    • Punktów za komentarze: 13
     
    Honda Integra/ Acura RSX      Problem – Witam.
Przechodzę od razu do sedna. Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pewne pytanie. Myślę, że tylko tu uzyskam jakąkolwiek pomoc. Mianowicie chodzi o chęć kupna ACURY RSX. I tu pojawia się pytanie: Niby to samo co Honda Integra, ale czy pasuję części od Hondy? Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

Cieszyłbym się choćby z namiaru na posiadacza Acury RSX, abym mógł z 
nim pogadać.

Z góry dzięki za pomoc.
    Witam.
    Przechodzę od razu do sedna. Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na pewne pytanie. Myślę, że tylko tu uzyskam jakąkolwiek pomoc. Mianowicie chodzi o chęć kupna ACURY RSX. I tu pojawia się pytanie: Niby to samo co Honda Integra, ale czy pasuję części od Hondy? Nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

    Cieszyłbym się choćby z namiaru na posiadacza Acury RSX, abym mógł z
    nim pogadać.

    Z góry dzięki za pomoc.
    30 marca 2014, 21:47 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Dlaczego ten Opel jest taki wyjątkowy? – Ten Opel Kapitan był dwumilionowym samochodem, który opuścił fabrykę w Russelsheim.

Jest wyposażony w 75-konny silnik o pojemności 2,5 litra, który pozwala na osiągnięcie 140 km/h.

Wyjątkowość samochodu podkreślono, powlekając wszelkie chromowane detale warstwą… 24-karatowego złota!
    Ten Opel Kapitan był dwumilionowym samochodem, który opuścił fabrykę w Russelsheim.

    Jest wyposażony w 75-konny silnik o pojemności 2,5 litra, który pozwala na osiągnięcie 140 km/h.

    Wyjątkowość samochodu podkreślono, powlekając wszelkie chromowane detale warstwą… 24-karatowego złota!
    5 czerwca 2012, 13:25 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poldek na Nürburgring –
    5 czerwca 2012, 13:39 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód czy motocykl? –
    20 maja 2012, 17:02 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lee Richardson - legendarny żużlowiec zginął po wypadku na torze – Widocznie Bóg go potrzebował w swojej niebiańskiej drużynie. 
STAL NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNI I O TYM CO DLA NIEJ WYWALCZYŁEŚ.

Torem we Wrocławiu powinna się zająć prokuratura.Rok temu Wrocław przepraszał publicznie za przygotowanie toru na mecz z Zieloną Górą i dlatego uniknął kary. Jeśli tor przyczynił się do śmierci Lee (a według mnie tak, zresztą sami widzieliśmy, że nawet gospodarze sobie z nim nie radzili), to osoby odpowiedzialne za przygotowanie tego toru powinny ponieść karę, w końcu one też się przyczyniły do śmierci.
    Widocznie Bóg go potrzebował w swojej niebiańskiej drużynie.
    STAL NIGDY O TOBIE NIE ZAPOMNI I O TYM CO DLA NIEJ WYWALCZYŁEŚ.

    Torem we Wrocławiu powinna się zająć prokuratura.Rok temu Wrocław przepraszał publicznie za przygotowanie toru na mecz z Zieloną Górą i dlatego uniknął kary. Jeśli tor przyczynił się do śmierci Lee (a według mnie tak, zresztą sami widzieliśmy, że nawet gospodarze sobie z nim nie radzili), to osoby odpowiedzialne za przygotowanie tego toru powinny ponieść karę, w końcu one też się przyczyniły do śmierci.
    14 maja 2012, 9:53 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Oszpecony czy upiększony? –
    11 maja 2012, 8:52 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opis myślę, że zbędny... –
    9 maja 2012, 18:54 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pamiętacie rajdy z jego udziałem? – Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy[1] z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 260 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał.

W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki.
    Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy[1] z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 260 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał.

    W 1977 r. na trasę Rajdu Polskiego wyruszył Andrzej Jaroszewicz, syn premiera Jaroszewicza, prowadząc Lancię Stratos. Nie ukończył jednak rajdu rozbijając samochód na drzewie. Nadwozie nie nadawało się już do niczego, jednak z wypadku bez szwanku wyszedł silnik wraz z układem przeniesienia napędu. Elementy te trafiły do Ośrodka Badawczo-Rozwojowego FSO. W 1978 r. Dział Badań Specjalnych Ośrodka Badawczo Rozwojowego FSO w ramach programu badawczego otrzymał zadanie skonstruowania i zbudowania samochodu wyścigowego, Poloneza z silnikiem umieszczonym centralnie. W efekcie powstał samochód o niezależnym przednim zawieszeniu, z centralnie umieszczonym silnikiem, z chłodnicą od Stara i napędem na koła tylne. Podłogę Poloneza usunięto, wstawiając ramę z Lancii. By ograniczyć problemy z trakcją zastosowano tylne opony o szerokości 350 mm. Aby je zmieścić znacznie poszerzono tylne błotniki.
    9 maja 2012, 9:56 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj