Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Oryginalny i zobaczcie jaki śliczny –
    22 lutego 2013, 20:09 przez timonek1312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Grill może też być oryginalny –
    18 lutego 2013, 22:06 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ufo Sport – 2 lata budowy z Ojcem
UFO- bo tajemniczy, zielony i oryginalny.
34 konie ale i tak lata bokiem
    2 lata budowy z Ojcem
    UFO- bo tajemniczy, zielony i oryginalny.
    34 konie ale i tak lata bokiem
    29 stycznia 2013, 13:54 przez ~Sewek | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Z serii: zrób to sam – Moi drodzy, co powiecie na taki oryginalny, własnoręcznie zrobiony dekielek do moich alusów...
Czekam na wasze zdanie na ten temat - opiniujcie w komentarzach, z góry dzięki, pozdrawiam...:-)
    Moi drodzy, co powiecie na taki oryginalny, własnoręcznie zrobiony dekielek do moich alusów...
    Czekam na wasze zdanie na ten temat - opiniujcie w komentarzach, z góry dzięki, pozdrawiam...:-)
    25 stycznia 2013, 18:48 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Garbi – Nie widziałem tu takiego więc daję.
Samochód nie dość że oryginalny to jeszcze ma świetne właściwości jezdne...
    Nie widziałem tu takiego więc daję.
    Samochód nie dość że oryginalny to jeszcze ma świetne właściwości jezdne...
    19 stycznia 2013, 14:57 przez felix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Alpina B10 Biturbo – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    30 grudnia 2012, 10:26 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Calibra czy Ferrari? – Jak uważasz? Fajnie zrobiona?
Dość oryginalny pomysł
    Jak uważasz? Fajnie zrobiona?
    Dość oryginalny pomysł
    1 grudnia 2012, 1:07 przez SEAT_IBIZA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Ford Granada  z Sercem  Koenigsegga CCX – Jak widać w świecie motoryzacji zawsze można się natknąć na oryginalny pomysł. W tym przypadku właściciel pochodzący z Norwegii po prostu znudził się 600-konnym Cosworthem pod maską. Postanowił więc zamontować V-ósemkę z Koenigsegga, ale na tym przebudowa się nie kończy. Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza... Najważniejsze jest to, że auto z zewnątrz wygląda jak zwykła Granada.


Mój tata miał taką samą lecz z orginalnym silnikiem 2.8 v6

Cudo na kółkach wygodniejsze od dzisiejszych mercedesów bemek itp
    Jak widać w świecie motoryzacji zawsze można się natknąć na oryginalny pomysł. W tym przypadku właściciel pochodzący z Norwegii po prostu znudził się 600-konnym Cosworthem pod maską. Postanowił więc zamontować V-ósemkę z Koenigsegga, ale na tym przebudowa się nie kończy. Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza... Najważniejsze jest to, że auto z zewnątrz wygląda jak zwykła Granada.


    Mój tata miał taką samą lecz z orginalnym silnikiem 2.8 v6

    Cudo na kółkach wygodniejsze od dzisiejszych mercedesów bemek itp
    Porsche 256 A. (cabrio) – Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
P.S sam jestem ciekaw.
    Porsche 256 napotkane w Niemczech. Kolorek też pasuje. Jak myślicie ORYGINALNY czy raczej replika?
    P.S sam jestem ciekaw.
    17 listopada 2012, 16:40 przez snow115 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Zabytkowy FSM 126p – Samochód kolegi. Rocznik 1981. Oryginalny lakier prawie na całym samochodzie (były małe poprawki głównie rys). Przebieg 41 tys. km.
    Samochód kolegi. Rocznik 1981. Oryginalny lakier prawie na całym samochodzie (były małe poprawki głównie rys). Przebieg 41 tys. km.
    24 października 2012, 21:02 przez mb2707 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Allegro