Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    krystian12345

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 25 listopada 2012 - 11:06
    Ostatnio: 6 stycznia 2013 - 10:35
    • Materiałów na głównej: 4 z 5 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 218
    • Komentarzy: 11
    • Punktów za komentarze: 12
     
    Kto wie z jakiego modelu BMW jest ten silnik? –
    30 grudnia 2012, 10:18 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Alpina B10 Biturbo – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle (foto). W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina. Prowadziło to do szybszej i bardziej płynnej reakcji silnika, zapobiegania opóźnieniom wywoływanym przez pojedynczą turbosprężarkę (tzw. turbo-dziura), z którą nie radzono sobie w pierwszych modelach aut doładowanych takich jak Saab 900, Porsche 911, Saab 9000 Turbo.
    30 grudnia 2012, 10:26 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    zarchiwizowany
    Wnętrze mojego e34 – Wiecie co to za fotele?? sorki za jakość zdjęć :)
    Wiecie co to za fotele?? sorki za jakość zdjęć :)
    29 grudnia 2012, 18:11 przez krystian12345 (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Moje

    Moje e34 – Piszcie w komentarzach czy się wam podoba co można poprawić jeśli będziecie chcieli wrzucę zdjęcia wnętrza z fotelami Recaro.
    Piszcie w komentarzach czy się wam podoba co można poprawić jeśli będziecie chcieli wrzucę zdjęcia wnętrza z fotelami Recaro.
    28 grudnia 2012, 15:06 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Źródło:

    Własne

    Moje E34 – M50b20 rok 1990 kolor-Alpinwiess2
    M50b20 rok 1990 kolor-Alpinwiess2
    25 listopada 2012, 11:37 przez krystian12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1