Szukaj
Znalazłem 168 takich materiałów
BMW E46 Sedan Lift
M-Pakiet Shadow Line
ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.
Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......