Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Nissan Silvia S13 – Czysty i zadbany youngtimer z drugiej połowy lat 80. Oryginalny, dwutonowy lakier.
    Czysty i zadbany youngtimer z drugiej połowy lat 80. Oryginalny, dwutonowy lakier.
    Angry drift – Przyznam, że oryginalny pomysł.
    Przyznam, że oryginalny pomysł.
    25 maja 2014, 9:31 przez hubh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 Hondy – CBR skończona + ładna pogoda trzeba korzystać! Przy okazji tata odpalił CB 400 F z 1977 roku oryginalny przebieg 7800 km. A moja CBR ma 8300 a jest z 2012.
    CBR skończona + ładna pogoda trzeba korzystać! Przy okazji tata odpalił CB 400 F z 1977 roku oryginalny przebieg 7800 km. A moja CBR ma 8300 a jest z 2012.
    25 maja 2014, 20:56 przez motomacko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p by Porąbanny Co powiecie. – Maluszek robiony pod stan kolekcjonerski. Cały lakier oryginalny. Rocznik 85r. Prosze o like https://www.facebook.com/fiat126pByPorabany
    Maluszek robiony pod stan kolekcjonerski. Cały lakier oryginalny. Rocznik 85r. Prosze o like https://www.facebook.com/fiat126pByPorabany
    Klucz do Spykera – oryginalny kształt
    Oryginalny kształt
    9 maja 2014, 20:56 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To jest oryginalny klakson
    7 maja 2014, 6:57 przez tst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Fiacik – Maluszek, który niebawem przejdzie pod moją opiekę 1988r przebieg oryginalny. jak się podoba?
    Maluszek, który niebawem przejdzie pod moją opiekę 1988r przebieg oryginalny. jak się podoba?
    19 kwietnia 2014, 23:11 przez Jurga (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Citroen Xsara II VTS – Piękny okaz, oryginalny pakiet VTS (oprócz lamp i alufelg)
    Piękny okaz, oryginalny pakiet VTS (oprócz lamp i alufelg)
    11 kwietnia 2014, 19:09 przez nitro997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    80 B4 SWAP - własny – To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
    Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
    Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
    Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
    Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

    Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
    Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
    Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
    Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    31 marca 2014, 22:45 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne