Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    gelomeloman

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 16 grudnia 2012 - 22:28
    Ostatnio: 14 sierpnia 2021 - 21:16
    • Materiałów na głównej: 4 z 5 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 130
    • Komentarzy: 251
    • Punktów za komentarze: 81
     
    zarchiwizowany
    POSZUKIWANY !!! – Proszę o pomoc.
Poszukiwany jest widoczny na zdjęciu Mercedes Vito. Sprawca uciekł z miejsca kolizji. Ma wgnieciony lewy bok tuż za drzwiami.
Zdarzenie miało miejsce w okolicach Piask koło Lublina 21 lipca.
    Proszę o pomoc.
    Poszukiwany jest widoczny na zdjęciu Mercedes Vito. Sprawca uciekł z miejsca kolizji. Ma wgnieciony lewy bok tuż za drzwiami.
    Zdarzenie miało miejsce w okolicach Piask koło Lublina 21 lipca.
    14 sierpnia 2021, 21:16 przez gelomeloman (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    80 B4 SWAP - własny – To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
    Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
    Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
    Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
    Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

    Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
    Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
    Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
    Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    31 marca 2014, 22:45 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    AIR STARTER - taki tam V8 BiTurbo Diesel – Ten kilkutonowy kompresor ma za zadanie odpalić silnik turboodrzutowy jak wewnętrzny system startowy silnika jest niesprawny.
Spreżarka ta bo takie ma zadanie wytwarza strumień powietrza o wysokim ciśnieniu i temperaturze, które jest wtłaczane specjalnymi punktami obsługowymi do silnika. Dzięki temu można "odpalić" i lecieć dalej.
Silnik V8 DEUTZa z 2 turbinami generuje moc rzedu 617HP przy 2100rpm a silnik MTU DETROIT generuje 863HP/2100rpm (najmocniejszy model).
oczywiście przewoźnik który wie że jego maszyna akurat potrzebuje takiej obsługi na ziemi najpierw pyta lotnisko docelowe czy mają na wyposażeniu taki sprzęcik bo w przeciwnym razie lot będzie odwołany.
    Ten kilkutonowy kompresor ma za zadanie odpalić silnik turboodrzutowy jak wewnętrzny system startowy silnika jest niesprawny.
    Spreżarka ta bo takie ma zadanie wytwarza strumień powietrza o wysokim ciśnieniu i temperaturze, które jest wtłaczane specjalnymi punktami obsługowymi do silnika. Dzięki temu można "odpalić" i lecieć dalej.
    Silnik V8 DEUTZa z 2 turbinami generuje moc rzedu 617HP przy 2100rpm a silnik MTU DETROIT generuje 863HP/2100rpm (najmocniejszy model).
    oczywiście przewoźnik który wie że jego maszyna akurat potrzebuje takiej obsługi na ziemi najpierw pyta lotnisko docelowe czy mają na wyposażeniu taki sprzęcik bo w przeciwnym razie lot będzie odwołany.
    21 października 2013, 23:34 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Z jakiego autka to zegary? – Ja takim jeździłem - to był mój pierwszy wóz.
Miał 2 gaźniki i 80KM.
    Ja takim jeździłem - to był mój pierwszy wóz.
    Miał 2 gaźniki i 80KM.
    10 stycznia 2013, 21:17 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Tam gdzie zaczyna się PASJA tam kończy się EKONOMIA – Jak wszyscy to i ja.
Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.
A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.
I najnowszy zakup to zielona.
2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
    Jak wszyscy to i ja.
    Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.
    A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.
    I najnowszy zakup to zielona.
    2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
    20 grudnia 2012, 22:57 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)

    1