Profil użytkownika
gelomeloman
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 16 grudnia 2012 - 22:28 |
Ostatnio: | 14 sierpnia 2021 - 21:16 |
- Materiałów na głównej: 4 z 5 (1 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 130
- Komentarzy: 251
- Punktów za komentarze: 81
zarchiwizowany
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.
Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
Spreżarka ta bo takie ma zadanie wytwarza strumień powietrza o wysokim ciśnieniu i temperaturze, które jest wtłaczane specjalnymi punktami obsługowymi do silnika. Dzięki temu można "odpalić" i lecieć dalej.
Silnik V8 DEUTZa z 2 turbinami generuje moc rzedu 617HP przy 2100rpm a silnik MTU DETROIT generuje 863HP/2100rpm (najmocniejszy model).
oczywiście przewoźnik który wie że jego maszyna akurat potrzebuje takiej obsługi na ziemi najpierw pyta lotnisko docelowe czy mają na wyposażeniu taki sprzęcik bo w przeciwnym razie lot będzie odwołany.
Od prawej mója pierwsza obecnie ma silnik ADR 1.8 20V swap.
A6 ori S-Line 2.8 30V quattro.
I najnowszy zakup to zielona.
2.6 Quattro i ten magiczny przycisk koło ręcznego. Docelowo przeznaczona pod SWAP na 1.8T + turbo z EVO i cooler, plan na 300HP. Narazie silnik na stole w trakcie budowy (tłoki, wałki ect.)
1
« poprzednia 1 następna »