Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • 80 B4 SWAP - własny

    80 B4 SWAP - własny – To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
    Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
    Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
    Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
    Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

    Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
    Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
    Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
    Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    31 marca 2014, 22:45 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…