Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Samochód marki Seat przejechał na czerwonym świetle uderzając najpierw w prawidłowo jadący na zielonym świetle radiowóz policyjny a następnie Peugeota skręcającego ze strzałki warunkowej, następnie zahaczając o lampę drogową i lądując w pobliskim rowie na prawym boku. W wypadku łącznie ucierpiało 5 osób. Wszyscy uczestnicy zdarzenia byli trzeźwi.
    31.03.2024 Ostrów Wielkopolski
    1 kwietnia 2024, 21:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód z naprzeciwka oślepia długimi. Przed nami jechał ktoś, kto zachowywał się dziwnie. Na drodze z ograniczeniem do 70 jechał jakieś 40 i powoli zwalniał, dodatkowo łapał nieco pobocze. Myślałem, że jest pijany (było to o godzinie 21, 24.12.2023 roku) po wigilii więc nie wyprzedziłem. Potem stało się to co na filmie.

    Finalnie okazało się, że samochodem który uległ wypadkowi podróżowała para staruszków, dziadek został oślepiony długimi i nie widział drogi. Jak zapytałem, czemu się nie zatrzymał, to stwierdził, że myślał że powoli się minie. Nie był pijany.

    Facet co jechał na długich, stwierdził i tu cytat "No wiem, że jechałem na długich, że oślepiałem. Ale jakoś tak mało widziałem. No nie wiem dlaczego nie zmieniłem".

    Nikomu nic się nie stało, samochód zepchnęliśmy na pobocze, dziadek zadzwonił po syna, wtedy ja z żoną odjechaliśmy. Dziadek miał do przejechania łącznie 3 km, wracał z wigilii od córki.

    24.12.2023 okolice Lubartowa woj. lubelskie
    27 grudnia 2023, 23:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Parking pod jedną z łódzkich uczelni. Kobieta - zapewne studentka - w srebrnym Volvo
    starała się dwukrotnie opuścić parking, lecz ewidentny brak umiejętności manewrowania spowodował że uszkodziła łącznie 3 samochody, znak i obrysowała barierkę. Do tego dojdą uszkodzenia własnego auta.

    10.10.2023 Łódź
    14 października 2023, 23:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To miała być kontrola drogowa, jakich wiele podejmują policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego KSP. Przerodziła się jednak w pościg warszawskimi ulicami i zakończyła zatrzymaniem kierującego Maserati. 37-latek usłyszał cztery zarzuty. Prokurator Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Północ wystąpił do Sądu o areszt tymczasowy.

    7 października 2023 r. w Warszawie na ulicy Modlińskiej, policjanci pełniąc służbę nieoznakowanym radiowozem, wyposażonym w wideo rejestrator, zauważyli kierującego pojazdem m-ki Maserati, który nie zastosował się do oznakowania i z pasa do jazdy w prawo, pojechał na wprost. Policjanci natychmiast podjęli interwencję.

    Po podjechaniu do kierującego, wskazali mu miejsce do bezpiecznego zatrzymania pojazdu. Gdy policjanci podchodzili do kontrolowanego pojazdu, nagle kierujący gwałtownie ruszył i zaczął oddalać się z miejsca kontroli. Funkcjonariusze od razu rozpoczęli pościg i używając sygnałów uprzywilejowania jechali za niebezpiecznie pędzącym pojazdem, który ciągle przyspieszał i wykonywał niebezpieczne manewry między innymi pojazdami.

    Wielokrotnie przejeżdżał skrzyżowania podczas wyświetlania czerwonego sygnału na sygnalizatorze, spychając inne pojazdy. Kierujący Maserati cały czas nie dawał za wygraną, w pewnej chwili zjechał na pas ruchu, po którym poruszali się policjanci i doprowadził do zdarzenia drogowego z radiowozem, po czym uciekał dalej.

    W między czasie do pościgu dołączyły inne radiowozy, zarówno oznakowane, jak i nieoznakowane. Jechały za kierującym, który pędził z nadmierną prędkością, naruszając przepisy ruchu drogowego i stwarzając zagrożenie dla innych uczestników.

    Koniec pościgu nastąpił na wysokości nr 158 przy ulicy Modlińskiej, gdzie kierujący Maserati rozbił swój samochód, uderzając w tył innego pojazdu, wcześniej jeszcze uszkadzając kilka innych. Następnie wysiadł z pojazdu i kontynuował ucieczkę pieszo. Policjanci byli cały czas blisko i po krótkim pościgu zatrzymali kierującego.

    37-letniego mężczyznę przebadano na zawartość alkoholu w organizmie. Okazało się, że ma około 2,5 promila. W trakcie kontroli policjanci znaleźli również zabronione substancje, które zabezpieczyli do dalszych badań.

    Po sprawdzeniu w systemach policyjnych okazało się, że 37-latek ma cofnięte uprawnienia do kierowania pojazdami. Samochód, którym się poruszał, nie posiadał aktualnego obowiązkowego ubezpieczenia OC oraz badań technicznych i został odholowany na parking policyjny. Natomiast tablice rejestracyjne zamontowane w aucie pochodziły z innego pojazdu.

    W wyniku pościgu dwóch policjantów zostało lekko rannych, a uszkodzonych zostało łącznie 8 pojazdów. Prokurator Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Północ przedstawił kierującemu Maserati cztery zarzuty i wystąpił do sądu z wnioskiem o tymczasowy areszt dla zatrzymanego.
    9 października 2023, 21:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem uwagę policjantów zwrócił pewien kierowca samochodu BMW, który jechał pomiędzy osiedlem Jagodno a ulicą Hubską we Wrocławiu. Osoba prowadząca ten pojazd wykonywała bardzo niebezpieczne manewry na drodze w postaci m.in. przekraczania prędkości, wyprzedzania pojazdu na skrzyżowaniu, gdzie ruch nie jest kierowany, niestosowania się do znaków poziomych, a także niesygnalizowania manewrów zmiany pasa ruchu i kierunku jazdy. W związku z tym funkcjonariusze zatrzymali w bezpiecznym miejscu samochód do kontroli. Okazało się, że 24-letni obywatel Ukrainy nie posiada uprawnień do kierowania, dlatego policjanci sporządzili stosowny wniosek o ukaranie do sądu. Ponadto kierujący oświadczył, że spieszył się do kolegi, a pojazd, którym się poruszał należy do jego koleżanki. Za popełnione wykroczenia kierujący BMW otrzymał łącznie 50 punktów karnych i 3,2 tys. zł grzywny.
    24 sierpnia 2023, 14:28 przez ~pepik | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    STOP PIRAT

    Kierowcą okazał się 20-letni mężczyzna, który nie dość, że posiada dwa sądowe zakazy prowadzenia pojazdów, to jeszcze jego auto nie zostało dopuszczone do ruchu. Przy zatrzymaniu okazało się, że razem z nim w pojeździe jechała młoda kobieta z niemowlakiem.

    Po dokładnej analizie wyszło, że w trakcie ucieczki pirat drogowy popełnił aż 30 wykroczeń, za które taryfikator przewidział łącznie 241 punktów karnych! Mężczyzna usłyszał już zarzuty dotyczące sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu drogowym, złamania sądowych zakazów prowadzenia pojazdów mechanicznych oraz niezatrzymania się do kontroli drogowej.

    12 sierpnia decyzją sądu mężczyzna został aresztowany na 2 miesiące. Za wszystkie popełnione czyny grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności.
    Polska ekipa na pięć aut pojechała do Rumuni walczyć o nowe rekordy.
    Łącznie 6000 koni na Rumuńskim torze. Poziom imprezy i samochodów ryje głowę - najszybsze auta z tej części Europy.
    Materiał z pierwszego dnia zawodów.
    18 grudnia 2022, 10:27 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    Alfa Romeo 4C – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2013-2020. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy jako auto koncepcyjne podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2011 roku pod nazwą 4C Concept. Wersją produkcyjną zaprezentowano dwa lata później podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Zamierzeniem Alfy Romeo było zbudowanie samochodu o jak najmniejszej masie własnej, aby zapewnienić jak najlepsze osiągi. Nadwozie pojazdu zostało wykonane przy udziale materiałów lekkich - aluminium oraz włókna węglowego. 4C wyposażono w specjalnie odchudzony oraz wyposażony w aluminiowy blok silnik o pojemności 1,75 litra z turbosprężarką znaną z modelu Giulietta QV. Silnik ten wytwarza moc 240 KM i moment obrotowy 350 Nm. 4C osiąga prędkość maksymalną 258 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,5 sekundy. Pod koniec 2013 roku zdecydowano o zmianie wyglądu przednich reflektorów, które przypominają te zastosowane w 4C Concept. Produkcję wersji coupe zakończono w 2019 roku, a spider w 2020 roku. Łącznie powstało 9117 egzemplarzy 4C.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez włoską markę Alfa Romeo w latach 2013-2020. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy jako auto koncepcyjne podczas targów motoryzacyjnych w Genewie w marcu 2011 roku pod nazwą 4C Concept. Wersją produkcyjną zaprezentowano dwa lata później podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie. Zamierzeniem Alfy Romeo było zbudowanie samochodu o jak najmniejszej masie własnej, aby zapewnienić jak najlepsze osiągi. Nadwozie pojazdu zostało wykonane przy udziale materiałów lekkich - aluminium oraz włókna węglowego. 4C wyposażono w specjalnie odchudzony oraz wyposażony w aluminiowy blok silnik o pojemności 1,75 litra z turbosprężarką znaną z modelu Giulietta QV. Silnik ten wytwarza moc 240 KM i moment obrotowy 350 Nm. 4C osiąga prędkość maksymalną 258 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 4,5 sekundy. Pod koniec 2013 roku zdecydowano o zmianie wyglądu przednich reflektorów, które przypominają te zastosowane w 4C Concept. Produkcję wersji coupe zakończono w 2019 roku, a spider w 2020 roku. Łącznie powstało 9117 egzemplarzy 4C.
    Ferrari F50 – Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1995–1997. F50 zostało skonstruowane z okazji 50. lecia istnienia marki. Samochód zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1995 roku. Samochód przenieść miał na drogi publiczne możliwie dużo rzeczy z F1. F50 jest drugim samochodem na świecie, który posiadał dyfuzor. Auto wyposażono w 4,7-litrowy silnik V12 z bolidu F92A z 1992 roku. Silnik ten generuje moc 520 KM i moment obrotowy 470 Nm dzięki czemu F50 przyspiesza do 100 km/h w 3,7 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 325 km/h. Seryjne auto wyposażone jest w automatyczną regulację wysokości nadwozia. Samochód nie posiada poduszek powietrznych, radia, a szyby opuszczane są ręcznie. Łącznie wyprodukowano 349 sztuk Ferrari F50.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1995–1997. F50 zostało skonstruowane z okazji 50. lecia istnienia marki. Samochód zaprezentowano podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w 1995 roku. Samochód przenieść miał na drogi publiczne możliwie dużo rzeczy z F1. F50 jest drugim samochodem na świecie, który posiadał dyfuzor. Auto wyposażono w 4,7-litrowy silnik V12 z bolidu F92A z 1992 roku. Silnik ten generuje moc 520 KM i moment obrotowy 470 Nm dzięki czemu F50 przyspiesza do 100 km/h w 3,7 sekund oraz osiąga prędkość maksymalną 325 km/h. Seryjne auto wyposażone jest w automatyczną regulację wysokości nadwozia. Samochód nie posiada poduszek powietrznych, radia, a szyby opuszczane są ręcznie. Łącznie wyprodukowano 349 sztuk Ferrari F50.
    Bugatti Chiron Super Sport 300+ – Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.