Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Audi 50 – Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
1978 roku Audi wycofało model 50.
W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
    Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
    50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
    Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
    W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
    Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
    Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
    1978 roku Audi wycofało model 50.
    W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    24 lipca 2013, 19:00 przez timonek1312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Umarł król, niech żyje król. BMW 4 Coupe M Performance – BMW twierdzi, że pakiet M Performance to nie tylko wygląd, ale także zmiany mechaniczne. Zamontowanie pakietu w modelu 420d wzmocni silnik o dodatkowe 16KM. W 2-litrowym, turbodoładowanym benzyniaku przybędzie nam 27 „koni” (łącznie 269 KM), a 6 cylindrowe BMW 435i wzbogaci aż o 34KM i łącznie będzie rozwijać 336 KM.
    BMW twierdzi, że pakiet M Performance to nie tylko wygląd, ale także zmiany mechaniczne. Zamontowanie pakietu w modelu 420d wzmocni silnik o dodatkowe 16KM. W 2-litrowym, turbodoładowanym benzyniaku przybędzie nam 27 „koni” (łącznie 269 KM), a 6 cylindrowe BMW 435i wzbogaci aż o 34KM i łącznie będzie rozwijać 336 KM.
    19 lipca 2013, 19:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Corolla Levin / Sprinter Trueno AE86 – W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu. 
Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie. 
Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D). 
Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd. 
Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
    Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu.
    Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie.
    Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D).
    Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd.
    Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    16 czerwca 2013, 18:29 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    40 LAT Z NASZYM POLSKIM MALUCHEM . 06.06 1973 – Fiat 126 (centoventisei) – samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

Przez wiele lat był jednym z najczęściej spotykanych samochodów na polskich drogach, doczekał się też bardzo wielu nazw potocznych i zwyczajowych, z których najpopularniejsza – Maluch, stała się pod koniec produkcji tego modelu (1997) jego oficjalną nazwą.

Łącznie wyprodukowano 4 671 586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1 352 912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3 318 674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1 152 325, a w Tychach – 2 166 349. W Austrii 2069 sztuk włoskiego Fiata zostało wzbogaconych o m.in. mocniejszy silnik typu bokser przez firmę Steyr, oraz ogrzewanie postojowe.
    Fiat 126 (centoventisei) – samochód osobowy skonstruowany w zakładach FIAT, produkowany we Włoszech w latach 1972-1980, a w Polsce od 6 czerwca 1973 do 22 września 2000 roku (Polski Fiat 126p). Polska wersja licencyjna produkowana była przez Fabrykę Samochodów Małolitrażowych „Polmo” Bielsko-Biała w Bielsku-Białej oraz w Tychach. Jego poprzednikiem był Fiat 500, następcą Fiat Cinquecento.

    Przez wiele lat był jednym z najczęściej spotykanych samochodów na polskich drogach, doczekał się też bardzo wielu nazw potocznych i zwyczajowych, z których najpopularniejsza – Maluch, stała się pod koniec produkcji tego modelu (1997) jego oficjalną nazwą.

    Łącznie wyprodukowano 4 671 586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1 352 912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3 318 674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1 152 325, a w Tychach – 2 166 349. W Austrii 2069 sztuk włoskiego Fiata zostało wzbogaconych o m.in. mocniejszy silnik typu bokser przez firmę Steyr, oraz ogrzewanie postojowe.
    5 czerwca 2013, 20:15 przez marcineek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Miura – Pewien dziennikarz prezentując historię pojazdu napisał(…) jest prawie niemożliwe opisanie natury Lamborghini Miura, zapierający dech w piersiach w swojej prostocie utożsamiał w sobie wdzięk i czystą żywiołowość lat sześćdziesiątych, Miura była pięknym samochodem zaprojektowanym i zbudowanym dla pięknych ludzi”. Rzeczywiście jest w tych słowach dużo prawdy. Dla wielu Lamborghini Miura to najlepszy sportowy samochód, jaki powstał we Włoszech.

Ostatnia Miura opuściła fabrykę w 1973 roku, łącznie wyprodukowano 763 pojazdy. Nie była to ilość mała zważywszy, że cena tego samochodu na przełomie lat 60-tych i 70-tych wynosiła około 20 tysięcy dolarów (to dzisiaj ok. 114000 dolarów).

Obecnie modele Miury są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów, a ich cena waha się w granicach 500 do 600 tysięcy dolarów.
    Pewien dziennikarz prezentując historię pojazdu napisał(…) jest prawie niemożliwe opisanie natury Lamborghini Miura, zapierający dech w piersiach w swojej prostocie utożsamiał w sobie wdzięk i czystą żywiołowość lat sześćdziesiątych, Miura była pięknym samochodem zaprojektowanym i zbudowanym dla pięknych ludzi”. Rzeczywiście jest w tych słowach dużo prawdy. Dla wielu Lamborghini Miura to najlepszy sportowy samochód, jaki powstał we Włoszech.

    Ostatnia Miura opuściła fabrykę w 1973 roku, łącznie wyprodukowano 763 pojazdy. Nie była to ilość mała zważywszy, że cena tego samochodu na przełomie lat 60-tych i 70-tych wynosiła około 20 tysięcy dolarów (to dzisiaj ok. 114000 dolarów).

    Obecnie modele Miury są bardzo poszukiwane przez kolekcjonerów, a ich cena waha się w granicach 500 do 600 tysięcy dolarów.
    10 maja 2013, 21:06 przez Mustang67 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin V8 Volante – Aston Martin V8 - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1969-1989. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu DBS. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 5,3 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów ZF. Samochód został zastąpiony przez model Virage. Samochód był także dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet, wersja ta występowała pod nazwą V8 Volante. Łącznie wyprodukowano 4021 egzemplarzy modelu V8 (wliczając Volante i Volare).
    Aston Martin V8 - sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Aston Martin w latach 1969-1989. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Następca modelu DBS. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 5,3 litra. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów ZF. Samochód został zastąpiony przez model Virage. Samochód był także dostępny jako 2-drzwiowy kabriolet, wersja ta występowała pod nazwą V8 Volante. Łącznie wyprodukowano 4021 egzemplarzy modelu V8 (wliczając Volante i Volare).
    12 maja 2013, 13:46 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Uwialbiam takich ludzi. – Człowiek z mojego miasta i BMW e28 M535i z 86r. Właścicielem auta jest Hubert Puścian z Wyszkowa. Auto wygląda idealnie nie tylko tylko na zdjęciach. Hubert poddał je gruntownej renowacji. Karoseria została rozebrana i starannie naprawiona. Silnik - legendarne M30B35, również został wyremontowany. Piękne BBS RS o szerokości 9 i 9,5 cala idą w parze z amortyzatorami Bilstein B8 i sprężynami k.a.w. Właściciel nie oszczędzał też na wykończeniu wnętrza i zdecydował się na wyściełanie całości(łącznie z deską rozdzielczą) skórą nappa. Tak dopracowane M535i na pewno wywoła niemałe zamieszanie na zlotach miłośników marki, jak i na internetowych forach. Hubert jest wierny tej marce i na codzień porusza się białym e92. Należy też wspomnieć o jego czarnym M3 e46, z którym rozstał się kilka miesięcy temu
    Człowiek z mojego miasta i BMW e28 M535i z 86r. Właścicielem auta jest Hubert Puścian z Wyszkowa. Auto wygląda idealnie nie tylko tylko na zdjęciach. Hubert poddał je gruntownej renowacji. Karoseria została rozebrana i starannie naprawiona. Silnik - legendarne M30B35, również został wyremontowany. Piękne BBS RS o szerokości 9 i 9,5 cala idą w parze z amortyzatorami Bilstein B8 i sprężynami k.a.w. Właściciel nie oszczędzał też na wykończeniu wnętrza i zdecydował się na wyściełanie całości(łącznie z deską rozdzielczą) skórą nappa. Tak dopracowane M535i na pewno wywoła niemałe zamieszanie na zlotach miłośników marki, jak i na internetowych forach. Hubert jest wierny tej marce i na codzień porusza się białym e92. Należy też wspomnieć o jego czarnym M3 e46, z którym rozstał się kilka miesięcy temu
    7 kwietnia 2013, 9:15 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Chrysler Turbine Car – Samochód napędzany turbiną gazową zamiast konwencjonalnego silnika spalinowego. W latach 1963-64 powstało 55 (w tym 5
prototypów) Chryslerów Turbine Car. 50
produkcyjnych egzemplarzy trafiło łącznie do
203 osób, które miały za zadanie przez 3
miesiące testować samochody i prowadzić
dziennik, w którym zapisywane były wszelkie
uwagi dotyczące ich działania.
    Samochód napędzany turbiną gazową zamiast konwencjonalnego silnika spalinowego. W latach 1963-64 powstało 55 (w tym 5
    prototypów) Chryslerów Turbine Car. 50
    produkcyjnych egzemplarzy trafiło łącznie do
    203 osób, które miały za zadanie przez 3
    miesiące testować samochody i prowadzić
    dziennik, w którym zapisywane były wszelkie
    uwagi dotyczące ich działania.
    10 marca 2013, 13:58 przez PatrykMfst (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Nissan March R (Micra Superturbo) – Samochód dostępny był w sprzedaży od 1988 roku, zastosowano w nim pierwszy japoński silnik, posiadający turbosprężarkę łącznie z kompresorem. Z 4-cylindrowego silnika o pojemności 0.9L (930 cm3), wyciśnięto 110 KM i 130 Nm. Masa samochodu, to 740 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h - 7.7 s.
    Samochód dostępny był w sprzedaży od 1988 roku, zastosowano w nim pierwszy japoński silnik, posiadający turbosprężarkę łącznie z kompresorem. Z 4-cylindrowego silnika o pojemności 0.9L (930 cm3), wyciśnięto 110 KM i 130 Nm. Masa samochodu, to 740 kg. Przyspieszenie 0-100 km/h - 7.7 s.
    Shelby Cobra Daytona – Osiągała ona jak na swoje czasy zawrotną prędkość 187 mil na godzinę (ok. 300 km/h)! Wyprodukowano łącznie 6 sztuk tego modelu, z czego 5 przetrwało do dziś.
    Osiągała ona jak na swoje czasy zawrotną prędkość 187 mil na godzinę (ok. 300 km/h)! Wyprodukowano łącznie 6 sztuk tego modelu, z czego 5 przetrwało do dziś.
    6 lutego 2013, 18:21 przez patryk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj