Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Komora prawie gotowa.
Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
-nowe wahacze
-nowe tarcze kotwiczne
-kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
-nowe łożyska kół
-nowe sprężyny
-nowe odbojniki
-nowe przeguby wersja wzmocniona
Reszta podwozia:
-nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
-nowe wszystkie linki i przelotki
-nowe przewody paliwowe + filtr
-wiązka odświeżona i umocowana
-cewka zapłonowa wypolerowana
Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze. 

Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
koszulki już mam.
 Pozdrawiam MotoKillerów!
    Komora prawie gotowa.
    Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
    -nowe wahacze
    -nowe tarcze kotwiczne
    -kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
    -nowe łożyska kół
    -nowe sprężyny
    -nowe odbojniki
    -nowe przeguby wersja wzmocniona
    Reszta podwozia:
    -nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
    -nowe wszystkie linki i przelotki
    -nowe przewody paliwowe + filtr
    -wiązka odświeżona i umocowana
    -cewka zapłonowa wypolerowana
    Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
    Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
    Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.

    Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.

    Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze.

    Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
    koszulki już mam.
    Pozdrawiam MotoKillerów!
    29 sierpnia 2014, 2:55 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Jest to projekt mojego kolegi, pod maską znajduje się silnik V6 2.5 litra z Opla Omegi. Wszystkie modyfikacje są wykonane przez niego, łącznie z zawieszeniem, które chcę Wam pokazać. Przepraszam za dźwięki w tle i śmiech. Auto było w trakcie budowy, więc nie zwracajcie uwagi na jego wygląd.
    28 sierpnia 2014, 17:31 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    BMW Isetta – Wyprodukowano łącznie aż 161 728 egzemplarzy tego mikrusa.
    Wyprodukowano łącznie aż 161 728 egzemplarzy tego mikrusa.
    25 sierpnia 2014, 20:40 przez Kamilhosek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren P1 GTR jest jeszcze mocniejszy, ma 986 KM! – Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Przekroje samochodów "Fiat 126 (1973)" – SILNIK
pojemność skokowa:  594 ccm
moc:  23KM
moment obr.:  39Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  rzędowy, 2
położenie silnika:  tył
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  73.50mm x 70.00mm
typ:  OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
stopień sprężania:  7.50:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  54s
prędkość maksymalna:  105km/h
stosunek mocy do masy:  0.04 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  bębnowe / bębnowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  3054mm
szerokość:  1378mm
wysokość:  1302mm
rozstaw osi:  1840mm
prześwit:  140mm
masa:  580kg
pojemność zbiornika paliwa:  21 litrów

CIEKAWOSTKI
-Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
-W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    SILNIK
    pojemność skokowa: 594 ccm
    moc: 23KM
    moment obr.: 39Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 2
    położenie silnika: tył
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 73.50mm x 70.00mm
    typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
    stopień sprężania: 7.50:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 54s
    prędkość maksymalna: 105km/h
    stosunek mocy do masy: 0.04 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: bębnowe / bębnowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 3054mm
    szerokość: 1378mm
    wysokość: 1302mm
    rozstaw osi: 1840mm
    prześwit: 140mm
    masa: 580kg
    pojemność zbiornika paliwa: 21 litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
    -W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
    1 sierpnia 2014, 16:05 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tak wygląda zupełnie nowa Mazda2 na rok 2015 – Mazda zaprezentowała zupełnie nowy model Mazda2, którego produkcja została właśnie uruchomiona w fabryce w Hofu, znajdującym się na południowy wschód od Hiroszimy. Od wprowadzenia na rynek w 1996 roku zaprezentowano już trzy generacje samochodu, które łącznie sprzedały się w liczbie ponad 2,4 mln egzemplarzy.

Nowa Mazda 2 wg słów producenta ma wyznaczyć zupełnie nowy standard w segmencie B. Pod maską znajdą się jednostki wysokoprężne i benzynowe o pojemności 1.5 litra i wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.
    Mazda zaprezentowała zupełnie nowy model Mazda2, którego produkcja została właśnie uruchomiona w fabryce w Hofu, znajdującym się na południowy wschód od Hiroszimy. Od wprowadzenia na rynek w 1996 roku zaprezentowano już trzy generacje samochodu, które łącznie sprzedały się w liczbie ponad 2,4 mln egzemplarzy.

    Nowa Mazda 2 wg słów producenta ma wyznaczyć zupełnie nowy standard w segmencie B. Pod maską znajdą się jednostki wysokoprężne i benzynowe o pojemności 1.5 litra i wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.
    Spot Audi S i RS – W zeszły weekend odbył się spot Audi z pod znaku S i RS. Łącznie uzbierało się 10009 KM!!(nie wszystkie auta na zdjęciu) Świetne Auta, bardzo pozytywne osoby i atmosfera. Nie mogło nas tam nie być. Do następnego Panowie i Panie.
    W zeszły weekend odbył się spot Audi z pod znaku S i RS. Łącznie uzbierało się 10009 KM!!(nie wszystkie auta na zdjęciu) Świetne Auta, bardzo pozytywne osoby i atmosfera. Nie mogło nas tam nie być. Do następnego Panowie i Panie.
    11 lipca 2014, 0:36 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    VW SP2 – Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany  lub "Special Project".
W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    Volkswagen SP2 to samochód marki Volkswagen produkowany w latach 1972-1976 głównie na rynek brazylijski.
    Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany lub "Special Project".
    W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
    Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
    Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
    2 lipca 2014, 14:24 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    FSM Beskid 106 1983r – Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski 

FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    Wystawa aut "Polski sen o motoryzacji" Piotrków Trybunalski

    FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
    Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.
    30 czerwca 2014, 14:17 przez bikerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne