Szukaj
Znalazłem 137 takich materiałów
Zawieszenie tylne ukończone i tylne hamulce:
-nowe wahacze
-nowe tarcze kotwiczne
-kompletny układ hamulcowy nowy, łącznie z pedałami, pompą hamulcową i zbiorniczkiem
-nowe łożyska kół
-nowe sprężyny
-nowe odbojniki
-nowe przeguby wersja wzmocniona
Reszta podwozia:
-nowy zbiornik paliwa z wskaźnikiem
-nowe wszystkie linki i przelotki
-nowe przewody paliwowe + filtr
-wiązka odświeżona i umocowana
-cewka zapłonowa wypolerowana
Wszystkie śruby i nakrętki wkręcane na miedź spray( stąd te rudawe place)
Prace idą powoli gdyż poświęcam temu projektowi kilka godzin tygodniowo:(.
Każdy element jest tam gdzie powinien się znajdować i wszystko poskręcane tak jak należy- składam wiernie z książką bez pośpiechu.
Proszę nie zadawać pytań czy warto czy nie i że się nie opłaca. Stwierdziłem że warto uratować ten samochód, a że już kiedyś marzyłem by złożyć coś od podstaw to robię to zgodnie ze sztuką, a nie na sztukę.
Jeśli ktoś ma jakieś sugestie, podpowiedzi bądź po prostu się to podoba to proszę o komentarze.
Oczywiście będzie logo MOTOKILLER.pl,
koszulki już mam.
Pozdrawiam MotoKillerów!
pojemność skokowa: 594 ccm
moc: 23KM
moment obr.: 39Nm
układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 2
położenie silnika: tył
ustawienie silnika: podłużnie
średnica x skok tłoka: 73.50mm x 70.00mm
typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
stopień sprężania: 7.50:1
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 54s
prędkość maksymalna: 105km/h
stosunek mocy do masy: 0.04 KM/kg
ZAWIESZENIE
napęd: na koła tylne
hamulce przód / tył: bębnowe / bębnowe
skrzynia biegów: liczba biegów: 4, skrzynia biegów: manualna
WYMIARY i WAGI
długość: 3054mm
szerokość: 1378mm
wysokość: 1302mm
rozstaw osi: 1840mm
prześwit: 140mm
masa: 580kg
pojemność zbiornika paliwa: 21 litrów
CIEKAWOSTKI
-Łącznie wyprodukowano 4671586 sztuk Fiatów 126, z czego we Włoszech powstało 1352912 sztuk. W Polsce wyprodukowano łącznie 3318674 sztuk Fiatów 126, z czego w Bielsku-Białej – 1152325, a w Tychach – 2166349.
-W latach 1974-75 austriacka firma Steyr-Daimler-Puch w miejscowości Graz produkowała własną wersję Fiata 126, zwaną Fiat-Steyr 126 lub Steyr-Puch 126, gdzie przychodziły samochody bez silnika i bez kół.Montowany był własny, dwucylindrowy silnik typu bokser,o parametrach i osiągach lepszych niż Fiat 126 600. Pojemność skokowa wynosiła 643 cm³, moc 25 KM, moment obrotowy 41Nm przy, stopień sprężania 7,8. Silnik ten zapewniał wyraźnie lepsze osiągi niż 126p 600, do 100 km/h w zaledwie 37s zamiast 54s. Prędkość maksymalna również wzrosła do ok. 115 km/h (126p - 105 km/h). Spalanie było wyższe o ok. pół litra na 100 km. Samochód seryjnie wyposażony był w niezależne ogrzewanie benzynowe co miało wpływ na wyższą cenę o ok. 23%
Nowa Mazda 2 wg słów producenta ma wyznaczyć zupełnie nowy standard w segmencie B. Pod maską znajdą się jednostki wysokoprężne i benzynowe o pojemności 1.5 litra i wyjątkowo niskim zużyciu paliwa.
W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.
Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
Nazwa SP może oznaczać São Paulo, gdzie samochód ten był produkowany lub "Special Project".
W 1969 roku rozpoczęto w Brazylii prace nad stworzeniem sportowego samochodu do produkcji na rodzimy rynek. Prototyp nazwany "projekt-X" został po raz pierwszy pokazany na niemieckich targach przemysłowych w 1971 roku. Rok później pierwszy egzemplarz SP2 wyjechał na ulice.
Volkswagen SP został zbudowany na bazie Volkswagena 411/412. Powstały dwie wersje silnikowe: SP1 z silnikiem o pojemności 1.6 dm³ oraz 1.7 dm³. Ten drugi osiągał moc maksymalną 75 KM. Samochód ten stał się obiektem znacznego zainteresowania z racji konstrukcji, wnętrza, wysokiej jakości wykończenia. Jego największą wadą jednak były zbyt słabe silniki; wersja SP1 szybko przestała być wytwarzana.
Wyprodukowano łącznie 10205 egzemplarzy tego modelu, z czego do Europy wyeksportowano ich 670.
FSM Beskid 106 − polski samochód koncepcyjny o jednobryłowym nadwoziu zaprojektowany na początku lat 80. XX wieku w Ośrodku Badawczo-Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych BOSMAL w Bielsku-Białej. Łącznie powstało 7 egzemplarzy tego modelu w czterech wersjach. Karoseria odznaczała się bardzo niskim współczynnikiem oporu powietrza wynoszącym Cx=0,29, który powodował, że Beskid zużywał 3,9 l paliwa na 100 km przy prędkości 90 km/h.
Początkowo w aucie zamontowano chłodzony cieczą silnik o pojemności 594 cm³ i mocy maksymalnej 20,6 kW (28KM)osiąganej przy 5500 obr./min.