Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8)

    Tak wygląda zupełnie nowy Volkswagen Passat (B8) – Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła. 

W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Pod maską znalazł się m.in. zupełnie nowy 4-cylindrowy silnik TDI o pojemności 2 litrów. Jednostka wyposażona została m.in. w bezpośredni wtrysk oraz system bi-turbo, co oznacza że generuje imponujące 240 KM i równe 500 Nm przy zachowaniu spalania 5,3 litra na 100 km. Prędkość maksymalna tej wersji to 240 km/h. Ponadto auto z 240-konnym dieslem współpracuje z 7-biegową skrzynią DSG oraz napędem na wszystkie 4 koła.

    W przypadku jednostek benzynowych moce startują od 125 KM z silnika o nieznanych parametrach. Nieco mocniejszy jest silnik 1.4 TSI generujący 150 KM i wyposażony w system aktywnego odłączania cylindrów, dzięki czemu wg Volkswagena auto spala 4,9 litra na 100 km. To o 1,3 litra mniej niż poprzednik. Klienci będą mieli do wyboru także jednostki benzynowe o mocach 180 KM, 220 KM oraz najmocniejszy w ofercie – 2.0 TSI 280 KM.

    Zupełną nowością w ofercie jest hybrydowy Passat typu plug-in. Pod jego maską znajduje się jednostka benzynowa TSI o mocy 156 KM wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 107 KM (80 kW). Auto w tej wersji może przejechać 50 km zupełnie nie zużywając benzyny. Jednostki mogą też działać równolegle, a wtedy pod nogą kierowcy dostępne jest łącznie 211 KM. Spalanie w tym przypadku wynosi uwaga – 1,5 litra na 100 km.
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…