Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 137 takich materiałów
    Polonez Analog – Ta Wersja Poloneza przystosowana do jazdy w terenie, pierwsza wersja powstała w roku 1994. Projektem nadwozia późniejszego prototypu zajął się Cezary Nawrot. Zawieszenie było takie same jak te w poprzednich modelach. 30 kwietnia 1994 na Międzynarodowych Targach Poznańskich zaprezentowano „Analoga 4”. Łącznie wyprodukowano 7 sztuk. Badania nad terenowym Polonezem wstrzymano, gdy nowym właścicielem FSO zostało południowokoreańskie Daewoo
    Ta Wersja Poloneza przystosowana do jazdy w terenie, pierwsza wersja powstała w roku 1994. Projektem nadwozia późniejszego prototypu zajął się Cezary Nawrot. Zawieszenie było takie same jak te w poprzednich modelach. 30 kwietnia 1994 na Międzynarodowych Targach Poznańskich zaprezentowano „Analoga 4”. Łącznie wyprodukowano 7 sztuk. Badania nad terenowym Polonezem wstrzymano, gdy nowym właścicielem FSO zostało południowokoreańskie Daewoo
    21 maja 2012, 5:23 przez teereex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    FSO POLONEZ – FSO Polonez – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równorzędnie aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu hatchback. W 1988 wprowadzono wersję użytkową Poloneza, Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    FSO Polonez – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez Fabrykę Samochodów Osobowych w Warszawie od 3 maja 1978 do 22 kwietnia 2002 roku. Powstał jako następca Polskiego Fiata 125p, który był jednak produkowany równorzędnie aż do 1991 roku. Przez cały okres produkcji samochód przeszedł kilka większych modernizacji, wprowadzano także kolejne odmiany.
    Samochód odziedziczył po poprzedniku większość rozwiązań technicznych, w tym: układ przeniesienia napędu, zmodyfikowane silniki, układ hamulcowy oraz zawieszenie. Nowością było 5-drzwiowe nadwozie typu hatchback. W 1988 wprowadzono wersję użytkową Poloneza, Truck. W 1991 roku przeprowadzono gruntowną modernizację wprowadzając wersję Caro z nowym nadwoziem. Od 1996 dostępna była wersja sedan - Atu, rok później przeprowadzono ostatnią poważniejsza modyfikację Poloneza wprowadzając modele Caro i Atu Plus. Od 1999 dostępna była także wersja Kombi. Produkcję zawieszono 22 kwietnia 2002 roku, łącznie z zestawami montażowymi wyprodukowano 1 061 807 egzemplarzy modelu w różnych wersjach (bez dostawczych Trucków i vanów Cargo).
    15 maja 2012, 16:19 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Challenger – Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory  przekraczające 400 KM.

Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    Dodge Challenger wraz z siostrzanym modelem Plymouth Barracuda stanowiły schyłkowy produkt epoki, w której panowała moda na tzw. Pony-cars, czyli samochody mocne, szybkie i jednocześnie tanie. Klasę Pony – cars cechowały także mniejsze rozmiary niż większość amerykańskich krążowników szos, zaś ich nabywcami byli z reguły młodzi ludzie.

    Challenger miał pozwolić koncernowi Chryslera uzyskać wpływy w segmencie rynku opanowanym przez Forda Mustanga oraz modele GM: Chevroleta Camaro i Pontiaca Firebird.

    Atutami samochodu miała być opływowa linia nadwozia w odmianie coupe tradycyjnie nazywanej hardtop, oraz elegancja w odmianie z otwartym dachem zwanej convertible. Ponadto Challengera wyposażono w całą gamę silników sześcio- i ośmiocylindrowych o mocach od skromnych 145 KM, aż po siedmiolitrowe „Hemi” - prawdziwe potwory przekraczające 400 KM.

    Dodatkowo klientów miało przyciągnąć bogactwo i różnorodność wyposażenia. Samochód sprzedawano w trzech zasadniczych wersjach: podstawowej Basic, szybszej T/A ( nazwę zapożyczono od słynnych amerykańskich wyścigów Trans America ), oraz stojącej na szczycie hierarchii wersji Track and Road ( droga i teren ), czyli T/R.

    Te wszystkie wyżej wymienione cechy zaowocowały błyskotliwym startem Challengera na rynku – w roku premiery sprzedano 76 935 egzemplarzy. Od początku wzięciem nie cieszyła się odmiana z otwieranym dachem, której przez dwa lata sprzedano tylko 5741 sztuk i dlatego z końcem 1971 roku została wykreślona z programu produkcyjnego.

    Niestety Dodge padł ofiarą przemijającej mody na samochody typu Pony i jego sprzedaż zmniejszała się z roku na rok, osiągając 16 437 sztuk w 1974 roku. Stało się to przyczyną rezygnacji z dalszej produkcji Challengera.

    Łącznie w ciągu pięciu lat powstało 179 264 egzemplarzy modelu Challenger.

    Zaprojektowany przez Carla Camerona produkowana w Hamtramck w Michigan i Los Angeles w Californii z 4 biegowa manualną skrzynią biegów lub 3 biegowym automatem i silnikami:

    3.7 i (145KM)
    5.2 i V8 (230KM)
    5.6 i V8 (275KM)
    5.9 i V8 (245KM)
    6.3 i V8 (290KM)
    7.2 i V8 (375KM)
    7.0 V8 HEMI (425KM)
    12 kwietnia 2012, 15:15 przez juras737 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Beetle – Volkswagen Typ 1, szerzej znany jako Volkswagen Beetle czy też Volkswagen Garbus – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką markę Volkswagen (VW) w latach 1938-2003. Z ponad 21.000.000 wyprodukowanymi egzemplarzami w konfiguracji: chłodzony powietrzem silnik umieszczony za osią tylną z napędem tylnym, Garbus był najdłużej i najliczniej produkowanym modelem samochodu w historii motoryzacji.
Łącznie wyprodukowano 21.529.464 egzemplarzy modelu (z czego 15.444.858 w Niemczech - w tym 330.251 kabrioletów, około 3.350.000 w Brazylii).
    Volkswagen Typ 1, szerzej znany jako Volkswagen Beetle czy też Volkswagen Garbus – kompaktowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką markę Volkswagen (VW) w latach 1938-2003. Z ponad 21.000.000 wyprodukowanymi egzemplarzami w konfiguracji: chłodzony powietrzem silnik umieszczony za osią tylną z napędem tylnym, Garbus był najdłużej i najliczniej produkowanym modelem samochodu w historii motoryzacji.
    Łącznie wyprodukowano 21.529.464 egzemplarzy modelu (z czego 15.444.858 w Niemczech - w tym 330.251 kabrioletów, około 3.350.000 w Brazylii).
    25 lutego 2012, 12:20 przez Lalus00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tą akcję Motokiller popiera. My chcemy tanio tankować nasze samochody – Wywalczmy paliwo za 4 złote!

- Za paliwo płacimy tyle samo co mieszkańcy Europy Zachodniej, ale zarabiamy dużo mniej, a ceny wciąż rosną - zauważa Michał Denisiuk, inicjator akcji protestacyjnej w Warszawie i wymienia: - ON w Niemczech kosztuje 6.54 zł przy pensji minimalnej 5192 zł, w Luksemburgu 5,54 zł przy zarobkach co najmniej 7664 zł. Polska? 5,80 zł za 1500 zł brutto. Trzeba stanowczo powiedzieć "nie" i pokazać politykom, że nie ustąpimy.
STOP podwyżkom cen paliw

Miasta, które będą uczestniczyć w proteście dnia 28 stycznia:

Brzeg: 
Zablokujemy Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Jasiński Łukasz - 886-33-07-33 

Bielsko Biała: 
Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115 

Busko Zdrój: 
Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843 

Chodzież: 
Zbiórka 28.01 12:00 na parkingu "Porcelany 3", przejazd obwodnicą z prędkością 20km/h, wjazd do miasta i przejazd przez całe miasto z prędkością 20km/h docelowo do stacji ORLEN + tankowanie po litrze paliwa każdy. Michał - 533589774 

Gdynia: 
Zbiórka: 28.01 godz 12:00 TESCO ul. Nowowiczlińska Przy sklepie zoologicznym! Przejazd przez miasto i powrót obwodnicą. 

Gliwice: 
Dnia 28 stycznia 2012r. (sobota), godzina 13:20 zbiórka Auchan Gliwice (przy autostradzie A4). Wyjazd o godzinie 13:35. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą A4 z prędkością 40km/h, wyprzedzając się co jakiś czas z prędkością 50km/h. na trasie Gliwice-Katowice-Gliwice. mail.catherin@gmail.com 

Gogolin: 
Organizujemy protest na węźle Gogolin autostrady A4 w strone Katowic by spotkać się z drugim protestem idącym z Bielska Białej na Katowice Zbiórka: 28.01 12:00 na parkingu węzła Gogolin 

Gorzów Wielkopolski: 
Blokowana będzie obwodnica z Mysliborskiej w kierunku Skwierzyny i powrót tą samą trasą. Organizator: Bercik 721403495 

Krapkowice: 
Blokowana autostrada A4 w kierunku na Strzelce Opolskie i Opole Miejsce zbiórki: Orlen przy drodze nr. 45

Kraków: 
Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858 

Legnica: 
Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na stacjach Orlen oraz Lotos na ulicy Nowodworskiej w Legnicy o 12.15 wyjeżdżamy na A4 Kontakt 723459559 -- Mateusz 

Nowy Sącz: 
Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD 

Opoczno: 
Przejazd krajową 12 z prędkością 30-40 km/h, po czym wjazd do miasta i jazda w mieście z podobną prędkością, i docelowo na stacje ORLEN gdzie stacja zablokowana zostanie poprzez kilkukrotne tankowanie za 5 zł. Zbiórka kierowców: 28.01 godz 12:00 na parkingu przy basenie o godz. 12:00 Organizator: Marek Kałkowski 782-132-380

Ostrów Wielkopolski: 
Zbiórka 28.01 godz 12:00 na dworcu PKS przy ul.Dworcowej.Blokada ulic Dworcowej i Głogowskiej w obie strony ul. Wojska Polskiego, kawałek Raszkowskiej, dlalej ul. Alei Słowackiego, kawałek Kaliskiej aż do Galerii Ostrovia, przejazd obwodnicą miasta. Odbicie na węźle Franklinów i wyjazd powrotny do miasta od ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Krotoszyńską, przejazd do ul. Dworcowej, gdzie zakończy się akcja. Jedziemy z prędkością 20 - 30 km/h Organizatorzy: Adrian Tomala tel. 885-990-762 oraz Krzysztof Kmieciak tel. 695-665-472 

Poznań: 
28.01 spotykamy się o 12 przy stacji paliw obok dworca autobusowego Górczyn, następnie wspólnie wyruszamy na trasę szybkiego ruchu w stronę Auchan Komorniki.Oczywiście prędkość jazdy w granicach 20-30km/h. Organizator: Paula 601 616 559 

Radom: 
Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem 

Słupsk: 
Zbiórka : 28.01 Hala Grfia na Szczecińskiej godzina 12:00, Przejazd przez ulicę Szczecińską w strone miasta z prędkośćią 30km / h , Tuwima, Deotymy, Jana Pawła II, Garncarska, Gdańska, Kierunek Redzikowo, wjazd na obwodnice Słupska, odbicie w strone Szczecina, odbicie z obwodnicy w ul Westerplatte, Wiejska, Garncarska, Jagiełły, Tuwima, Szczecińska i powrót pod Halę Gryfie, łącznie około 40min jazdy. 792179732 - Piskorski http://www.facebook.com/events/123430697777359/ 

Tarnów: 
Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl 

Tychy: 
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę ekspresową S1 na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza (40km). Protest będzie polegał na poruszaniu się ekspresówką prędkością 40km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012, godz. 12:00, Tychy - parking TESCO przy ul. Towarowej. Kontakt: Karol Mazur 515-135-808 

Tychy II: 
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę na odcinku Tychy - Katowice. Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców: 28 stycznia 2012 godz. 12:00 Na Parkingu na Paprocanach Kontakt Kamil 697-656-529 

Warszawa: 
Dnia 28 stycznia 2012 chcemy zablokować drogę ekspresową S-8 na odcinku Mory - do mostu Grota, dalej Wisłostradą - Łazienkowska - Myśliwiecka na Wiejskiej kończąc!! Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą ekspresową 40km/h a w mieście 30 km/h Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012r. godz. 12.00Parking TESCO ul Połczyńska, Warszawa ( trasa wylotowa na POZNAŃ) Jarek: 78 11 55 262 jarekpawel2012@gmail.com 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044Tomasz Rudzki 

Wrocław: 
ZBIÓRKA GODZ. 10:30 W SIECHNICACH PARKING KOŁO SZKLARNI. Jeśli ktoś nie wie gdzie to jest, możliwość zbiórki o godz. 10 na parkingu przy Wzgórzu Andersa we Wrocławiu.Po zbiórce udajemy się do Brzegu skąd wspólnie z uczestnikami z Brzegu wracamy do Wrocławia. Organizatorki: Mayka 694282411 i Natalia 603488933 

Zabrze: 
Blokada drogi DK 88 Zbiórka 28.01 12:00 parking przy M1 (koło serwisu Nurauto) Daniel 511-442-077 

Zduńska Wola: 
Zbiórka: Zduńska Wola 28.01 Plac Wolności(parking) godz. 12.00 Telefon kontaktowy: Tomek - 727-911-619

STALOWA WOLA

W Stalowej Woli kierowcy również planują przyłączyć się do protestu. Ma on polegać na zablokowaniu przez kierowców dróg ważnych dla miasta i okolicy. Konwój o godzinie 12:00 ma wyruszyć ze stacji paliw Orlen (obok Tesco), aby uczestniczyć wystarczy czerwona wstążka na antenie samochodowej, następnie udać się w stronę cmentarza komunalnego i ulicą Ofiar Katynia. Następnie auta jadąc dwupasmówką będą kierowały się najprawdopodobniej w stronę stacji PKP w Nisku. Droga ma zostać zablokowana, gdyż samochody mają poruszać się około 30 km/h. Konwój samochodów ma zawrócić na drodze obok dworca kolejowego i ponownie skierować się w stronę Stalowej Woli. Cały protest potrwa około 1-2 godziny. Wszystko zależy od tego ilu kierowców ze Stalowej Woli, Niska i okolic przyłączy się do protestu.

Rzeszów

Dnia 28 Stycznia chcemy zablokować drogę krajową NR4 na odcinku
RZESZÓW - ŁAŃCUT - RZESZÓW. Protest będzie polegał na poruszaniu
się prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec
rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy
autostrady podczas Euro 2012.

Najnowsze dane tutaj: 

http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076?sk=wall

I jeszcze ciekawa tabelka:
    Wywalczmy paliwo za 4 złote!

    - Za paliwo płacimy tyle samo co mieszkańcy Europy Zachodniej, ale zarabiamy dużo mniej, a ceny wciąż rosną - zauważa Michał Denisiuk, inicjator akcji protestacyjnej w Warszawie i wymienia: - ON w Niemczech kosztuje 6.54 zł przy pensji minimalnej 5192 zł, w Luksemburgu 5,54 zł przy zarobkach co najmniej 7664 zł. Polska? 5,80 zł za 1500 zł brutto. Trzeba stanowczo powiedzieć "nie" i pokazać politykom, że nie ustąpimy.
    STOP podwyżkom cen paliw

    Miasta, które będą uczestniczyć w proteście dnia 28 stycznia:

    Brzeg:
    Zablokujemy Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Jasiński Łukasz - 886-33-07-33

    Bielsko Biała:
    Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115

    Busko Zdrój:
    Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843

    Chodzież:
    Zbiórka 28.01 12:00 na parkingu "Porcelany 3", przejazd obwodnicą z prędkością 20km/h, wjazd do miasta i przejazd przez całe miasto z prędkością 20km/h docelowo do stacji ORLEN + tankowanie po litrze paliwa każdy. Michał - 533589774

    Gdynia:
    Zbiórka: 28.01 godz 12:00 TESCO ul. Nowowiczlińska Przy sklepie zoologicznym! Przejazd przez miasto i powrót obwodnicą.

    Gliwice:
    Dnia 28 stycznia 2012r. (sobota), godzina 13:20 zbiórka Auchan Gliwice (przy autostradzie A4). Wyjazd o godzinie 13:35. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą A4 z prędkością 40km/h, wyprzedzając się co jakiś czas z prędkością 50km/h. na trasie Gliwice-Katowice-Gliwice. mail.catherin@gmail.com

    Gogolin:
    Organizujemy protest na węźle Gogolin autostrady A4 w strone Katowic by spotkać się z drugim protestem idącym z Bielska Białej na Katowice Zbiórka: 28.01 12:00 na parkingu węzła Gogolin

    Gorzów Wielkopolski:
    Blokowana będzie obwodnica z Mysliborskiej w kierunku Skwierzyny i powrót tą samą trasą. Organizator: Bercik 721403495

    Krapkowice:
    Blokowana autostrada A4 w kierunku na Strzelce Opolskie i Opole Miejsce zbiórki: Orlen przy drodze nr. 45

    Kraków:
    Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858

    Legnica:
    Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na stacjach Orlen oraz Lotos na ulicy Nowodworskiej w Legnicy o 12.15 wyjeżdżamy na A4 Kontakt 723459559 -- Mateusz

    Nowy Sącz:
    Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD

    Opoczno:
    Przejazd krajową 12 z prędkością 30-40 km/h, po czym wjazd do miasta i jazda w mieście z podobną prędkością, i docelowo na stacje ORLEN gdzie stacja zablokowana zostanie poprzez kilkukrotne tankowanie za 5 zł. Zbiórka kierowców: 28.01 godz 12:00 na parkingu przy basenie o godz. 12:00 Organizator: Marek Kałkowski 782-132-380

    Ostrów Wielkopolski:
    Zbiórka 28.01 godz 12:00 na dworcu PKS przy ul.Dworcowej.Blokada ulic Dworcowej i Głogowskiej w obie strony ul. Wojska Polskiego, kawałek Raszkowskiej, dlalej ul. Alei Słowackiego, kawałek Kaliskiej aż do Galerii Ostrovia, przejazd obwodnicą miasta. Odbicie na węźle Franklinów i wyjazd powrotny do miasta od ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Krotoszyńską, przejazd do ul. Dworcowej, gdzie zakończy się akcja. Jedziemy z prędkością 20 - 30 km/h Organizatorzy: Adrian Tomala tel. 885-990-762 oraz Krzysztof Kmieciak tel. 695-665-472

    Poznań:
    28.01 spotykamy się o 12 przy stacji paliw obok dworca autobusowego Górczyn, następnie wspólnie wyruszamy na trasę szybkiego ruchu w stronę Auchan Komorniki.Oczywiście prędkość jazdy w granicach 20-30km/h. Organizator: Paula 601 616 559

    Radom:
    Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem

    Słupsk:
    Zbiórka : 28.01 Hala Grfia na Szczecińskiej godzina 12:00, Przejazd przez ulicę Szczecińską w strone miasta z prędkośćią 30km / h , Tuwima, Deotymy, Jana Pawła II, Garncarska, Gdańska, Kierunek Redzikowo, wjazd na obwodnice Słupska, odbicie w strone Szczecina, odbicie z obwodnicy w ul Westerplatte, Wiejska, Garncarska, Jagiełły, Tuwima, Szczecińska i powrót pod Halę Gryfie, łącznie około 40min jazdy. 792179732 - Piskorski http://www.facebook.com/events/123430697777359/

    Tarnów:
    Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl

    Tychy:
    Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę ekspresową S1 na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza (40km). Protest będzie polegał na poruszaniu się ekspresówką prędkością 40km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012, godz. 12:00, Tychy - parking TESCO przy ul. Towarowej. Kontakt: Karol Mazur 515-135-808

    Tychy II:
    Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę na odcinku Tychy - Katowice. Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców: 28 stycznia 2012 godz. 12:00 Na Parkingu na Paprocanach Kontakt Kamil 697-656-529

    Warszawa:
    Dnia 28 stycznia 2012 chcemy zablokować drogę ekspresową S-8 na odcinku Mory - do mostu Grota, dalej Wisłostradą - Łazienkowska - Myśliwiecka na Wiejskiej kończąc!! Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą ekspresową 40km/h a w mieście 30 km/h Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012r. godz. 12.00Parking TESCO ul Połczyńska, Warszawa ( trasa wylotowa na POZNAŃ) Jarek: 78 11 55 262 jarekpawel2012@gmail.com 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044Tomasz Rudzki

    Wrocław:
    ZBIÓRKA GODZ. 10:30 W SIECHNICACH PARKING KOŁO SZKLARNI. Jeśli ktoś nie wie gdzie to jest, możliwość zbiórki o godz. 10 na parkingu przy Wzgórzu Andersa we Wrocławiu.Po zbiórce udajemy się do Brzegu skąd wspólnie z uczestnikami z Brzegu wracamy do Wrocławia. Organizatorki: Mayka 694282411 i Natalia 603488933

    Zabrze:
    Blokada drogi DK 88 Zbiórka 28.01 12:00 parking przy M1 (koło serwisu Nurauto) Daniel 511-442-077

    Zduńska Wola:
    Zbiórka: Zduńska Wola 28.01 Plac Wolności(parking) godz. 12.00 Telefon kontaktowy: Tomek - 727-911-619

    STALOWA WOLA

    W Stalowej Woli kierowcy również planują przyłączyć się do protestu. Ma on polegać na zablokowaniu przez kierowców dróg ważnych dla miasta i okolicy. Konwój o godzinie 12:00 ma wyruszyć ze stacji paliw Orlen (obok Tesco), aby uczestniczyć wystarczy czerwona wstążka na antenie samochodowej, następnie udać się w stronę cmentarza komunalnego i ulicą Ofiar Katynia. Następnie auta jadąc dwupasmówką będą kierowały się najprawdopodobniej w stronę stacji PKP w Nisku. Droga ma zostać zablokowana, gdyż samochody mają poruszać się około 30 km/h. Konwój samochodów ma zawrócić na drodze obok dworca kolejowego i ponownie skierować się w stronę Stalowej Woli. Cały protest potrwa około 1-2 godziny. Wszystko zależy od tego ilu kierowców ze Stalowej Woli, Niska i okolic przyłączy się do protestu.

    Rzeszów

    Dnia 28 Stycznia chcemy zablokować drogę krajową NR4 na odcinku
    RZESZÓW - ŁAŃCUT - RZESZÓW. Protest będzie polegał na poruszaniu
    się prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec
    rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy
    autostrady podczas Euro 2012.

    Najnowsze dane tutaj:

    http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076?sk=wall

    I jeszcze ciekawa tabelka:

    22 stycznia 2012, 1:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (59)
    Te samochodziki wbrew pozorom władają olbrzymią mocą wahającą się w okolicach 1500KM (turbinki, nie turbinki, kompresorki, co idzie łącznie z N2O[nie wiem niestety jaka pojemność ani ile garów, choć myślę że tam fał ósemka drzemie]). Piętą Achillesową są koła - łatwo je urwać, ale są tak skonstruowane, że jeszcze łatwiej naprawić. Opony - takie nie inne, gdyż trzeba chwycić jakoś ten piach (pośmigają nawet po wodzie)... Imprezy rozgrywają się w krajach Skandynawskich i na wyspach (również w Danii). JESZCZE JEDEN FILM: http://www.youtube.com/watch?v=uaRhBXsmiAk
    18 stycznia 2012, 20:54 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Markko Märtin - estoński kierowca rajdowy. Był fabrycznym kierowcą zespołów Subaru, Forda i Peugeota. W latach 1997–1999 jego pilotem był rodak Toomas Kitsing, a w latach 2000–2005 Brytyjczyk Michael Park.
    Swoją karierę rajdową Märtin rozpoczął w 1994 roku, a jego pierwszym samochodem była Łada Samara. W sierpniu 1997 roku zadebiutował w Rajdowych Mistrzostwach Świata jadąc Toyotą Celiką Turbo 4WD. Debiutanckiego Rajdu Finlandii nie ukończył z powodu awarii skrzynii biegów. W latach 1997 i 1998 wywalczył dwa tytuły mistrza Estonii. W 2001 roku został członkiem zespołu Subaru, a w latach 2002-2004 był fabrycznym kierowcą zespołu Forda. W listopadzie 2002 roku podczas Rajdu Wielkiej Brytanii 2002 po raz pierwszy w karierze stanął na podium w rajdzie mistrzostw świata – zajął drugą pozycję. Z kolei w czerwcu 2003 wygrał swój pierwszy rajd w mistrzostwach świata, Rajd Grecji. W 2004 roku zajął 3. miejsce w klasyfikacji generalnej mistrzostw świata, najwyższe w swojej karierze. W 2005 roku odszedł do zespołu Peugeota. 18 września 2005 na ostatnim odcinku Rajdu Wielkiej Brytanii miał wypadek, w wyniku którego zginął jego pilot Michael Park. Wtedy też Märtin wycofał się ze startów w rajdowych mistrzostwach świata.
    W swojej karierze Märtin wygrał łącznie pięć rajdów w mistrzostwach świata. 18 razy w swojej karierze stawał na podium w rajdach mistrzostw świata. Zdobył w nich 207 punktów. Wygrał 101 odcinków specjalnych.
    17 stycznia 2012, 21:32 przez ~aleksinho11 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wikipedia