Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Wieczór przy aucie – Tak jak kolega nitro997 zadbałem o samochodzik  i wpadły nowe oleje, płyny, filtry, tarcze i klocki, których na zdj nie widać. Zapachy, oraz w końcu ramki na rejestrację. Ostatnio już dostałem pouczenie, ze wożę tablice w środku, w nie widocznym miejscu.
    Tak jak kolega nitro997 zadbałem o samochodzik i wpadły nowe oleje, płyny, filtry, tarcze i klocki, których na zdj nie widać. Zapachy, oraz w końcu ramki na rejestrację. Ostatnio już dostałem pouczenie, ze wożę tablice w środku, w nie widocznym miejscu.
    23 listopada 2016, 20:55 przez berton121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zanim zaczniesz przyśpieszać, zacznij hamować – Tymi właśnie świętymi słowami przedstawiam zestaw do mojej furki.
    Tymi właśnie świętymi słowami przedstawiam zestaw do mojej furki.
    Takim przepisom mówimy stanowcze nie! – Od 1 stycznia 2017 roku drożeją stawki OC. Paliwo objęte jest wysokimi podatkami i cały czas drożeje. Czy to koniec niespodzianek? A skądże! Oto rządzący stworzyli projekt nowej akcyzy. To już jest skandal i jawne rabowanie naszych (obywateli) kieszeni! Ponad 18 000 zł akcyzy za klasyka z dużym silnikiem. Nie godzimy się na to! We wtorek 15 listopada komisja senacka będzie obradowała nad tym projektem! Może zrobimy małą zbiórkę niezadowolonych Polaków pod senatem? Dość już wyzysku kierowców! UDOSTĘPNIAJ ten materiał. Zbierzmy się razem i pokażmy ilu nas niezadowolonych jest. ŻĄDAMY NORMALNYCH AKCYZ I NORMALNYCH ZAROBKÓW! To nie może tak działać, że zarabiamy mało, a akcyzę płacimy ogromną. Mam powiedzmy 30 000 na samochód. Idę do ASO i mam wybór prawie żaden. A potrzebuję dużego rodzinnego kombi. Sprawa beznadziejna. Na rynku wtórnym mogę kupić odpowiadające mi auto z silnikiem V6 ponad 3 litry z rocznika 2003. Teraz mogę kupić, ale po wprowadzeniu akcyzy już nie kupię. Bo auto podrożeje o około 6 000 zł (uwzględniając różnicę akcyz obecnej i przyszłej). Czyli nie kupię nic co mnie interesuje, bo zabijecie rynek wtórny! Wszystkie samochody używane podrożeją. A jak ludzie przestaną je kupować, to zaczną być sprowadzane jeszcze gorsze trupy, by wyjść na swoje po ich sprzedaży. I to w momencie, kiedy rynek aut używanych powoli normalniał. A chyba nie tego chcemy? Jakby nas było stać na nowe samochody, to byśmy je kupowali. Proste! Dlaczego Polak kupuje auto za 5 000 zł? Bo na takie go stać. Z przyjemności go nie kupuje. Czyich interesów bronicie? Polskiej motoryzacji? Jakiej? Nie ma już żadnej. Była, toście ją zabili. O FSO, FSM, FSC Lublin, FSR, FSC Star, ZSD mogę opowiadać dzieciom, że były takie fabryki i w Polsce produkowały samochody. Niektóre licencyjne, inne prawdziwie polskie. Jelcz i Autosan jeszcze jakoś zipią, FSR to teraz VW, a pozostałości po FSC Lublin przejęło DZT (obecnie Honker) i jako jedyni robią polskie samochody, choć nie tylko. FSM to FIAT, FSC Star teraz jest pod skrzydłami MAN, FSO produkuje... klocki LEGO (serio), a ZSD znikły z mapy. Teraz wszystko osobowe, co w Polsce produkowane trafia do kieszeni właścicieli, którzy nie są firmami polskimi. Bronicie interesów dealerów? Kto kupi nowe auto, jak go na nie nie stać? A ponieważ nie będzie importu aut używanych spadną obroty dealerów, którzy przecież handlują częściami. Bronicie interesów obywateli? Nie - pozbawiacie samotną matkę z dzieckiem środka lokomocji. Jej nie stać na nowe auto, więc będzie autobusem odwozić dzieciaka do szkoły i spóźniać się do pracy, aż wyleci z roboty... Chcecie zabić gospodarkę? To jest najlepszy krok ku temu. Nawet nie wiecie ile osób straci pracę przez tę chorą decyzję! Ta decyzja zabije prywatną przedsiębiorczość! Udostępniajcie ten materiał, niech poleci w świat! Foto użyczyłem od Moto doradca za wiedzą i zgodą autora.
    Od 1 stycznia 2017 roku drożeją stawki OC. Paliwo objęte jest wysokimi podatkami i cały czas drożeje. Czy to koniec niespodzianek? A skądże! Oto rządzący stworzyli projekt nowej akcyzy. To już jest skandal i jawne rabowanie naszych (obywateli) kieszeni! Ponad 18 000 zł akcyzy za klasyka z dużym silnikiem. Nie godzimy się na to! We wtorek 15 listopada komisja senacka będzie obradowała nad tym projektem! Może zrobimy małą zbiórkę niezadowolonych Polaków pod senatem? Dość już wyzysku kierowców! UDOSTĘPNIAJ ten materiał. Zbierzmy się razem i pokażmy ilu nas niezadowolonych jest. ŻĄDAMY NORMALNYCH AKCYZ I NORMALNYCH ZAROBKÓW! To nie może tak działać, że zarabiamy mało, a akcyzę płacimy ogromną. Mam powiedzmy 30 000 na samochód. Idę do ASO i mam wybór prawie żaden. A potrzebuję dużego rodzinnego kombi. Sprawa beznadziejna. Na rynku wtórnym mogę kupić odpowiadające mi auto z silnikiem V6 ponad 3 litry z rocznika 2003. Teraz mogę kupić, ale po wprowadzeniu akcyzy już nie kupię. Bo auto podrożeje o około 6 000 zł (uwzględniając różnicę akcyz obecnej i przyszłej). Czyli nie kupię nic co mnie interesuje, bo zabijecie rynek wtórny! Wszystkie samochody używane podrożeją. A jak ludzie przestaną je kupować, to zaczną być sprowadzane jeszcze gorsze trupy, by wyjść na swoje po ich sprzedaży. I to w momencie, kiedy rynek aut używanych powoli normalniał. A chyba nie tego chcemy? Jakby nas było stać na nowe samochody, to byśmy je kupowali. Proste! Dlaczego Polak kupuje auto za 5 000 zł? Bo na takie go stać. Z przyjemności go nie kupuje. Czyich interesów bronicie? Polskiej motoryzacji? Jakiej? Nie ma już żadnej. Była, toście ją zabili. O FSO, FSM, FSC Lublin, FSR, FSC Star, ZSD mogę opowiadać dzieciom, że były takie fabryki i w Polsce produkowały samochody. Niektóre licencyjne, inne prawdziwie polskie. Jelcz i Autosan jeszcze jakoś zipią, FSR to teraz VW, a pozostałości po FSC Lublin przejęło DZT (obecnie Honker) i jako jedyni robią polskie samochody, choć nie tylko. FSM to FIAT, FSC Star teraz jest pod skrzydłami MAN, FSO produkuje... klocki LEGO (serio), a ZSD znikły z mapy. Teraz wszystko osobowe, co w Polsce produkowane trafia do kieszeni właścicieli, którzy nie są firmami polskimi. Bronicie interesów dealerów? Kto kupi nowe auto, jak go na nie nie stać? A ponieważ nie będzie importu aut używanych spadną obroty dealerów, którzy przecież handlują częściami. Bronicie interesów obywateli? Nie - pozbawiacie samotną matkę z dzieckiem środka lokomocji. Jej nie stać na nowe auto, więc będzie autobusem odwozić dzieciaka do szkoły i spóźniać się do pracy, aż wyleci z roboty... Chcecie zabić gospodarkę? To jest najlepszy krok ku temu. Nawet nie wiecie ile osób straci pracę przez tę chorą decyzję! Ta decyzja zabije prywatną przedsiębiorczość! Udostępniajcie ten materiał, niech poleci w świat! Foto użyczyłem od Moto doradca za wiedzą i zgodą autora.
    14 listopada 2016, 1:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Okrągły przebieg #2 – Jest to mój drugi post.
Wracając z Poznania wybiło trochę km.
W ciągu 10 dni przebyło autko 3000km w prywatnym użytkowaniu.
Niedawno były wymieniane klocki, oleje, filtry ( ASO ).
Nie zawodne auto! 
Polecam i pozdrawiam!
    Jest to mój drugi post.
    Wracając z Poznania wybiło trochę km.
    W ciągu 10 dni przebyło autko 3000km w prywatnym użytkowaniu.
    Niedawno były wymieniane klocki, oleje, filtry ( ASO ).
    Nie zawodne auto!
    Polecam i pozdrawiam!
    14 czerwca 2016, 19:51 przez magiosa97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Lego do Fabianki mk1 – Takie tam klocki lego do mojej Fabi  kolejne to swap silnika.
    Takie tam klocki lego do mojej Fabi kolejne to swap silnika.
    15 maja 2016, 22:00 przez MarioMk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Okrągły przebieg – Jest to mój pierwszy post.
Akurat w drodze na ferie wybiło mu trochę km.
Auto ma 4 lata, nic nie było robione, nawet klocki nie wymieniane.
Dusza Kodo!
Pozdrawiam!
    Jest to mój pierwszy post.
    Akurat w drodze na ferie wybiło mu trochę km.
    Auto ma 4 lata, nic nie było robione, nawet klocki nie wymieniane.
    Dusza Kodo!
    Pozdrawiam!
    17 lutego 2016, 19:00 przez magiosa97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne