Szukaj
Znalazłem 92 takie materiały
Silnik: SR20DET
Moc: 360-380KM
Modyfikacje silnika:
FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
przelotowy, 3" układ wydechowy
dodatkowa chłodnica oleju
wtryskiwacze 440cc
regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
pompa paliwa Walbro 255l/h
filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
HKS SSQV Blow-Off
Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
Większa chłodnica wody + wentylatory
Modyfikacje ukł. napędowego:
sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
zacieśniona seryjna szpera
Modyfikacje elektroniki:
sterownik silnika ECU-master
zestaw wskaźników monitorujących Defi
Modyfikacje wnętrza:
fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
gałka zmiany biegów Nismo Dildo
klatka bezpieczeństwa Cusco
deska rozdzielcza - flock
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
klocki hamulcowe EBC Green Stuff
hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
płyn hamulcowy dot 5.1
usunięty ABS
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane Apex performance
zwiększony kąt skrętu
Modyfikacje elementów zewnętrznych:
body kit AutoR
felgi ROTA P45R, 17'x9'
Budowa trwała ponad dwa miesiące, zużył na niego ponad 1500 elementów, które kupił w sklepach Lego. - Autobus jest w biało–czerwony jak w czasach PRL. Otrzymał warszawskie oznaczenia, czyli herb miasta - syrenkę oraz numery taborowe. Ma też logo Ikarusa – mówi Mateusz. Dodaje, że jego autobus to miniatura Ikarusa 260.04 o numerze taborowym 289, który należy do Klubu Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie.
- Pojazd został zbudowany w skali 1:25. Autobus ma 44 cm długości, 10 cm szerokości oraz 12,4 cm wysokości. Ma otwierane wszystkie drzwi oraz skrętną przednią oś. W środku znajdują się pasażerowie, którzy zajęli prawie wszystkie 22 miejsca siedzące dostępne w Ikarusie – wylicza młody konstruktor. Dodaje, że nie mogło zabraknąć kierowcy, który siedzi w swojej kabinie i kieruje pojazdem. Ma do swojej dyspozycji kilka ważnych elementów: prędkościomierz, dużą kierownicę, gaśnicę, skrzynię biegów oraz kubek z ciepłą herbatą. - Drzwi od kabiny się otwierają, kierowca może spokojnie wysiąść z autobusu – opowiada Mateusz.
Jego Ikarus 260.04 bierze udział w konkursie LEGO Cuusoo: http://lego.cuusoo.com/ideas/view/38877 -
Potrzebuję aż 10 tysięcy głosów. Jeśli je uzbieram, to pojazd będzie wyprodukowany w formie zestawów Lego – tłumaczy. I zachęca do głosowania. - Może wkrótce Ikarus 260.04 będzie pierwszym polskim oficjalnym zestawem klocków Lego, dostępnym na całym świecie? – zastanawia się Mateusz.
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM
Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge
Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS
Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift
Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR
Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
- Rok produkcji: 1989
- Data pierwszej rejestracji: 20-01-1989
- Typ: Sedan
- Kolor: Diamant Schwartz Metalic
- Silnik: M20B25 [silnik jest po remoncie]
- Zawieszenie: Koni Sport z regulacją twardości + sprężyny Koni
- Układ wydechowy: Barany Hartge + Przelot bez katalizatora + Końcowy G-Power
- Hamulce: Przód: tarcze ATE PowerDisc - klocki Texstar
Tył: seria
- Szpera 3.91 25% (planowanie zaciśnięcie na 40%)
- Sportowa wkładka filtra powietrza K&N
- Rozpórka: przód & tył Weichers
- Wspomaganie kierownicy
- ABS
- Osłona pod silnik [sanki]
- Lampy: przód: Oryginalne Black Hella + xenon 5000kw
tył: Oryginalne MHW
- Kierownica: Momo Corse 32cm [nowe obszycie]
- Fotele a'la Recaro [Eco skóra]
- Lusterko M Technic 2
- Czarna podsufitka M Technic 2
- Gałka zmiany biegów M Technic 2
- Roleta tylnej szyby
- CB radio + antena
- CarAudio: Radio JVC + Głośniki Infinity
- Elektryczne Lusterka
- Centralny zamek
- Komputer pokładowy Check Control
- Koła: BK-Racing Alpina 205/40/17"
- Kompletny Oryginalny pakiet M Technic 2
Filmy :
On Board : http://www.youtube.com/watch?v=8dKZ8eiqu6c
Plac: http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/us...u/1/f1ecvDP8xJE