Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Opel Astra F – A oto pogromca niemieckich autostrad Opel Astra F 2.0 16v, silniczek nigdy nie widział gazu, robiłem nią co tydzień 2 tysiące kilometrów i jedyne co wymieniłem to olej, filtry i klocki... Leciała do niemiec 220km/h nie jeden sie zdziwił co ten staruszek potrafi! Od 2014 roku u innego szczęliwego kierowcy.
    A oto pogromca niemieckich autostrad Opel Astra F 2.0 16v, silniczek nigdy nie widział gazu, robiłem nią co tydzień 2 tysiące kilometrów i jedyne co wymieniłem to olej, filtry i klocki... Leciała do niemiec 220km/h nie jeden sie zdziwił co ten staruszek potrafi! Od 2014 roku u innego szczęliwego kierowcy.
    12 września 2015, 21:45 przez Sandill (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Projekt czas zacząć! – Polonez Caro 1.4 16V. Jest to mój pierwszy samochód. Zakupiony za 900 zł (ale dostałem nowe klocki i filtr oleju to tak jakby za 800 zł). 
Po pierwszej wakacyjnej wypłacie zostanie zrobiony mały przegląd: 
- wymiana płynów i olejów
- wszystkich filtrów
- i załatanie dwóch dziur w podłodze (w miejscach do podnoszenia samochodu-standard w poldku)

Po drugiej wakacyjnej wypłacie zostaną skompletowane graty do obniżenia zawieszenia, koła, jak i kolektor 4-2-1 z rovera + rury i tłumiki do nowego wydechu. Wydech będzie robiony głównie z powodu, że jest nisko zawieszony pod samochodem. Po obniżeniu, mam zamiar maksymalnie wywinąć nadkola i do tego dołożyć poszerzenia plastikowe. Gdy to już będzie zrobione, do tego spasuje szeroką stal. Nadwozie zostawię na później bo nie obędzie się pewnie bez jakiś docinek nadkoli pod plastikowymi poszerzeniami. We wrześniu zacznę szkołę to też projekt będzie realizowany po godzinach, jak i w weekendy. 
Wyzwanie może spore jak na amatora bo w końcu technik informatyk, a nie mechanik, ale zawsze wychodzę z założenia, że chcieć znaczy móc.
    Polonez Caro 1.4 16V. Jest to mój pierwszy samochód. Zakupiony za 900 zł (ale dostałem nowe klocki i filtr oleju to tak jakby za 800 zł).
    Po pierwszej wakacyjnej wypłacie zostanie zrobiony mały przegląd:
    - wymiana płynów i olejów
    - wszystkich filtrów
    - i załatanie dwóch dziur w podłodze (w miejscach do podnoszenia samochodu-standard w poldku)

    Po drugiej wakacyjnej wypłacie zostaną skompletowane graty do obniżenia zawieszenia, koła, jak i kolektor 4-2-1 z rovera + rury i tłumiki do nowego wydechu. Wydech będzie robiony głównie z powodu, że jest nisko zawieszony pod samochodem. Po obniżeniu, mam zamiar maksymalnie wywinąć nadkola i do tego dołożyć poszerzenia plastikowe. Gdy to już będzie zrobione, do tego spasuje szeroką stal. Nadwozie zostawię na później bo nie obędzie się pewnie bez jakiś docinek nadkoli pod plastikowymi poszerzeniami. We wrześniu zacznę szkołę to też projekt będzie realizowany po godzinach, jak i w weekendy.
    Wyzwanie może spore jak na amatora bo w końcu technik informatyk, a nie mechanik, ale zawsze wychodzę z założenia, że chcieć znaczy móc.
    Golf – Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach. 

Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł  na razie to tyle.
    Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach.

    Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł na razie to tyle.
    "Zrób to sam" – Klocki LEGO dla dużych chłopców.
    Klocki LEGO dla dużych chłopców.
    Klocki – "Coś głośniej hamuje, chyba kamień mi wpadł."
"PANIE! Nie ma pan już klocków a nie kamień!"
    "Coś głośniej hamuje, chyba kamień mi wpadł."
    "PANIE! Nie ma pan już klocków a nie kamień!"
    18 czerwca 2015, 21:50 przez ~Gadon | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własny

    CBR 600 RR - sezon rozpoczęty! – Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

- łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
- zębatki Sunstar
- nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
- klocki hamulcowe złote NHC
- napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
- komplet opon Metzeler Sportec M3
- wymiana filtrów - oleju i powietrza
- wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
- wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
- przednie kierunkowskazy LED
- tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
- Crash Pady
- akcesoryjne aluminiowe manetki
- akcesoryjne lusterka
    Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

    - łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
    - zębatki Sunstar
    - nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
    - klocki hamulcowe złote NHC
    - napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
    - komplet opon Metzeler Sportec M3
    - wymiana filtrów - oleju i powietrza
    - wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
    - wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
    - przednie kierunkowskazy LED
    - tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
    - Crash Pady
    - akcesoryjne aluminiowe manetki
    - akcesoryjne lusterka
    28 kwietnia 2015, 13:57 przez 4r8en (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    zbiory własne

    Nowe zaciski – Jak oceniacie rezultat dwu dniowej pracy? Wyczyszczone i odnowione od podstaw plus odnowione tarcze i klocki a dla walorów estetycznych naklejka marki. Z tyłu tak samo zrobione tyle że nie było miejsca by nakleić naklejkę.
    Jak oceniacie rezultat dwu dniowej pracy? Wyczyszczone i odnowione od podstaw plus odnowione tarcze i klocki a dla walorów estetycznych naklejka marki. Z tyłu tak samo zrobione tyle że nie było miejsca by nakleić naklejkę.
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.