Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 87 takich materiałów
    Wystawiony egzemplarz przeszedł bowiem ingerencję blacharza. Wycięto bowiem jedną sekcję, by odsłonić szczegóły konstrukcji aut (widoczny fragment napędu). Ponadto zastosowano niemal wyłącznie oryginalne części przeznaczone do sportu, czyli m.in. wahacze z włókna węglowego, przednie tarcze i zaciski, amortyzatory, przekładnię kierowniczą, chłodnice czy okablowanie.

    W samochodzie nie zabrakło najważniejszego czyli bloku silnika z turbosprężarką i oryginalnej skrzyni biegów. Jednak z silnika pozostawiono tylko blok, pozostałe elementy usunięto. Autem nie pojeździmy jednak będzie cieszyło oko w kolekcji samochodowej.
    12 grudnia 2020, 15:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    27 lipca 2020, 14:22 przez kolanko11 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt – Trzy tygodnie temu zrealizowałem moje małe marzenie. Mercedes w 116 z 79 roku.  Piękna limuzyka choć zaniedbana przez lata. Na dzień dzisiejszy zregenerowane 4 zaciski hamulcowe oraz odnalezienie części prądów. Do końca projeku jeszcze długa droga ale auto już jeździ
    Trzy tygodnie temu zrealizowałem moje małe marzenie. Mercedes w 116 z 79 roku. Piękna limuzyka choć zaniedbana przez lata. Na dzień dzisiejszy zregenerowane 4 zaciski hamulcowe oraz odnalezienie części prądów. Do końca projeku jeszcze długa droga ale auto już jeździ
    3 listopada 2019, 21:00 przez ~Maisteros | Do ulubionych | Skomentuj
    Tuning kola – -Nawiercane tarcze hamulcowe z czarna powloka antykorozyjna, ceramiczne klocki, regenerowane i pomalowane zaciski, regenerowane felgi, pomalowane na grafit, chromowane dekielki, opony 255/65/17, nowe czujniki TPMS + nakretki z logo MOPAR, biale napisy i zelowe czernidlo. Do tego nowe amortyzatory.
    -Nawiercane tarcze hamulcowe z czarna powloka antykorozyjna, ceramiczne klocki, regenerowane i pomalowane zaciski, regenerowane felgi, pomalowane na grafit, chromowane dekielki, opony 255/65/17, nowe czujniki TPMS + nakretki z logo MOPAR, biale napisy i zelowe czernidlo. Do tego nowe amortyzatory.
    10 września 2019, 2:22 przez Arturo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Koncern VAG zaprezentował tytanowe zaciski hamulcowe wydrukowane z użyciem technologi 3D, które w niedługim czasie mają zostać wprowadzone do seryjnej produkcji. Największe 8-tłoczkowe zaciski mają być wykorzystywane w najmocniejszych samochodach koncernu VAG tj. Bugatti. Warto również zwrócić uwagę na "organiczny" kształt projektowanych zacisków. Tego typu rozwiązanie pozwala na obniżenie masy gotowego produktu przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich parametrów wytrzymałościowych.
    28 grudnia 2018, 11:19 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja wariatka. – Moja ukochana, już niedługo wpadną większe tarcze i zaciski.
    Moja ukochana, już niedługo wpadną większe tarcze i zaciski.
    27 sierpnia 2018, 21:36 przez ~Arnicrx69 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje.

    Seat Leon Cupra R – Bo moc to nie wszystko. Na pokładzie w końcu zawitały zaciski Brembo czterotłoczkowe z nowymi tarczami i klockami plus przewody w stalowym oplocie.
    Bo moc to nie wszystko. Na pokładzie w końcu zawitały zaciski Brembo czterotłoczkowe z nowymi tarczami i klockami plus przewody w stalowym oplocie.
    25 marca 2018, 20:05 przez lzaibiza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    E30 z silnikiem 3,0d m57n, felgi 16" przód tarcze 312mm tył 294 mm, zaciski po regeneracji, przewody w oplocie, podwójne serwo.
    25 lutego 2018, 20:50 przez perlik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj