Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Bezpieczeństwo przede wszystkim! – Matiz dostał nowe tarcze nawiercane i specjalne klocki.
    Matiz dostał nowe tarcze nawiercane i specjalne klocki.
    4 lipca 2014, 14:37 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Audi sport Quattro – Nie wiem, kto był pomysłodawca tych lamp, ale wyglądają nieziemsko. Mi troszkę przypominają klocki LEGO, a wam?
    Nie wiem, kto był pomysłodawca tych lamp, ale wyglądają nieziemsko. Mi troszkę przypominają klocki LEGO, a wam?
    7 czerwca 2014, 0:42 przez lancer818 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Targi Motoryzacyjne w Lipsku 2014

    BMW E46 z ekipy WrocLOW – Trochę więcej informacji:
BMW E46 Sedan Lift 
M-Pakiet Shadow Line

ZAWIESZENIE: H&R -55mm
SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
KOŁA: LM 19/9,5
AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    Trochę więcej informacji:
    BMW E46 Sedan Lift
    M-Pakiet Shadow Line

    ZAWIESZENIE: H&R -55mm
    SILNIK: 3.0d 208 KM 417 Nm seria + virus 260KM & 528 Nm by bobik Jetronik.
    Nowe węże od podciśnień, nowy elektrozawór. Turbo wymienione. Nowe podkładki i uszczelki pod kolektorem ssącym, wyczyszczony kolektor ssący, Usunięte klapki wirowe z kolektora. Zaślepiony mechanicznie i usunięty elektronicznie EGR. Usunięte wszystkie tłumiki + tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM3. Filtr powietrza Pipercross. Nowy komplet sprzęgła + nowe kolo dwumasowe. Nowe wahacze ze sworzniami.
    UKŁAD HAMULCOWY: Nowe tarcze hamulcowe Zimmermann z przodu i tyłu+ klocki Zimmermann, pierścienie dystansowe po 10mm, świeży płyn hamulcowy Motul 5.1.
    NADWOZIE: Oryginalny M-Pakiet, ciemne szyby. Auto oklejone folią Blue Matt 3M, czarne nerki w macie. Oryginalne lampy xenon z czarnymi środkami, ringi LED SMD + ciemne kierunkowskazy, ciemne migacze i przyciemnione lampy tylne.
    WNĘTRZE: M-Pakiet, alcantara.
    KOŁA: LM 19/9,5
    AUDIO: JVC 2 DIN wzmacniacz + tuba basowa.
    9 kwietnia 2014, 13:17 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Niepozorna E34 (przynajmniej taka się wydawała) – Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC )  Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D 
Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    Jakiś czas temu (tydzień, dwa) po powrocie z praktyk w garażu na terenie mojej szkoły zobaczyłem to piękne E34 i dwóch panów którzy wymieniali w niej klocki. Poszedłem się przebrać i pomyśleliśmy z kolegami, że pójdziemy pooglądać i pogadać, tak więc zrobiliśmy. Ale gdy wszedłem do garażu i zajrzałem pod maskę, to co zobaczyłem, przerosło to wszelkie moje oczekiwania. (jakby ktoś nie wiedział: S38B38 - 6-cylindrowy rzędowy, 24 zaworowy DOHC ) Wdałem się w dość długą rozmowę z właścicielem i dowiedziałem się między innymi że jest piątym właścicielem M5-tki 93' w Polsce, mówił że usuwał trochę znaków po pseudo tunerach, pochwalił się e ma jeszcze E39 4.4 z rozmowy z miłym panem wnioskuję, że jest ona fanatykiem tej marki. M5 ze zdjęcia jest dość nietypowa pod jednym względem, zamiast klimatyzacji ma webasto poza tym z fabryki oryginalnie wyjechała bez emblematu //M na tylnej klapie, była robiona na indywidualne zamówienie dla kobiety w niemczech, karoseria niemalże idealna (2 małe pryszcze i kilkucentymetrowe zadrapanie na drzwiach). Na zdjęciach trochę zakurzona, no ale nie ma co się dziwić, panowie dopiero ją wybudzali ze snu zimowego, u tego właściciela nigdy nie jeżdżona w zimie, zapewniał również, że za nic w świecie nie zatruje jej podtlenkiem LPG, bo i tacy się trafiali co do M5 gaz zakładali :D
    Dodam że pierwszy raz w życiu widziałem ori E34 M5, mam nadzieję że nie ostatni :)
    Zgodę na umieszczenie tu zdjęć dostałem :)
    Pozdrawiam serdecznie właściciela jeśli to widzi :)
    17 marca 2014, 22:09 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    15 lutego 2014, 15:06 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki GSX-R 750 – Po małych modyfikacjach:

-Sportowy wydech MIVV Exhaust (przelotowy, piękny dźwięk)
-filtr K&N
-klocki EBC, płyn Motul 600
-opony Michelin Pilot Power
-napęd DID wzmocniony 
-sety GSX-R
-crash pady 
-małe dymionie kierunki
    Po małych modyfikacjach:

    -Sportowy wydech MIVV Exhaust (przelotowy, piękny dźwięk)
    -filtr K&N
    -klocki EBC, płyn Motul 600
    -opony Michelin Pilot Power
    -napęd DID wzmocniony
    -sety GSX-R
    -crash pady
    -małe dymionie kierunki
    13 lutego 2014, 19:31 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Czasem za nią tęsknię – Aprilia rx 50, włożyłem w nią 4 klocki malowanie cylek 80, tunningowy gaźniczek stożek i inne dupsy, ale czas przesiąść się na coś większego.
    Aprilia rx 50, włożyłem w nią 4 klocki malowanie cylek 80, tunningowy gaźniczek stożek i inne dupsy, ale czas przesiąść się na coś większego.
    6 lutego 2014, 21:57 przez ~Dieselpunk | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger '72 – Jest to egzemplarz Dodge'a, który był sprzedawany jako kit car czyli do samodzielnego złożenia. Takie klocki Lego dla dużych chłopców...
    Jest to egzemplarz Dodge'a, który był sprzedawany jako kit car czyli do samodzielnego złożenia. Takie klocki Lego dla dużych chłopców...
    16 stycznia 2014, 16:13 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    15 stycznia 2014, 9:02 przez pasat274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Monster MotoCross – i pomyśleć że taką oponę "klocki" miałem w swoim Romet Ogar 200, gdzie jeździłem nim po starej haudzie kopalnianej. Szkoda że nie było wtedy komórek bo zdjęcie bym na pewno zrobił.
    I pomyśleć że taką oponę "klocki" miałem w swoim Romet Ogar 200, gdzie jeździłem nim po starej haudzie kopalnianej. Szkoda że nie było wtedy komórek bo zdjęcie bym na pewno zrobił.
    31 grudnia 2013, 13:07 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)