Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 597 takich materiałów
    Aby móc wykorzystać w pełni zawrotną moc 64KM, należy mieć sprawne zawieszenie. Na pozór sprawne ale gdy przyjrzeliśmy się bliżej nie było już tak różowo. Co nas spotkało w przednim zawieszeniu Łady?
    2 czerwca 2023, 1:41 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 kwietnia 2023, 21:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 listopada 2022, 6:51 przez KernerCustom (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy młotek, brzeszczot i stara Celma wystarczy by wymienić tuleje i sworznie w zawieszeniu? - Zapraszam na kolejną część zmagań z moim nowym nabytkiem.
    15 listopada 2022, 9:30 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Część trzecia zmagań z nowym 30-sto letnim nabytkiem. Tym razem czas na demontaż i inspekcję zawieszenia.
    Czy poszło gładko i bez niespodzianek?
    Odpowiedź na to pytanie znajduje się na powyższym filmie
    9 listopada 2022, 14:16 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Subaru BRZ – Sportowe coupe produkowany przez japońskie Subaru w latach 2012-2020. Samochód został zaprezentowany podczas Los Angeles Auto Show w dniu 16 listopada 2011 roku oraz na Tokyo Motor Show w 2011 roku. Do napędu BRZ używany jest czterocylindrowy silnik Bokser o pojemności 2 litrów, który wytwarza moc 200 KM oraz moment obrotowy 205 Nm. BRZ osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund z manualną skrzynią biegów, a w 8,2 sekundy ze skrzynią automatyczną. W sierpniu 2013 roku wprowadzono do sprzedaży w Japonii BRZ w wersji tS (Tuned by STI). Samochód opracowany został przez fabrycznego tunera Subaru, czyli STI. Silnik pozostał bez zmian, poprawiono natomiast zawieszenie i aerodynamikę. Standardowe wyposażenie Subaru BRZ Active obejmuje m.in. 16-calowe obręcze, aluminiowe nakładki na pedały, kierownica i mieszki skrzyni biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą, ośmiogłośnikowy system audio z nawigacją, klimatyzacja oraz ABS, VSC, elektrycznie sterowane szyby, ksenonowe reflektory, elektrycznie regulowane lusterka, LED-owe światła do jazdy dziennej, przednie poduszki powietrzne, poduszkę powietrzną chroniącą kolana kierowcy, przednie boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości, komputer pokładowy, centralny zamek oraz inteligentny system ratunkowy.
    Sportowe coupe produkowany przez japońskie Subaru w latach 2012-2020. Samochód został zaprezentowany podczas Los Angeles Auto Show w dniu 16 listopada 2011 roku oraz na Tokyo Motor Show w 2011 roku. Do napędu BRZ używany jest czterocylindrowy silnik Bokser o pojemności 2 litrów, który wytwarza moc 200 KM oraz moment obrotowy 205 Nm. BRZ osiąga prędkość maksymalną 230 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 7,6 sekund z manualną skrzynią biegów, a w 8,2 sekundy ze skrzynią automatyczną. W sierpniu 2013 roku wprowadzono do sprzedaży w Japonii BRZ w wersji tS (Tuned by STI). Samochód opracowany został przez fabrycznego tunera Subaru, czyli STI. Silnik pozostał bez zmian, poprawiono natomiast zawieszenie i aerodynamikę. Standardowe wyposażenie Subaru BRZ Active obejmuje m.in. 16-calowe obręcze, aluminiowe nakładki na pedały, kierownica i mieszki skrzyni biegów oraz hamulca ręcznego obszyte skórą, ośmiogłośnikowy system audio z nawigacją, klimatyzacja oraz ABS, VSC, elektrycznie sterowane szyby, ksenonowe reflektory, elektrycznie regulowane lusterka, LED-owe światła do jazdy dziennej, przednie poduszki powietrzne, poduszkę powietrzną chroniącą kolana kierowcy, przednie boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, fotel kierowcy z elektryczną regulacją wysokości, komputer pokładowy, centralny zamek oraz inteligentny system ratunkowy.
    17 września 2022, 18:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercury Cougar GT-E XR7 – Samochód sportowy i samochód osobowy klasy wyższej i klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Mercury w latach 1966–2002. Cougar został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu 1966 roku. Samochód został zbudowany na bazie Forda Mustanga w ramach koncernu Ford, zyskując od tego modelu platformę oraz rozwiązania techniczne. Wygląd nadwozia zostało z kolei opracowane przez Mercury jako samodzielny projekt. W latach 1967-1968 dostępny był pakiet GT dla standardowego Cougara oraz Cougara XR7. Pakiet GT został opracowany jako bardziej sportowa wersja napędzana przez silnik 390 V8 Marauder GT, który wytwarza moc 320 KM. Cougar GT został wyposażony w ulepszone zawieszenie, większe hamulce oraz nowe koła i opony. W 1968 roku została wprowadzona lepsza wersja Cougara GT - GT-E. GT-E otrzymał własne oznaczenie, poczwórny wydech,  srebrzysty lakier dolnej części nadwozia z chromowanymi wykończeniami oraz przeprojektowaną grill. GT-E napędzane jest przez silnik 427 V8 o mocy 390 KM, lecz w kwietniu 1968 roku silnik ten został zastąpiony przez 428 Cobra Jet, który generował moc 335 KM. W sumie wyprodukowano 394 GT-E, z czego 357 egzemplarzy było wyposażonych w silnik 427, a 37 egzemplarzy w 428CJ.
    Samochód sportowy i samochód osobowy klasy wyższej i klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Mercury w latach 1966–2002. Cougar został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu 1966 roku. Samochód został zbudowany na bazie Forda Mustanga w ramach koncernu Ford, zyskując od tego modelu platformę oraz rozwiązania techniczne. Wygląd nadwozia zostało z kolei opracowane przez Mercury jako samodzielny projekt. W latach 1967-1968 dostępny był pakiet GT dla standardowego Cougara oraz Cougara XR7. Pakiet GT został opracowany jako bardziej sportowa wersja napędzana przez silnik 390 V8 Marauder GT, który wytwarza moc 320 KM. Cougar GT został wyposażony w ulepszone zawieszenie, większe hamulce oraz nowe koła i opony. W 1968 roku została wprowadzona lepsza wersja Cougara GT - GT-E. GT-E otrzymał własne oznaczenie, poczwórny wydech, srebrzysty lakier dolnej części nadwozia z chromowanymi wykończeniami oraz przeprojektowaną grill. GT-E napędzane jest przez silnik 427 V8 o mocy 390 KM, lecz w kwietniu 1968 roku silnik ten został zastąpiony przez 428 Cobra Jet, który generował moc 335 KM. W sumie wyprodukowano 394 GT-E, z czego 357 egzemplarzy było wyposażonych w silnik 427, a 37 egzemplarzy w 428CJ.
    9 września 2022, 22:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj