Z wykształcenia Inżynier Informatyk z zawodu również. Odskocznią od pracy jest natomiast warsztat i tory wyścigowe na które regularnie w ramach możliwości uczęszczam.
Zapraszam równiez na mój fp, gdzie prowadzę relację z imprez Time Attack jak i z warsztatu: https://www.facebook.com/spooneg3
Materiałów na głównej: 23 z 24 (1 usunietych przez adm.)
Time lapse z rozbiórki dołu silnika i dokładniejsza jego sekcja w postaci vloga z moim komentarzem.
Na koniec filmu taki mały i sentymentalny 2-minutowy hołd, który definitywnie zamyka rozdział związany z tematem silnika, by już za tydzień wrzucić kolejny materiał z serii tych praktycznych poradników rysując kilka obrazków, tabel i wykresów dla każdego, kto planuje wybrać się na tor! :)
Zapraszam Was na vloga w którym miałem zająć się wymianą uszczelki pod głowicą, a skończyło się na...
- Ręcznym portingu i remoncie głowicy
- Wymianie dołu silnika na inny
Będzie time-lapse, inspekcja 30-sto letniego silnika z przebiegiem 45 tyś km, trochę opowiadania, oraz pierwsze odpalenie - które zakończyło się niepowodzeniem.
Vlog prosto z VTEC Cup Poland. Oprócz samej jazdy jest pokaz aut uczestników w tym tych flagowych jednych z najszybszych na Polskiej scenie Time Attack, oraz ciekawostki i rozmowy z innymi kierowcami. Zapraszam do oglądania!
Psi przyjaciel zawsze dotrzyma towarzystwa i pomoże, przede wszystkim dostarczając pozytywnej energii za każdym razem jak tylko jest w pobliżu :) Miłego piątku!
Porównanie rzeczywistości z wirtualnym światem - czy jest to możliwe i miarodajne?
Jeśli odwzoruje się każdy detal samochodu (napęd, zawieszenie, geometrię, wagę, warunki pogodowe) to na prawdę można uzyskać idealne warunki do treningu.
Po ogromnym sukcesie adaptacji własnego auta gdy w grze wykręciłem czas 1:58.538 to jadąc kilka dni później na zawody wykręciłem czas 1:58.478. Niemal identycznie!
Na nagraniu natomiast jest drugi samochód, który jest w trakcie adaptacji (prawdopodobnie pomiar z hamowni był bardzo optymistyczny i auto w grze zdecydowanie lepiej przyspiesza powyżej 170km/h).
Mój debiut na torze w Łodzi. Jest jeszcze sporo miejsc do poprawy, ale wyjazd zaliczam do bardzo udanych. Osiągnięty czas to 1:01.115. Po analizie przejazdu i wyciągniętych wniosków kolejnym celem jest złamać barierę jednej minuty!
Krótka prezentacja auta, które zdało próbę czasu - ponad 8 lat na doładowaniu 1.2 bar w połączeniu z instalacją LPG. Wszystko to na seryjnym silniku. Przyrost mocy 90KM -> ~210KM