Szukaj
Znalazłem 101 takich materiałów
Auto było wyposażone w silnik 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 198 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 179 Nm. Pozwalał on na przyśpieszenie do 100 km/h w czasie 6,7 sekundy i rozpędzenie się do 233 km/h. Silnik był ręcznie wykańczany, co przełożyło się na wysoką cenę. Montowano wyłącznie 5-biegową manualną skrzynię biegów. Wersja Type R była lżejsza w stosunku do podstawowych wersji, zmniejszono izolację dźwiękową oraz zastosowano szyby o zmniejszonej o 10% grubości, zamontowano także lżejsze felgi. Zawieszenie zostało przekonstruowane oraz utwardzone i obniżone o 15mm, co odbijało się na komforcie jazdy, jednak pozwalało na znakomitą przyczepność. Dodatkowo Integra Type R była wyposażona w szperę typu Torsen, która miała za zadanie polepszyć trakcję oraz zmniejszyć podsterowność. Modyfikacjom został poddany także układ hamulcowy, średnica przednich tarcz została zwiększona do 282 mm, natomiast tylnych do 260 mm. Z zewnątrz samochód różnił się przednim zderzakiem oraz tylnym, większym spoilerem, a także specjalnie zaprojektowanymi felgami. We wnętrzu znajdowały się lekkie, sportowe fotele Recaro oraz kierownica firmy MOMO, a także wykończenie deski rozdzielczej materiałem imitującym karbon. Celem zmniejszenia masy, auto było pozbawione klimatyzacji.
Przez wiele pism motoryzacyjnych Integra Type R była określana mianem najlepszego przednionapędowego auta jakie kiedykolwiek powstało.
Kurcze, oby szybko przyszła moda na zachowywanie się z klasą, zamiast na obecną, tchórzliwą dziecinadę, bo cierpi na tym wszystko co dobre i fajne.
Ale mimo wszystko, film to niezła ciekawostka, widać, że nowy CTR to szybka i zwinna maszyna, godny hot hatchback oraz duży krok do przodu, w porównaniu do ostatniego CTR. A VTEC Turbo, nie taki straszny. Myślę, że od strony mechanicznej, Honda odwaliła kawał dobrej roboty, tworząc w końcu bardzo konkurencyjny hot-hatch.
Hatchback oparty na Abarcie 500 z podkręconym silnikiem i wieloma dodatkami. Auto zostało obniżone i utwardzone. Posiada 18" felgi i pustkę w środku. Pustkę bo nie ma klimatyzacji ani radia (ale po co radio przy takim brzmieniu?). Trochę o liczbach:
- pojemność: 1368 cm3,
- moc: 190 KM,
- moment obrotowy: 250 Nm,
- 0-100 km/h: 5,9 s,
- prędkość maksymalna: 230 km/h,
- masa: 997 kg,
- zużycie paliwa: 6,2 l/100 km.
Jest to dosyć droga zabawka bo cena wynosi... 40000 euro.