Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    VW Polo R WRC – Najszybszy miejski hatchback w historii Volkswagena
    Najszybszy miejski hatchback w historii Volkswagena
    26 stycznia 2014, 14:53 przez MotoryzacjaLove (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mitsubishi Carisma – Opłaca się mam teraz Peugeot 206 2.0 hdi  hatchback 2002 rok  chce sprzedać, a kupić Carismę w 1.6 co myślicie?
    Opłaca się mam teraz Peugeot 206 2.0 hdi hatchback 2002 rok chce sprzedać, a kupić Carismę w 1.6 co myślicie?
    20 stycznia 2014, 11:18 przez Bartek9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Seat Leon – Takiego tutaj jeszcze nie widziałem. 
Do niedawna znany był jedynie jako hatchback.
    Takiego tutaj jeszcze nie widziałem.
    Do niedawna znany był jedynie jako hatchback.
    18 stycznia 2014, 11:32 przez Leon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota – 2005 r. - Toyota Soarer Z40 - 4.3L V8 280 KM, RWD, kabriolet. 

2006 r. - Toyota Celica T230 - 1.8L 192 KM (200 KM w limitowanej wersji TRD), FWD, coupe. 

2006 r. - Toyota Corolla TS Compressor - 1.8L 225 KM, FWD, hot-hatchback. 

2007 r. - Toyota MR2 W30 - 1.8L 140 KM (184 KM w limitowanej wersji TTE), RWD, roadster. 

To były ostatnie sportowe Toyoty, do czasu pojawienia się GT86 w 2012 roku i zapowiedzi rozpoczęcia prac nad dwoma pozostałymi sportowymi modelami.
    2005 r. - Toyota Soarer Z40 - 4.3L V8 280 KM, RWD, kabriolet.

    2006 r. - Toyota Celica T230 - 1.8L 192 KM (200 KM w limitowanej wersji TRD), FWD, coupe.

    2006 r. - Toyota Corolla TS Compressor - 1.8L 225 KM, FWD, hot-hatchback.

    2007 r. - Toyota MR2 W30 - 1.8L 140 KM (184 KM w limitowanej wersji TTE), RWD, roadster.

    To były ostatnie sportowe Toyoty, do czasu pojawienia się GT86 w 2012 roku i zapowiedzi rozpoczęcia prac nad dwoma pozostałymi sportowymi modelami.
    14 stycznia 2014, 20:50 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trochę Historii – Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

    Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

    Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




    Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    11 stycznia 2014, 17:28 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V sedan - moja OGROMNA pasja – To moja Honda Civic w sedanie bardzo mało jeździ tych samochodów po naszych drogach najczęściej hatchback lub coupe, a warto wyróżniać się z tłumu

Czeka mnie wiele pracy 
Aleee wartooo
    To moja Honda Civic w sedanie bardzo mało jeździ tych samochodów po naszych drogach najczęściej hatchback lub coupe, a warto wyróżniać się z tłumu

    Czeka mnie wiele pracy
    Aleee wartooo
    10 grudnia 2013, 8:58 przez zak22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Zapraszamy do obejrzenia testu Volvo V40 z benzynowym silnikiem T3 1.6 150 koni mechanicznych.

    Zachęcamy do subskrybowania naszego kanału dostępnego w źródle.
    Pierwsza kabina – Jaki byście wybrali samochód do 2 tysięcy?
Niestety nie stać mnie na więcej wybrałem seicento, suzuki swift lub golf 2. Samochodem głównie poruszałbym się w zimę, deszcz i kiedy jest zbyt zimno żeby jeździć motorem. Samochód wole 3 drzwiowy najlepiej hatchback ponieważ jeżdżę tylko z dziewczyną lub ojcem. Pomożecie?
    Jaki byście wybrali samochód do 2 tysięcy?
    Niestety nie stać mnie na więcej wybrałem seicento, suzuki swift lub golf 2. Samochodem głównie poruszałbym się w zimę, deszcz i kiedy jest zbyt zimno żeby jeździć motorem. Samochód wole 3 drzwiowy najlepiej hatchback ponieważ jeżdżę tylko z dziewczyną lub ojcem. Pomożecie?
    16 listopada 2013, 16:43 przez ~taynot4fun | Do ulubionych | Skomentuj (31)
    Wasza opinia – Mam pytanko do was motokillerzy, szukam autko za około 5000 zł, z silnikiem który sprawił by frajdę z jazdy. Jestem otwarty na propozycję czy to kombi, sedan czy hatchback, ale wolałbym benzynę (bez gazu), wpadło mi w oko BMW e34 z 2.0 w benzynie. Jakieś opinie?
    Mam pytanko do was motokillerzy, szukam autko za około 5000 zł, z silnikiem który sprawił by frajdę z jazdy. Jestem otwarty na propozycję czy to kombi, sedan czy hatchback, ale wolałbym benzynę (bez gazu), wpadło mi w oko BMW e34 z 2.0 w benzynie. Jakieś opinie?
    2 listopada 2013, 22:23 przez Milski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Skradziono GOLF 4 2001r – Witajcie. Ostatnio zaginął Golf 4 z 2001 rocznika, 1,9 TDI podobny do tego na zdjęciu (felgi troszkę inne).
Ostatnio widziany w Karsinie (pomorskie niedaleko: Kościerzyna, Chojnice) pod cmentarzem około godziny 14:20.
5-cio drzwiowy srebrny hatchback, żadnych rys, obić czy zadrapań, jedyna drobna wada to kłopot z zamkiem, nie działał pilot i konieczne było otwieranie z kluczyka.
nr. rej. GKS 89H7,
numer VIN: vin: WVWZZZ1JZ2W16040.
Gdyby ktoś go odnalazł proszę o kontakt: 880954722 kom
karolina.czapiewska@onet.eu
    Witajcie. Ostatnio zaginął Golf 4 z 2001 rocznika, 1,9 TDI podobny do tego na zdjęciu (felgi troszkę inne).
    Ostatnio widziany w Karsinie (pomorskie niedaleko: Kościerzyna, Chojnice) pod cmentarzem około godziny 14:20.
    5-cio drzwiowy srebrny hatchback, żadnych rys, obić czy zadrapań, jedyna drobna wada to kłopot z zamkiem, nie działał pilot i konieczne było otwieranie z kluczyka.
    nr. rej. GKS 89H7,
    numer VIN: vin: WVWZZZ1JZ2W16040.
    Gdyby ktoś go odnalazł proszę o kontakt: 880954722 kom
    karolina.czapiewska@onet.eu
    30 października 2013, 18:48 przez Kicajek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj