Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Kultowe samochody – Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    Volkswagen Golf I – pierwsza generacja niemieckiego samochodu kompaktowego Volkswagen Golf produkowana od 1974 do 2009 roku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1975 samochód zajął 2. pozycję (za Citroënem CX)[1].

    W Europie Volkswagen Golf I generacji produkowano do 1983 roku (wersję Cabrio do 1993, a dostawczą Caddy do 1992), natomiast w Republice Południowej Afryki samochód produkowano nieprzerwanie do listopada 2009 roku pod nazwą CitiGolf.

    Samochód pojawił się w 1974 r. z nadwoziem typu hatchback w wersji trzy- i pięciodrzwiowej. Największą popularność przyniosła mu wersja GTI (Gran Turismo Injection) z silnikiem 1588 cm³ o mocy 81 kW (110 KM), potem również 1781 cm³ o mocy 82 kW (112 KM). Producent planował wypuścić na rynek tylko 5 000 egzemplarzy. W 1976 roku pojawił się pierwszy Golf z silnikiem wysokoprężnym o poj. 1,5 l i mocy 37kW (50 KM), który został zastąpiony później silnikiem Diesla o pojemności 1,6 l i mocy 40kW (54 KM).

    W 1979 roku Karmann przedstawił otwartą wersje Golfa (Karmann Cabrio). Również w 1979 rozpoczęto seryjną produkcję wersji Kabriolet, którą z małymi zmianami produkowano do 1993 roku. Do jej napędu służyły silniki 1,5 l, 1,6 l i 1,8 l.

    W RPA do niedawna produkowano Golfa Mk. 1 pod nazwą CitiGolf, jednak ze starego auta posiadał on nadwozie i elementy techniczne. Silnik i wyposażenie zostały przejęte z najnowszych modeli Volkswagena. Jednak do roku 1999 auta te były idealnym odwzorowaniem zwykłego Golfa serii pierwszej. Samochód został w kwietniu 2006 roku przestylizowany. Produkcję zakończono w listopadzie 2009.
    4 czerwca 2014, 13:28 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen montował w poprzednim Golfie R dwulitrową jednostkę, ale bohater poniższego nagrania ma wymieniony silnik. Prężnie pracującym sercem jest teraz 3,6-litrowa V-szóstka, która otrzymała dwie turbosprężarki. Efektem są parametry, które zawstydzają Ferrari. Stado 745 koni mechanicznych transferowane jest na wszystkie koła za sprawą skrzyni biegów przełożonej z Audi RS3. Maksymalny moment obrotowy to aż 925 niutonometrów. Wystarczy spojrzeć na czasy przyspieszenia, aby zrozumieć dlaczego niemiecki hatchback zmiata włoskie superauto. Sprint do pierwszej setki zajmuje 2,97 sekundy, do drugiej 8,91, natomiast do trzeciej 22,01 sekundy.


    Co ciekawe, Golf R po szeroko zakrojonych modyfikacjach w HGP-turbo jest wciąż tańszy od 458 Speciale. Które z aut wybralibyście dla siebie? Praktycznego i bardzo szybkiego Volkswagena, czy zniewalające swoim wyglądem Ferrari?
    Nic dodać, nic ująć – HONDA Civic V hatchback
    HONDA Civic V hatchback
    10 maja 2014, 14:57 przez Vitec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 500 Hatchback 3d – Mały ale wariat.
Silnik 1,4 T 
Moc 135KM
v-Max 203km/h
0-100  8,2s
    Mały ale wariat.
    Silnik 1,4 T
    Moc 135KM
    v-Max 203km/h
    0-100 8,2s
    29 kwietnia 2014, 20:43 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic VI Hatchback –
    21 kwietnia 2014, 21:26 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Corolla AE86, pomoc – Witam.Od dłuższego czasu poszukuje Toyoty Corolli AE86, najbardziej marzy mi się levin hatchback. Niestety jak na razie nie udało mi się znaleźć żadnego egzemplarza, w stanie kompletnym, interesuje mnie egzemplarz do remontu, byle na chodzie, kwota jaką dysponuje to 10 000 zł, pomóżcie odnaleźć tego pięknego klasyka ponieważ chce mu przywrócić jego świetność. Jeśli ktoś znajdzie egzemplarz na sprzedaż warty zainteresowania prosiłbym o kontakt ze mną na ten e-mail: zielu112@o2.pl, z góry dzięki za każdą pomoc. Pozdrawaim wszystkich motokillerów
    Witam.Od dłuższego czasu poszukuje Toyoty Corolli AE86, najbardziej marzy mi się levin hatchback. Niestety jak na razie nie udało mi się znaleźć żadnego egzemplarza, w stanie kompletnym, interesuje mnie egzemplarz do remontu, byle na chodzie, kwota jaką dysponuje to 10 000 zł, pomóżcie odnaleźć tego pięknego klasyka ponieważ chce mu przywrócić jego świetność. Jeśli ktoś znajdzie egzemplarz na sprzedaż warty zainteresowania prosiłbym o kontakt ze mną na ten e-mail: zielu112@o2.pl, z góry dzięki za każdą pomoc. Pozdrawaim wszystkich motokillerów
    16 kwietnia 2014, 19:04 przez ~zielin01 | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Subaru Impreza STI – Jeden z najładniejszych hatchback'ów.
    Jeden z najładniejszych hatchback'ów.
    27 lutego 2014, 18:38 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 308 SW, wyjątkowo ładne kombi od francuskiego producenta – W porównaniu do poprzedniej wersji nowe 308 SW wygląda jak milion dolarów. Pod maską znajdziemy się m.in. 155-konny silnik o pojemności 1.6 litra. Czas do 100 km/h nie jest jeszcze znany, ale wersja hatchback z tym silnikiem potrzebuje na to 8,4 sekundy.
    W porównaniu do poprzedniej wersji nowe 308 SW wygląda jak milion dolarów. Pod maską znajdziemy się m.in. 155-konny silnik o pojemności 1.6 litra. Czas do 100 km/h nie jest jeszcze znany, ale wersja hatchback z tym silnikiem potrzebuje na to 8,4 sekundy.
    Honda Civic Hatchback –
    2 lutego 2014, 10:37 przez taszar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    MAN TGX Hatchback –
    26 stycznia 2014, 8:48 przez BorucGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)