Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    Mam pytanie – Witam, mam pytanie. Jakie auto proponujecie do ok. 20 tyś? Chodzi głównie o hatchback w benzynie. Z góry dziękuje za poradę.
    Witam, mam pytanie. Jakie auto proponujecie do ok. 20 tyś? Chodzi głównie o hatchback w benzynie. Z góry dziękuje za poradę.
    1 września 2013, 13:27 przez 19daniel99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Moja pierwsza furka – Ford Escort 1.8 TD 90 km rok 1998 hatchback dałem za niego 1600 zł jak na pierwsze auto to jest w miarę. Jest parę miejsc z korozją, ale tym się nie przejmuje to będzie w najbliższym czasie zrobione
    Ford Escort 1.8 TD 90 km rok 1998 hatchback dałem za niego 1600 zł jak na pierwsze auto to jest w miarę. Jest parę miejsc z korozją, ale tym się nie przejmuje to będzie w najbliższym czasie zrobione
    31 sierpnia 2013, 22:41 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    SSR Formula Mesh na EK Honda Civic Hatchback –
    28 sierpnia 2013, 15:47 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda civic V hatchback –
    18 sierpnia 2013, 11:19 przez ~michael1608 | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Mondeo MK3 Lift Hatchback – Jestem początkujący w rysowaniu samochodów, na razie uczę się cieniować i wiem, że jest to jedna z słabszych prac w tym serwisie. Postanowiłem narysować Mondeo, bo takie właśnie stoi u mnie na podwórku - Wrzesień 2003 już po liftingu, 136km, 2.0 TDCi. Zapraszam do oceniania i komentowania! PS: Bardzo chciałem poznać wasze zdanie
    Jestem początkujący w rysowaniu samochodów, na razie uczę się cieniować i wiem, że jest to jedna z słabszych prac w tym serwisie. Postanowiłem narysować Mondeo, bo takie właśnie stoi u mnie na podwórku - Wrzesień 2003 już po liftingu, 136km, 2.0 TDCi. Zapraszam do oceniania i komentowania! PS: Bardzo chciałem poznać wasze zdanie
    3 sierpnia 2013, 17:22 przez SaimON (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne, praca 2,5h

    Audi 50 – Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
1978 roku Audi wycofało model 50.
W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    Audi 50-Auto produkowane w latach 1974-1978.
    Jednak że to Audi było produkowane w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu.
    50-tka była sprzedawana tylko na rynku Europejskim.
    Typ nadwozia wyłącznie trzydrzwiowy hatchback.
    W gamie silników występował jeden silnik o pojemnościach 1,0l (50KM), oraz wersja LS o mocy 60KM.
    Auto było sprzedawane również pod nazwą Volkswagen Polo z innym wyposażeniem i innym doborem silników.
    Volkswagen Polo wyparł z rynku Audi 50 ze względu na to ze Polo było tańsze.
    1978 roku Audi wycofało model 50.
    W ciągu całej produkcji Audi 50 wyprodukowano łącznie 180 tys. egzemplarzy.
    24 lipca 2013, 19:00 przez timonek1312 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Syrena 110 – W 1964 roku Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczęło prace nad stworzeniem nowego modelu małolitrażowego, który miał zastąpić wysłużoną Syrenę 104. W tym samym czasie w zakładach FSO trwały prace nad Syreną 110, czyli popularnym samochodem "dla ludu". W 1964 roku oba zespoły zostały połączone. Wkrótce potem postawiono prze nimi trudne zadanie stworzenia samochodu z nadwoziem typu hatchback, w którym komfortowo mogłyby podróżować cztery dorosłe osoby, i którego masa własna wynosiłaby maksymalnie 720 kg. Innymi zaleceniami było przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 15 sekund, prędkość maksymalna o wartości 125 km/h, zużycie paliwa w granicach 8l/100 km i ładowność wynosząca 350 kg.

By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
    W 1964 roku Biuro Konstrukcyjne Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczęło prace nad stworzeniem nowego modelu małolitrażowego, który miał zastąpić wysłużoną Syrenę 104. W tym samym czasie w zakładach FSO trwały prace nad Syreną 110, czyli popularnym samochodem "dla ludu". W 1964 roku oba zespoły zostały połączone. Wkrótce potem postawiono prze nimi trudne zadanie stworzenia samochodu z nadwoziem typu hatchback, w którym komfortowo mogłyby podróżować cztery dorosłe osoby, i którego masa własna wynosiłaby maksymalnie 720 kg. Innymi zaleceniami było przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 15 sekund, prędkość maksymalna o wartości 125 km/h, zużycie paliwa w granicach 8l/100 km i ładowność wynosząca 350 kg.

    By osiągnąć takie rezultaty, skonstruowano samonośne, trzydrzwiowe nadwozie. Dzięki dzielonej ramie przedniej auto miało być łatwe w naprawie. To nowatorskie, jak na ówczesne czasy, rozwiązanie miało również umożliwić montaż 1-litrowego, 4-suwowego silnika. Cały projekt miał się zakończyć w 1968 roku stworzeniem popularnego hatchbacka. Tak się jednak nie stało. W latach 1965-1966 powstało zaledwie 20 egzemplarzy Syreny 110, które posłużyły do testów drogowych. Samochód został zastąpiony Fiatem 126p, na którego FSO wykupiło licencję.
    5 lipca 2013, 14:32 przez kondzio15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z cyklu "Jak wszyscy to i ja" – VW Passat b32 hatchback przed liftem 1982r, 1.6d skrzynia 5, przebieg 668 tys km... po własnoręcznej naprawie nadwozia co sądzicie?
    VW Passat b32 hatchback przed liftem 1982r, 1.6d skrzynia 5, przebieg 668 tys km... po własnoręcznej naprawie nadwozia co sądzicie?
    15 czerwca 2013, 18:11 przez bymbol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Civic – generacje, wersja hatchback
    Generacje, wersja hatchback
    6 maja 2013, 17:59 przez mateoos (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Audi 50 – Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    Produkowany był w fabryce Volkswagena w Wolfsburgu, a sprzedawany wyłącznie w Europie. Auto dostępne było jako trzydrzwiowy hatchback, z silnikiem benzynowym o pojemności 1093 cm³, o mocy 50 KM (37 kW) w wersji LS i 60 KM (44 kW) w wersji GL. Model ten stał się popularny dzięki niskiej cenie zakupu i niskich kosztach eksploatacji.
    Od 1975 roku samochód sprzedawany był również jako Volkswagen Polo w szerszej ofercie wersji silnikowej oraz z innym wyposażeniem. Auta produkowano jednocześnie, pod dwiema nazwami przez 3 lata, jednak tańszy Volkswagen wyparł Audi 50 z rynku. Audi wycofało z produkcji model 50 w 1978 roku, po wyprodukowaniu 180 tys. egzemplarzy. Volkswagen Polo produkowany jest po dzień dzisiejszy.
    1 kwietnia 2013, 21:02 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)