Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Patrząc na komentarze pod filmem i na innych serwisach dotyczących filmu, tradycyjnie, dziecinada, stek teorii spiskowych, nagonek, kłamstw, wyzwisk, farmazonów, zaglądania do portfeli, oceniania ludzi itp. złośliwości w kierunku Hondy, a wszystko dlatego, że w tym jednym luźnym teście, na jednym krótkim torze wyścigowym, Civic Type R okazał się szybszy od BMW i Audi, lub nawet przyjmijmy, że równie szybki (patrząc na niewielkie różnice). Nagonki na ten model już tak spaczyły umysły ludzi, że nie potrafią dostrzec jakichkolwiek dobrych stron, ani docenić czegokolwiek, wszystko muszą przekładać na czystą nienawiść i doszukiwać się dziur w całym, aby tylko znaleźć cokolwiek, na co mogą nawrzucać, a niech tylko ktoś tam pochwali CTR, to już mu doklejają najgorsze etykiety.
    Kurcze, oby szybko przyszła moda na zachowywanie się z klasą, zamiast na obecną, tchórzliwą dziecinadę, bo cierpi na tym wszystko co dobre i fajne.

    Ale mimo wszystko, film to niezła ciekawostka, widać, że nowy CTR to szybka i zwinna maszyna, godny hot hatchback oraz duży krok do przodu, w porównaniu do ostatniego CTR. A VTEC Turbo, nie taki straszny. Myślę, że od strony mechanicznej, Honda odwaliła kawał dobrej roboty, tworząc w końcu bardzo konkurencyjny hot-hatch.
    1 sierpnia 2015, 17:04 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Abarth 695 Biposto
    Hatchback oparty na Abarcie 500 z podkręconym silnikiem i wieloma dodatkami. Auto zostało obniżone i utwardzone. Posiada 18" felgi i pustkę w środku. Pustkę bo nie ma klimatyzacji ani radia (ale po co radio przy takim brzmieniu?). Trochę o liczbach:
    - pojemność: 1368 cm3,
    - moc: 190 KM,
    - moment obrotowy: 250 Nm,
    - 0-100 km/h: 5,9 s,
    - prędkość maksymalna: 230 km/h,
    - masa: 997 kg,
    - zużycie paliwa: 6,2 l/100 km.
    Jest to dosyć droga zabawka bo cena wynosi... 40000 euro.
    7 lipca 2015, 12:17 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot 205 Cabrio – Peugeot 205 jest jednym z najbardziej popularnych hatchbacków lat osiemdziesiątych XX wieku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1984 model zajął 2. pozycję. Wyprodukowany w łącznej liczbie 5,3 miliona egzemplarzy, w wersjach trzydrzwiowy hatchback, pięciodrzwiowy hatchback, van oraz kabriolet. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505.
    Peugeot 205 jest jednym z najbardziej popularnych hatchbacków lat osiemdziesiątych XX wieku. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1984 model zajął 2. pozycję. Wyprodukowany w łącznej liczbie 5,3 miliona egzemplarzy, w wersjach trzydrzwiowy hatchback, pięciodrzwiowy hatchback, van oraz kabriolet. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505.
    Moje skromne daily - Astra F – Opel Astra F hatchback z klekotem pod maską X17DTL. Jako, że nie potrafię jeździć tym samym co wszyscy zdecydowałem sie na zmodyfikowanie mojej perełki. Fakt faktem, że jeszcze jej nie ukończyłem (właściwie to dopiero ją zacząłem), ale znacznie wyróżnia się z tłumu szarych i zwyczajnych eFek.
    Opel Astra F hatchback z klekotem pod maską X17DTL. Jako, że nie potrafię jeździć tym samym co wszyscy zdecydowałem sie na zmodyfikowanie mojej perełki. Fakt faktem, że jeszcze jej nie ukończyłem (właściwie to dopiero ją zacząłem), ale znacznie wyróżnia się z tłumu szarych i zwyczajnych eFek.
    Honda City Turbo II – Jedna z nielicznych, dawnych Hond z turbodoładowanym silnikiem. City Turbo II to hot-hatchback z pierwszej połowy lat 80. Samochód posiada silnik 1.2 turbo o mocy 110 KM oraz 160 Nm momentu obrotowego. City Turbo II dorobiła się xywki BULLDOG. Była również wykorzystywana w japońskich wyścigach, z których pochodzi powyższe zdjęcie.
    Jedna z nielicznych, dawnych Hond z turbodoładowanym silnikiem. City Turbo II to hot-hatchback z pierwszej połowy lat 80. Samochód posiada silnik 1.2 turbo o mocy 110 KM oraz 160 Nm momentu obrotowego. City Turbo II dorobiła się xywki BULLDOG. Była również wykorzystywana w japońskich wyścigach, z których pochodzi powyższe zdjęcie.
    Mały spocik – Moja z białymi felgami, a czarna Elemelek'a.
    Moja z białymi felgami, a czarna Elemelek'a.
    Moje – Pierwsze, własne i jak na razie jedyne.

Hanka
    Pierwsze, własne i jak na razie jedyne.

    Hanka
    Moje marzenie  AE86 – Większość marzy o Ferrari, BMW, Porsche, ja bym chciał ujrzeć taki widok pod maską mojego samochodu.
    Większość marzy o Ferrari, BMW, Porsche, ja bym chciał ujrzeć taki widok pod maską mojego samochodu.