Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    Trochę Historii – Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    Syrena 607 została zaprojektowana w latach 1970−1971, a prototypowy egzemplarz został skonstruowany w oparciu o równolegle projektowaną Syrenę 105 i elementy licencyjnego Polskiego Fiata 125p, Polskiego Fiata 126p i jugosłowiańskiej Zastavy 101.

    Syrena 607 różniła się od bazowej Syreny 105 wieloma elementami. Zastosowano w niej nadwozie typu hatchback z otwieraną tylną klapą, składane tylne siedzenia, obniżone okna, wzmocniony dach, tylne resory i zwiększony do 2500 mm rozstaw osi. Natomiast napęd i przednie zawieszenie zostały takie same jak w Syrenie 104. Wśród konstruktorów samochodu znaleźli się Zbigniew Wattson, Zygmunt Grochowski i Stanisław Łukasiewicz.

    Ostatecznie jednak z powodu spodziewanych dużych kosztów przestawienia zakładu na produkcję nowego modelu w połączeniu z przestarzałością konstrukcji Syreny jako takiej, Syrena 607 nie trafiła do produkcji. Powstałe prototypy były wykorzystywane tylko do celów doświadczalnych, po decyzji o rezygnacji z produkcji większość prototypów zniszczono.




    Jeden prototyp Syreny 607 zaginął jeszcze w pierwszej połowie lat 1970-tych. Od 1974 roku znajdował się w posiadaniu rodziny obecnego właściciela, która zakupiła go jako „złom użytkowy”. O istnieniu prototypu poinformowano dopiero w 2011 roku na prywatnej posesji w Bielsku-Białej. Nadwozie i podwozie prototypu mocno skorodowało, auto pozbawione było także całego wyposażenia. Odbudowy modelu podjął się Bronisław Buczek, który podjął pracę na zlecenie anonimowego właściciela pojazdu. Początkowo planowano zakończenie odbudowy do końca 2012 roku.
    11 stycznia 2014, 17:28 przez camil76 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V sedan - moja OGROMNA pasja – To moja Honda Civic w sedanie bardzo mało jeździ tych samochodów po naszych drogach najczęściej hatchback lub coupe, a warto wyróżniać się z tłumu

Czeka mnie wiele pracy 
Aleee wartooo
    To moja Honda Civic w sedanie bardzo mało jeździ tych samochodów po naszych drogach najczęściej hatchback lub coupe, a warto wyróżniać się z tłumu

    Czeka mnie wiele pracy
    Aleee wartooo
    10 grudnia 2013, 8:58 przez zak22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Zapraszamy do obejrzenia testu Volvo V40 z benzynowym silnikiem T3 1.6 150 koni mechanicznych.

    Zachęcamy do subskrybowania naszego kanału dostępnego w źródle.
    Pierwsza kabina – Jaki byście wybrali samochód do 2 tysięcy?
Niestety nie stać mnie na więcej wybrałem seicento, suzuki swift lub golf 2. Samochodem głównie poruszałbym się w zimę, deszcz i kiedy jest zbyt zimno żeby jeździć motorem. Samochód wole 3 drzwiowy najlepiej hatchback ponieważ jeżdżę tylko z dziewczyną lub ojcem. Pomożecie?
    Jaki byście wybrali samochód do 2 tysięcy?
    Niestety nie stać mnie na więcej wybrałem seicento, suzuki swift lub golf 2. Samochodem głównie poruszałbym się w zimę, deszcz i kiedy jest zbyt zimno żeby jeździć motorem. Samochód wole 3 drzwiowy najlepiej hatchback ponieważ jeżdżę tylko z dziewczyną lub ojcem. Pomożecie?
    16 listopada 2013, 16:43 przez ~taynot4fun | Do ulubionych | Skomentuj (31)
    Wasza opinia – Mam pytanko do was motokillerzy, szukam autko za około 5000 zł, z silnikiem który sprawił by frajdę z jazdy. Jestem otwarty na propozycję czy to kombi, sedan czy hatchback, ale wolałbym benzynę (bez gazu), wpadło mi w oko BMW e34 z 2.0 w benzynie. Jakieś opinie?
    Mam pytanko do was motokillerzy, szukam autko za około 5000 zł, z silnikiem który sprawił by frajdę z jazdy. Jestem otwarty na propozycję czy to kombi, sedan czy hatchback, ale wolałbym benzynę (bez gazu), wpadło mi w oko BMW e34 z 2.0 w benzynie. Jakieś opinie?
    2 listopada 2013, 22:23 przez Milski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Skradziono GOLF 4 2001r – Witajcie. Ostatnio zaginął Golf 4 z 2001 rocznika, 1,9 TDI podobny do tego na zdjęciu (felgi troszkę inne).
Ostatnio widziany w Karsinie (pomorskie niedaleko: Kościerzyna, Chojnice) pod cmentarzem około godziny 14:20.
5-cio drzwiowy srebrny hatchback, żadnych rys, obić czy zadrapań, jedyna drobna wada to kłopot z zamkiem, nie działał pilot i konieczne było otwieranie z kluczyka.
nr. rej. GKS 89H7,
numer VIN: vin: WVWZZZ1JZ2W16040.
Gdyby ktoś go odnalazł proszę o kontakt: 880954722 kom
karolina.czapiewska@onet.eu
    Witajcie. Ostatnio zaginął Golf 4 z 2001 rocznika, 1,9 TDI podobny do tego na zdjęciu (felgi troszkę inne).
    Ostatnio widziany w Karsinie (pomorskie niedaleko: Kościerzyna, Chojnice) pod cmentarzem około godziny 14:20.
    5-cio drzwiowy srebrny hatchback, żadnych rys, obić czy zadrapań, jedyna drobna wada to kłopot z zamkiem, nie działał pilot i konieczne było otwieranie z kluczyka.
    nr. rej. GKS 89H7,
    numer VIN: vin: WVWZZZ1JZ2W16040.
    Gdyby ktoś go odnalazł proszę o kontakt: 880954722 kom
    karolina.czapiewska@onet.eu
    30 października 2013, 18:48 przez Kicajek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V EG6 SiR – Honda Civic V generacji, jedno z najbardziej znienawidzonych i kochanych samochodów. Powstało nawet kilka lub kilkanaście książek na temat jej modyfikacji etc. Od dziecka mi się śni hatchback po nocach. Moim największym marzeniem mieć EG6 SiRa prosto z Japonii z kierownicą po prawej. W wersji japońskiej SiRa silnik 1.6 DOHC VTEC B16A 2 generacji 170hp/160nm. Na rynek nasz EDM kultowa już jednostka DOHC VTEC B16A2 160hp/150nm. Te silniki można znaleźć także w Hondzie CRX del Sol EG2. Del Sol była produkowana na płycie podłogowej Civica V.
    Honda Civic V generacji, jedno z najbardziej znienawidzonych i kochanych samochodów. Powstało nawet kilka lub kilkanaście książek na temat jej modyfikacji etc. Od dziecka mi się śni hatchback po nocach. Moim największym marzeniem mieć EG6 SiRa prosto z Japonii z kierownicą po prawej. W wersji japońskiej SiRa silnik 1.6 DOHC VTEC B16A 2 generacji 170hp/160nm. Na rynek nasz EDM kultowa już jednostka DOHC VTEC B16A2 160hp/150nm. Te silniki można znaleźć także w Hondzie CRX del Sol EG2. Del Sol była produkowana na płycie podłogowej Civica V.
    28 października 2013, 10:39 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    GTI – Pierwzy "ostry" Hatchback
    Pierwzy "ostry" Hatchback
    26 października 2013, 20:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic Coupe przebija wszystko – Jak dla mnie Coupe jest wiele piękniejsze niż hatchback. Ale to tylko moje skromne zdanie.
    Jak dla mnie Coupe jest wiele piękniejsze niż hatchback. Ale to tylko moje skromne zdanie.
    24 października 2013, 22:07 przez andrzej22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Nissan S12 – Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    Poprzednik Silvii S13. Produkowany 1984-88. Wstępował w wersji coupe i hatchback. Ten 2 wyglądał bardzo podobnie do AE86. W 1987 przeszedł lifting, zmieniono nieco przód aby pomieścić silnik V6, zderzak był malowany jednolicie bez matowych dodatków, boczne światła skrócono, grill także uległ zmianie. Było jeszcze parę szczegółów np. chlapacze malowane w kolor samochodu. Posiadał dosyć ciekawe wersje silnikowe.1.8 SOHC 8v turbo CA18ET bez intercoolera 120km/180nm, 2 wersja tego silnika DOHC 16v z intercoolerem CA18DET 160km/211nm. Kolejny 2.0 SOHC 8v CA20E 102hp/157nm. Był także wariant DOHC 16v FJ20E 148km/184nm oraz z turbo DOHC 16v FJ20ET 188km/234nm. Jednakże najbardziej zaciekawił mnie silnik V6 VG30E 3.0 SOHC 12v 165km/236nm.
    11 października 2013, 12:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj