Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    Golf – Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach. 

Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł  na razie to tyle.
    Nowe lampy, atrapa, polakierowany emblemat VW oraz polerka lakieru, i folia na halogenach.

    Mechanicznie: nowy filtr paliwa, filtr oleju, olej, płyn chłodniczy, przewody hamulcowe, klocki, osłony przegubów i przełącznik świateł na razie to tyle.
    CBR 600 RR - sezon rozpoczęty! – Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

- łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
- zębatki Sunstar
- nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
- klocki hamulcowe złote NHC
- napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
- komplet opon Metzeler Sportec M3
- wymiana filtrów - oleju i powietrza
- wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
- wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
- przednie kierunkowskazy LED
- tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
- Crash Pady
- akcesoryjne aluminiowe manetki
- akcesoryjne lusterka
    Sezon w pełni, a oto lista zmian, jakich CeBRa doczekała się na rok 2015:

    - łańcuch X-ringowy DID 525VX złoty
    - zębatki Sunstar
    - nacinane tarcze hamulcowe przód + tył
    - klocki hamulcowe złote NHC
    - napinacz łańcuszka rozrządu z manualną regulacją
    - komplet opon Metzeler Sportec M3
    - wymiana filtrów - oleju i powietrza
    - wymiana oleju - Motul 300V Double Ester
    - wymiana płynów - hamulcowego i chłodniczego
    - przednie kierunkowskazy LED
    - tylna lampa LED ze zintegrowanymi kierunkowskazami
    - Crash Pady
    - akcesoryjne aluminiowe manetki
    - akcesoryjne lusterka
    28 kwietnia 2015, 13:57 przez 4r8en (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    zbiory własne

    Moja Toyota Celica V z 1991 roku, część II odnowa felg – Witam ponownie! Dodaję kolejną porcję zdjęć mojej Toyoty Celiki, którą "budujemy" wspólnie z bratem. 28 listopada dodałem kilka zdjęć naszego auta. Dzisiaj przesyłam kolejne zdjęcia zrobione po 28 listopada. Od tamtej pory pracowaliśmy nad uszczelkami, wymieniliśmy klocki hamulcowe i pomalowaliśmy bębny, oraz zajęliśmy się remontem felg, który udokumentowaliśmy. Oczywiście zimą odezwały się nowe bolączki auta: gdzieniegdzie pojawiła się rdza, oraz ze skrzynią jest coś nie tak. Oznacza to, że czeka nas kolejna seria porządków!
    Witam ponownie! Dodaję kolejną porcję zdjęć mojej Toyoty Celiki, którą "budujemy" wspólnie z bratem. 28 listopada dodałem kilka zdjęć naszego auta. Dzisiaj przesyłam kolejne zdjęcia zrobione po 28 listopada. Od tamtej pory pracowaliśmy nad uszczelkami, wymieniliśmy klocki hamulcowe i pomalowaliśmy bębny, oraz zajęliśmy się remontem felg, który udokumentowaliśmy. Oczywiście zimą odezwały się nowe bolączki auta: gdzieniegdzie pojawiła się rdza, oraz ze skrzynią jest coś nie tak. Oznacza to, że czeka nas kolejna seria porządków!
    11 marca 2015, 18:42 przez TheComareq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    Klocki hamulcowe Bosch po około 5000 km... – Odpadniecie powierzchni ciernej od metalowej. W tym przypadku udało się jeszcze tarcze uratować.
    Odpadniecie powierzchni ciernej od metalowej. W tym przypadku udało się jeszcze tarcze uratować.
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Suzuki Swift mk3 – Moje wozidełko na co dzień. 
Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
-wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
-została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
Ponadto udało mi się tez wymienić:
-przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
-okładziny hamulcowe,
-radio.
Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

Plany na przyszłość:
-zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
-zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
-zamontować stabilizator,
-wymienić potłuczony reflektor,
-wyremontować zawieszenie,
-naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
Jak wam się podoba?
    Moje wozidełko na co dzień.
    Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
    -wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
    -została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
    Ponadto udało mi się tez wymienić:
    -przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
    -okładziny hamulcowe,
    -radio.
    Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

    Plany na przyszłość:
    -zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
    -zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
    -zamontować stabilizator,
    -wymienić potłuczony reflektor,
    -wyremontować zawieszenie,
    -naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
    Jak wam się podoba?
    15 października 2014, 18:03 przez leniwiec_13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Cyber CRX – ED9 D16Z5
Plany na teraz:
- nowy rozrząd
- wymiana oleju na Valvoline
- nowe tarcze hamulcowe na przód

Plany na wiosnę:
- obniżenie 30-40mm na samych sprężynach lub gwint jeśli znajdę
- felgi 15" - replika Volk TE37
- odblokowanie dolotu i doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
- odetkanie wydechu - przejście na 4-2-1 i wywalenie katalizatora.
    ED9 D16Z5
    Plany na teraz:
    - nowy rozrząd
    - wymiana oleju na Valvoline
    - nowe tarcze hamulcowe na przód

    Plany na wiosnę:
    - obniżenie 30-40mm na samych sprężynach lub gwint jeśli znajdę
    - felgi 15" - replika Volk TE37
    - odblokowanie dolotu i doprowadzenie zimnego powietrza ze zderzaka
    - odetkanie wydechu - przejście na 4-2-1 i wywalenie katalizatora.
    22 września 2014, 11:36 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle