Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 82 takie materiały
    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    Znane już tutaj e36 – Bliżej przedstawione:
- 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
- kolektor ssący od m50
- przerobiony układ dolotowy powietrza
- zwiększone ciśnienie paliwa
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło "spiek"
- blokada tylnego dyfra
- dodatkowy wentylator chłodnicy
- przerobiony układ wydechowy
- zwiększony kąt pochylenia kół przednich
- zwiększony promień skrętu
- zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
- zawieszenie z regulacja twardości
- klatka bezpieczeństwa
- rozpórki kielichów
- fotele kubełkowe
- hydrauliczny ręczny
- nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
- kierownica z odsadzeniem
- maska i klapa z laminatu
- poszerzone nadkola
    Bliżej przedstawione:
    - 96r. oryginał 2.0, swap na 2.8
    - kolektor ssący od m50
    - przerobiony układ dolotowy powietrza
    - zwiększone ciśnienie paliwa
    - lekkie koło zamachowe
    - sprzęgło "spiek"
    - blokada tylnego dyfra
    - dodatkowy wentylator chłodnicy
    - przerobiony układ wydechowy
    - zwiększony kąt pochylenia kół przednich
    - zwiększony promień skrętu
    - zwiększony kąt wyprzedzenia zwrotnicy
    - zawieszenie z regulacja twardości
    - klatka bezpieczeństwa
    - rozpórki kielichów
    - fotele kubełkowe
    - hydrauliczny ręczny
    - nacinane i nawiercane tarcze hamulcowe
    - kierownica z odsadzeniem
    - maska i klapa z laminatu
    - poszerzone nadkola
    23 czerwca 2013, 20:39 przez Ania (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Nowe tarcze hamulcowe –
    13 czerwca 2013, 18:58 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z serii "Jak wszyscy to i ja" – Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    2 czerwca 2013, 19:47 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne.

    Madhouse Suzuki Fronte Coupe. – To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    To było zwykłe miejskie autko, produkowane w pierwszej połowie lat 70. Jednak kilka lat temu zostało przerobione na potrzeby wyścigów. Posiada nowy silnik K10 o mocy 120 KM, niby niewiele, ale masa samochodu to jedynie około 600 kg, dzięki temu, samochód ma stosunek mocy do masy jak Renault Megane RS 265 KM, Subaru Impreza WRX STI 300 KM czy też BMW E82 306 KM. Pozostałe modyfikacje: turbosprężarka RHF4, ECU Halfway, zmieniony układ wydechowy, klocki hamulcowe Endless, felgi Panasport. Centralna pozycja kierowcy oczywiście również jest efektem modyfikacji. Suzuki Fronte Coupe seryjnie posiada napęd na tył i silnik umieszczony z tyłu.
    14 kwietnia 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Modelarstwo: Camaro SS – Chevrolet Camaro SS z 1968 roku. Jest to mój model składany od podstaw własnoręcznie (np. pasy na siedzeniach, czy same tarcze hamulcowe są składane z 4 części). Skala 1/24, firma: Maisto :)
    Chevrolet Camaro SS z 1968 roku. Jest to mój model składany od podstaw własnoręcznie (np. pasy na siedzeniach, czy same tarcze hamulcowe są składane z 4 części). Skala 1/24, firma: Maisto :)
    16 października 2012, 21:44 przez Juror (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo : Nissan Silvia s15 – Nissan Silvia Yasuyuki'ego Kazama'y w wykonaniu firmy HotWorks Racing Factory w skali 1/24. Model metalowy z elementami plastikowymi ( bodykit, lusterka, koła, tarcze hamulcowe, elementy silnika, elementy wnętrza). Model posiada skrętne koła, oraz pełny zakres regulacji zawieszenia: camber, wysokość, rozstaw kół

zakupiony na allegro, produkcja Chiny, rodowód firmy JAPONIA
    Nissan Silvia Yasuyuki'ego Kazama'y w wykonaniu firmy HotWorks Racing Factory w skali 1/24. Model metalowy z elementami plastikowymi ( bodykit, lusterka, koła, tarcze hamulcowe, elementy silnika, elementy wnętrza). Model posiada skrętne koła, oraz pełny zakres regulacji zawieszenia: camber, wysokość, rozstaw kół

    zakupiony na allegro, produkcja Chiny, rodowód firmy JAPONIA
    15 października 2012, 18:09 przez pokrop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo: Nissan GT-R R35 – Nissan GT-R R35 w skali 1/18 z mojej kolekcji:) Jedna z moich ulubionych maszyn, tutaj w wydaniu AutoArt, seria do niedawna najbardziej elitarna Millenium. AA jako jedna z niewielu firm zdołała poprawnie oddać kształty i proporcje tego samochodu, model zaskakuje dodatkowo detalami takimi jak mechanizmy otwierania maski i pokrywy bagażnika, siateczki w wlotach czy nawiercane tarcza hamulcowe. Moim zdaniem jeden z lepszych wypustów AutoArt z ostatnich czasów, co więcej wersja z srebrnymi felgami do zdobycia już tylko na aukcjach. Cieszę się, że ten model parkuje na mojej półce, mam nadzieję, że któregoś dnia podobny, tylko większy stanie na moim podjeździe :D
    Nissan GT-R R35 w skali 1/18 z mojej kolekcji:) Jedna z moich ulubionych maszyn, tutaj w wydaniu AutoArt, seria do niedawna najbardziej elitarna Millenium. AA jako jedna z niewielu firm zdołała poprawnie oddać kształty i proporcje tego samochodu, model zaskakuje dodatkowo detalami takimi jak mechanizmy otwierania maski i pokrywy bagażnika, siateczki w wlotach czy nawiercane tarcza hamulcowe. Moim zdaniem jeden z lepszych wypustów AutoArt z ostatnich czasów, co więcej wersja z srebrnymi felgami do zdobycia już tylko na aukcjach. Cieszę się, że ten model parkuje na mojej półce, mam nadzieję, że któregoś dnia podobny, tylko większy stanie na moim podjeździe :D
    13 października 2012, 17:04 przez Radon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne.

    Modelarstwo: Porsche 911 – Oto moje Porsche 911 Carrera S. Model jest w skali 1:24 i został zakupiony w Berlinie jako gotowy.
Więcej info: Opony są wykonne z prawdziwej gumy, ma zawieszenie przód/tył (na sprężynkach), tarcze hamulcowe są z aluminium, działający układ kierowniczy, srodek jest bardzo realistyczny.
    Oto moje Porsche 911 Carrera S. Model jest w skali 1:24 i został zakupiony w Berlinie jako gotowy.
    Więcej info: Opony są wykonne z prawdziwej gumy, ma zawieszenie przód/tył (na sprężynkach), tarcze hamulcowe są z aluminium, działający układ kierowniczy, srodek jest bardzo realistyczny.
    12 października 2012, 15:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne.