Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    matti2870

    Młody rajdowiec
    Zamieszcza materiały od: 17 września 2012 - 21:15
    Ostatnio: 5 stycznia 2018 - 10:54
    Gadu-gadu: 12732099
    O sobie:

    interesuje się piłką nożna, motoryzacją. Zrobiłem technika mechanika i wiąże z tym przyszłość.

    • Materiałów na głównej: 91 z 96 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 8736
    • Komentarzy: 30
    • Punktów za komentarze: 28
     
    Takie tam na myjni –
    23 grudnia 2015, 17:45 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi 80 b4 –
    24 września 2015, 21:47 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Youngtimerem do ślubu – Moje oczko w głowie.
    Moje oczko w głowie.
    12 września 2015, 21:42 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Moja "stara" 80-tka – Moje oczko w głowie: Audi 80 Cabrio 1996 z pakietem zderzaków od S2, swap silnika, skrzyni i dwumasy z A4. 1,8 ADR 125 KM, obniżony zawias -40 mm, felgi 17 cali org. Audi Bolero.
    Moje oczko w głowie: Audi 80 Cabrio 1996 z pakietem zderzaków od S2, swap silnika, skrzyni i dwumasy z A4. 1,8 ADR 125 KM, obniżony zawias -40 mm, felgi 17 cali org. Audi Bolero.
    6 maja 2015, 20:49 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    I stało się!!! – W końcu postanowiłem wziąć w swoje ręce garażowaną przez ponad 20 lat MZ TS 150 z 1983 roku zachowana w  oryginalnym stanie z całą dokumentacją i sporą ilością części zamiennych. Jeździła bez żadnych usterek, lecz się trochę przytarła i została odstawiona w kąt. Do wymiany jest przede wszystkim wał, łożyska wału, simeringi, cylinder, tłok oraz pierścienie (jak już coś robi to porządnie). Oprócz łożysk i uszczelniaczy to wszystko posiadam oryginalnie nowe jeszcze z czasów produkcji. Z wyglądu nie będę nic zmieniał, tylko lekka polerka. Mam nadzieję że w ciągu 2-3 tygodni postaram się wrzucić filmik z przebiegu pracy i efektu końcowego.
    W końcu postanowiłem wziąć w swoje ręce garażowaną przez ponad 20 lat MZ TS 150 z 1983 roku zachowana w oryginalnym stanie z całą dokumentacją i sporą ilością części zamiennych. Jeździła bez żadnych usterek, lecz się trochę przytarła i została odstawiona w kąt. Do wymiany jest przede wszystkim wał, łożyska wału, simeringi, cylinder, tłok oraz pierścienie (jak już coś robi to porządnie). Oprócz łożysk i uszczelniaczy to wszystko posiadam oryginalnie nowe jeszcze z czasów produkcji. Z wyglądu nie będę nic zmieniał, tylko lekka polerka. Mam nadzieję że w ciągu 2-3 tygodni postaram się wrzucić filmik z przebiegu pracy i efektu końcowego.
    3 sierpnia 2013, 22:03 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne!

    Z serii "Jak wszyscy to i ja" – Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    2 czerwca 2013, 19:47 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne.

    (Wlepka)... – ... Was też kręci kobieta majsterkująca przy aucie?
    ... Was też kręci kobieta majsterkująca przy aucie?
    24 lutego 2013, 19:52 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    (Wlepka) MK I... – ... i Motorynka w tle
    ... i Motorynka w tle
    23 lutego 2013, 22:56 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    (Wlepka) Wymarzony Prezencik... –
    23 lutego 2013, 22:54 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj